Ιστορίες με στρας, σκέψεις, ρεύσεις, παύσεις, τράς, αλλά χωρίς 'rush'...

Wednesday, November 01, 2006

Kapou stis Kyklades.. (I)

Ξημέρωμα Κυριακής μου την έδωσε..
Έψαχνα τα κομμάτια μου-ετοιμαζόμουνα για τρίτη φορά να αναβάλλω το long-awaited ταξίδι.
Κάτι έσπασε ωστόσο. Ο στακάτος ήχος της απόφασης που βρόντηξε εντός.
Με πήρε ο ύπνος με την απόφαση.
Το High Speed έφευγε 7.25.
Ξύπνησα 7.22.
Ανασηκώθηκα βαρύς στο ζεστό στρώμα. Μου πήρε κανα τεταρτο να καταλάβω πως το ξημέρωμα είχε αλλάξει η ώρα..
Στο λιμάνι αγόρασα ένα γευστικό κουλούρι. Εισήλθα νωχελικά στην κοιλιά του θηρίου.
Φαινότανε να σηκώνει μποφόρια-αλλά ήμουν ήδη αρντάν για να πάρω πρέφα μια.
Απέναντι μου γαβγιζανε δυο σκυλιά.
Πρώτα αποχώρησε το τετράποδο. Μετά έψαξα για καμιά ήσυχη γωνιά να την πέσω μακριά απ' το δίποδο-δεν ήταν δύσκολο. Έφτασα γρήγορα.

Στο νησί λατρεύουνε άλλο Θεό.
Η σαιζόν τελεύτησε, μάζεψαν και οι κατεργαραίοι τους πάγκους τους.
Κατέβηκα στην προκυμαία με βήμα αβέβαιο.
Τράβηξα για τον οικισμό.
Άφησα το οχούμενο και ανέβηκα τις μακριές σκάλες στη μικρή καστροπολιτεία. Λαχάνιασα μεταφεροντας τη σκευή μου.
Ο Μ. είχε τηλεφωνήσει από τη Νέα Υόρκη. Το κλειδί με περίμενε κάτω από μια πέτρα-στην κληματαριά, που αλλού ..?
Το σπίτι, πρόχειρα μαζεμένο.
Άναψα ότι διέθετε από θέρμανση και δοκίμασα να βολέψω τα πράγματα μου στο χώρο. Ένιωσα φιλόξενα.
Βγήκα στη μεγαλη βεράντα και ατένισα το γαληνεμένο εκείνη την ώρα πέλαγος.
Είχε ήλιο έξω-σκέφτηκα πως ήθελα ένα υπνάκο και μετά ένα μπάνιο στην prive πια παραλία.
Σουρούπωνε σα σηκώθηκα, μα τράβηξα για το νερό.
Το βράδυ άκουσα τα δόντια μου να χορεύουν κλακέτες.
Τίποτα άλλο.
Τhe sound of silence.
M' αυτόν θα ζήσω για καμπόσο-κι όσο πάει..

Το τελευταίο 48ωρο βρέχει.
Σταματάει για κανα δεκάλεπτο και μετά κατεβάζει παπάδες.
H ξυλοδεσιά της οροφής αλλάζει χρώματα στη λάμψη του κεραυνού.
Θέλω να εκτεθώ στην αναβλύζουσα φύση.
Κατεβαίνω το λόφο.
Οι χείμαρροι έχουν μπουκώσει το μικρό χωματόδρομο. Ψυχή στα πέριξ.
Tζάμια θολά-η ματιά μου χαλαρώνει.
Η ορατότητα καθώς κατεβαίνω στην πόλη με εγκαταλείπει.
Σταματάω στην άκρη του δρόμου και χαζεύω το νερό που ποτίζει τη μάνα γη.
Κατακλύζομαι από συναίσθημα.

Buongiorno Principessa

17 Comments:

Blogger NinaC said...

Buongiorno principe!

:))))))

11/01/2006 04:16:00 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Communication Gap
Works Miracles!

Have a nice, rainy,
wet, soaked day!

A kiss!

11/01/2006 04:36:00 PM

 
Blogger Αθήναιος said...

Κοιτάξτε τώρα πλάκα που θα νομίζουν όλες ότι το τραγούδι το ανέβασε γιαυτές.

ΚΑΤΣΕ ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΜΕ!!!!!

11/01/2006 05:06:00 PM

 
Blogger oistros said...

Απόλυτος ησυχασμός. Σας ζηλεύω!

11/01/2006 05:28:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

@
Κούκλα

;-)

@
"ήμουν Άγγελος του Τσάρλυ, του, Τσαρλυ, του Τσάρλυ.."

Thanx sweetie. Ανταποδιδω.

@
Μάγερα της Συφοράς & εστία πάσης 'ανωμαλίας' !

Προσπαθώ ρε, προσπαθώ ..
Ούτε εξόριστος στα ξερονήσια με το Ιδιώνυμο έτσι ..

@
οίστρος

Τι να ζηλέψετε τώρα .. :)

11/01/2006 06:23:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

This comment has been removed by a blog administrator.

11/01/2006 06:24:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

Το κομμάτι που ανέβασα, θα μου πει κανεις αν του αρέσει ..??

11/01/2006 06:25:00 PM

 
Blogger Lost said...

Κατακλύζεσαι από συναίσθημα, ανεβάζεις Φραγκούλη πρωινιάτικα, τουρτουρίζεις μονάχος ατενίζοντας το μούχρωμα..Θα πάρω ένα από αυτά που πήρε ο κύριος sui

11/01/2006 06:47:00 PM

 
Blogger Lorelei Am Rhein said...

Το κομμάτι,
το οποίο κατόπιν παραίνεσής σου άκουσα,
μού άρεσε πολύ!

Αλλά βρε sui μου, και να θέλεις να αγιάσεις δεν σε αφήνουν!
Έχεις αφήσει στίγμα πλέον!
Αν ακόμα και οι πλέον γνώριμοι/ες σου σε αμφισβητούν,
τι να κάνεις κι εσύ!?

Castles on the sand!

LOL!

Να περνάς όμορφα!
:-))

11/01/2006 07:32:00 PM

 
Blogger Serenity said...

Τώρα, μάλιστα... Άρχισα να ζηλεύω κι εγώ... :-p

11/01/2006 11:29:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

πάμε με τη σειρά

@
χαμένη

Σωστή σε βρίσκω!
Το ομολογώ. Και για την εύστοχη τοποθέτηση indeed-και βέβαια γιατί θα εμπιστευτείς την κρίση μου στα ληγμένα .. lol

@
loreley

Eίδες ?

@
πειρατήν της Καραϊβικής

Have faith on me ;-)
Toυ γραφα χθες βραδυ πως θα συμπαραταχθούμε εις το συνέδριον. Μάλλον το ΄χε ξεχάσει εντελώς. Στο μεταξύ εδώ η κατάσταση είναι κουκουρούκου.. Θα καταλάβεις τις επόμενες μέρες.

@
serenity
Βρε άντε που ζηλεύετε και σεις !
:-)
Δε χαλαρώνετε και σεις σε κανα νησάκι λεω γω να βρείτε τον εαυτό σας, να αφήσετε και τον μπαρμπα-μονιτορ στην ησυχία του..lol

11/01/2006 11:49:00 PM

 
Blogger Serenity said...

Ouch... αυτό πόνεσε!!! :-ppp

11/02/2006 10:17:00 AM

 
Blogger hotel iris said...

Έχει ήλιο εκεί που είσαι; Μου χει λείψει να περπατώ στην φύση. Να ακούω τα κύματα. Μάζεψε ενέργεια, προσπάθησε να διαβάσεις μάλλον αξίζει το κόπο και ναι σε ζηλεύω και γω.

11/02/2006 12:10:00 PM

 
Blogger Βαγγέλης Μπέκας said...

Ζήλεψα… Μου θύμισες μια χειμωνιάτικη βροχερή μέρα στη Σύρο, πέρυσι…

11/02/2006 12:44:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

@
serenity

Εεμμ ? προσέχουμε και λίγο! πλάκα κάνω-μην ανησυχείτε.

@
tifoeus
ήμουν στη φανταστική αυλή ως πριν απο ένα τέταρτο-με t-shirt.
Μελετώντας.
Ο ήλιος με ψιλοζάλισε. Τώρα πάω βόλτα-θάλασσα.

@
VITA MI BAROUAK
Ναι είναι ωραία.
Αναπνέω αέραα. Επιτέλους. Μετά από καιρό..

11/02/2006 02:11:00 PM

 
Blogger bebelac said...

"Θέλω να εκτεθώ στην αναβλύζουσα φύση.
Κατεβαίνω το λόφο."
Anchio, anchio, poeta sui!

11/02/2006 03:02:00 PM

 
Anonymous Anonymous said...

σε κυνηγάνε τα σκυλιά χαχα και μετά σιωπή.....σε ζηλεύω γιατί έχω να νοιώσω την ανάγκη να φύγω πολύ καιρό μάλλον έχω φύγει αλλιώς.....καλή αυτοσυγκέντρωση στη φύση.... :)

11/02/2006 10:46:00 PM

 

Post a Comment

<< Home