Ιστορίες με στρας, σκέψεις, ρεύσεις, παύσεις, τράς, αλλά χωρίς 'rush'...

Wednesday, October 04, 2006

Η τέχνη του βίου

Ρούχα στο πάτωμα.
Πολλά ρούχα. T-shirt κουβαριασμένα, πουκάμισα τσαλακωμένα, το μανίκι από ένα σακάκι ξεπροβάλλει κακοχυμένο στη ντουλάπα. Βερμούδες κάτω από ένα καναπέ. Όχι κατ' ανάγκη βρώμικα-για την ακρίβεια μάλλον ψιλοκαθαρά. Τα περισσότερα. Απλά πεταμένα.
Βιβλία, βιβλία, και πάλι βιβλία-αν δεν το έχω ήδη αναφέρει ορίζουν τα περάσματα στο χώρο. Σε όλες τις πιθανές εκδοχές, ντανιασμένα, άκοπα, σε σουρεαλιστικά σχήματα, μεγεθη και χρώματα.
Πλίνθοι και κέραμοι ατάκτως εριμμένοι.
Κουτιά πίτσα-όχι pizza hut, μερικά δηλαδή από δαύτα στραβοπατικωμένα σε μια μεγάλη σακούλα στην εσωτερική σκάλα. Και εφημερίδες, πολλές-πολλές εφημερίδες παντού. Μισοδιαβασμένες-συνήθως κυριακάτικες απ' αυτές που δεν έχω ολοκληρώσει.
Πότε γιατί βαρέθηκα και πότε γιατί κάποιος με διέκοψε. Τις κρατώ με ψυχαναγκαστική ευλάβεια-δεν δύναμαι να τις αποχωριστώ χωρίς να τις διαβάσω.
Βρωμάνε τα μπαγιάτικα νέα? Γιαυτό κάτι μου μύριζε στο σπίτι που είχε πλέον συγκάτοικο τον Πρετεντέρη-[με τον οποίο καραγκιόζη είχα και μια συζήτηση aboard on the way to Sifnos], το Μάκη, το Σεραφειμ και τάλλα παιδιά..
Στοίβες από ένθετα περιοδικά (τους) στο μπάνιο. "Ε", αν είναι να ξοδέψω και κανα "ΒΗΜΑγκαζίνο" για να πιάσω το "Μεγάλο Ψάρι", "Κ"ομμάτια να γίνει ..
Περπατάω χωρίς να πατάω-μήπως πετάω; Θα μου πεις, δεν έχει και πουθενά να πατήσεις εδώ μέσα.
Στο σπίτι του εργένη, ο χρόνος είναι πάντα τώρα :-)-με λίγη εσάνς από χτες.
Το αύριο μπορεί να περιμένει..

Αυτά ήταν τα δεδομένα εκείνο το ξημέρωμα που η ξανθιά σακατεύτηκε σε ένα κουτί στη μέση ενός διαδρόμου. "Ακου να δεις", μου 'κανε. "Εσυ θέλεις επειγόντως ή σταθερή γκόμενα ή οικιακή βοηθό". Δεν δυσκολεύτηκα να επιλέξω, είναι η αλήθεια..
Έτσι μπήκε στη ζωή μου η Ζωή από το Φιέρι: μέσα σε 8 ώρες και 45' [χρονομετρημένα] ανέτρεψε καταστάσεις. Τέρμα πια με το ρωσο-ουκρανο-ρουμάνικο λόμπυ που μου καταδυνάστευε τη ζωή! Η Σκιπετάρα Ζωή τα 'βαλε με το θηρίο-πριν μου αδειάσει με ένα γενναιόδωρο μεροκάματο το πορτοφόλι.
Γρονθοκόπησε τη decadence. Με ένα φοβερό κροσσέ, συνέτριψε το χάος. Μέχρι να γυρίσω το απόγευμα, είχε πλύνει τα χαλιά, είχε συνεφέρει από την εντατική κουζίνα-μπάνιο-σαλόνι. Μοναδικό σχόλιο της-σιδερώνοντας ντάνες ρούχων: πολλλάα, πολλααά μπλου(τ)ζάκια έκετε κύριε".
"Θα 'ρθεις ΠΑΛΙ αύριο"; τη ρώτησα καρφώνοντας τη στα μαύρα μάτια με αγωνία. Η μασημένη απάντηση της ["ε, ίσως την Κυριακή.."], δικαίωσε αυτό πίστευα χροόνια τώρα: Η Ζωή είναι ωραία, αλλά τα 'χει (και) μ' άλλον..! LoL.
Και γιατί να μην τα 'χει δηλαδή ..?
Τι ζωή, είναι αυτή αν δεν μπορούμε να τη ζήσουμε;; Κατά μόνας ή σε συλλογικότερες μορφές..

Έτσι θα σκέφτηκε και η κοπέλα που έκανε το πάρτυ το Σάββατο. H πρόταση που έφτασε στα χέρια μου υπό μορφή sms στα μέσα της προηγούμενης βδομάδας υπογεγραμμένη από τον Greg στα ρεμάλια ήταν ξεκάθαρη: single's party-everybody's welcome. To email που διακινήθηκε λίγο αργότερα με το σκαναρισμένο χάρτη δε βοήθησε πολύ. Ούτε εμένα, ούτε το σουρωμένο Μήτσο [τον οποίο είχα παραλάβει οίκοθι] να βρούμε άκρη.
Σιγά μη δεν τη βρίσκαμε. Δεν ξέρω αν ρωτώντας πας στην πόλη, στη Νέα Σμύρνη πάντως σίγουρα πας..
Για το δρόμο δεν ψάξαμε πολύ, μας οδήγησε η μουσική. Δεν ήταν και η καλύτερη που 'χω ποτέ ακούσει-αλλά ας μην είμαστε και μίζεροι: δεν μας είχαν υποσχεθεί και τον Tiesto.
Στην είσοδο μας σταμπάρανε-όχι σαν τα μοσχάρια, προς τα οποία σίγουρα θα ομοιάζαμε στην κατάσταση μας. Όχι, ξεκινήσαν τα δύσκολα-"πες μου ένα λόγο για τον οποίο θα 'πρεπε κάποια να γνωρίσει το φίλο σου", μου κανε η γλυκειά μαυρομάλλα. Και αντιστοίχως μας φιλοδωρήσαν με κάτι αυτοκολλητάκια-το δικό μου έλεγε: "για να σου δείξω τη βάνα" [sic!], του αλλουνού "για να σε γνωρίσω με το μελισσάκι". Τρελλό γέλιο για όσους μπορούσαν να συλλάβουν την πλάκα στην οποία παρέπεμπαν-αλλά δεν ήσαν πάνω από 2-3 άτομα κει μέσα και ήταν και στο λάθος φύλο..
Τεσπα, το ξημέρωμα όταν σχόλασε η σεμνή τελετή καταλήξαμε -but a few- στον Τάκη. Κάτι ειπώθηκε για Ψυρρή-αλλά τους εξήγησα πως δεν είχα σκοπο να περάσω το Σ/Κ μου στη μπουζού μετά το πιθανότατο αλκοτεστ. Και τη Δευτέρα αυτόφωρο. Το νέο σύνθημα στο σαββατιάτικο downtown είναι "Μπάτσοι πιάστε τα γεφύρια, μάγκες κλάστε μας τα @ρχ$%^@". Μιλάμε για το νέο Μπλόκο της Κοκκινιάς, ε..
Τα επιχειρήματα μου ήσαν συντριπτικά.
Τα ποτά στο Mai-Tai στο οποίο-αναμενόμενα καταλήξαμε, χλιαρά. Ο Δ. βρήκε κατι περσευούμενα από το προηγούμενο Σάββατο. Εγώ, με συνοπτικές διαδικασίες βρήκα το δρόμο για το κρεβάτι μου..

Πάντως, αμάν πια μ' αυτά τα πάρτυ! Προχτές ο άλλος ο γνωστός Yoga-balaς μου 'στειλε μήνυμα Δευτεριάτικο. Ξεκινούσε ως εξής: "ποτα, τεκνά και λαχματζούν νο 5 (...) . Φιλιά". Τι είναι το 'λαχματζούν' ρε συ έξυνε την κούτρα του ο Μανώλης? Άσε , τώρα. Που να σου εξηγώ τρελλό αγόρι..
Ρε, καλά το ΄λεγε ο μπαρμπας μου-"gayδες και παλληκάρια, γίναμε μαλλιά-κουβάρια". Μαζευτείτε, λέω .. ;-).
Πέρα απο πλάκα, καλά ειν' όλα αυτά. Τα 'χει ανάγκη η πόλη-αντί να αλυχτάνε το πρωι στα γραφεία οι vassali. Τα μπουλντόγκ που τρώνε τις σάρκες των γύρω τους.
Όταν είμασταν πιτσιρικάδες, δεν είχαμε τόσες ευκαιρίες για πάρτυ και για ξεφάντωμα.
Όταν ψιλομεγαλώσαμε, μας λείπανε τα μπικικίνια.
Πουρεύοντας, μας εγκατέλειψε (;) το κέφι. .
sic transit gloria mundi.

26 Comments:

Blogger Βαγγέλης Μπέκας said...

Η τέχνη του βίου, σε κολάζ 824 λέξεων…

10/05/2006 12:09:00 PM

 
Blogger Matron Maya said...

μια καλησπέρα μπήκα να δώσω!

καλησπέρα σας λοιπόν!

10/05/2006 08:18:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

@
vita mi b

μπορεί να ΄ναι κι έτσι.. ;-)

@
R. L. Stevenson's legendary hero

Well, what can I say either..?
I am not so sure I d really like to be a 'bugger'-of any type.. :-)
"Artful dodger"-that sounds absolutely betta.. lOl

Whatsoever mate, I refuse to accept that you cannot read between the -occasionally blurred- lines..
May be to claim I 'm not an elephant..? LoL
Evidently, the implication has to do with my general stance towards the 'queer folk'.
It's a real part of my everyday life in this liberal (?) world-nonetheless, it doesn't mean that I should leave it fire-proof.. (:
To this respect, allow me to safeguard this imaginary space [e.g. my blog] from the tyrrany of political correctness..
Tolerance and respect should not lead us to raise new walls-taboo's and holly cows in this admittedly multi/whatever society..
U get me-don't u mate..?
LoL
All the best
S.

PS I never thought of you as 'boring'..

10/05/2006 08:32:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

@
matron maya

καλησπέρα και σε εσάς, αγαπητή.
Έρρωσο.

10/05/2006 08:35:00 PM

 
Blogger bebelac said...

Καλά, εμένα γιατί με καλούν μόνο σε κάτι πρεμιέρες, που οι μισοί κοιμούνται και οι άλλοι μισοί χαπακώνονται για να αντέξουν;;;
Ευτυχώς που έγινα μπλόγκισα, μήπως κάποια στιγμή μπω στους σωστούς κύκλους!

10/05/2006 10:44:00 PM

 
Blogger NinaC said...

Αγαπητέ, δηλώνω single, παρακαλώ θυμηθείτε με στο επόμενο ξεσάλωμά σας.

10/06/2006 12:13:00 AM

 
Blogger suigenerisav said...

@
παιδικήν κρεμούλα

Έλα μου ντε.. Τι να σας πω ..?
Ευτυχώς πάντως. Υποθέτω πως το 'μπλογκισα', κλίνεται κατά το 'μόρτισα', 'βλαμισα',κλπ

@
composition doll

Μνησθήσομαι υμίν καλή μου κυρία..

10/06/2006 04:39:00 AM

 
Blogger Γιουτζίν said...

Στις έξι πρώτες παραγράφους μου ήρθε εγκεφαλικό από την ακαταστασία -αν και έπρεπε κανείς να το περιμένει έτσι όπως γράφεις.
Μα καλά, τι ζωή είναι αυτή που κάνεις; Σε φθονώ, εγώ η καταδικασμένη σε αιώνια εργασία.
Όσο για τα σινγκλ πάρτις, χο χο χο, μόνο αυτό έχω να πω.

10/06/2006 12:29:00 PM

 
Anonymous Anonymous said...

πάλι καλά που σε εγκατέλειψε το κέφι.... :)
ασχολίαστη η φεμινίστρια ξανθιά που σου είπε θέλεις σταθερό δεσμό για το σπίτι.. αχαχα

10/06/2006 01:17:00 PM

 
Blogger pascal said...

Μου φτιαξες τη μέρα.

10/07/2006 05:35:00 PM

 
Blogger pascal said...

Υπερβολή, το ξέρω, αλλά το πιασες το νόημα φαντάζομαι.

10/07/2006 05:35:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

@
j. s.

enough is enough._

@
u-tzin
"εγκεφαλικό", ε; αναμενόμενο για τα γούστα σας ;-))
πως πάει; όλα καλά, γενικότερα;

@
special L
καλά-μια κουβέντα είπαμε για κείνο το 'κέφι'..
και ξέρεις, ο φεμινισμός είναι το φόρτε μου! Μιλάω πάντα σοβαρά, ε..

@
pascalη
Χαίρομαι ρε φίλε. Ειλικρινά ;-)

10/09/2006 12:09:00 AM

 
Anonymous Anonymous said...

όοοχι και L , K.....
να μαζευτούμε λοιπόν οι δυό μας κατά Βαμβακούλα και να κάνουμε μια ''τριμελής'' επιτροπή για την ισότητα και την καθαριότητα....χεχε

10/09/2006 12:15:00 PM

 
Blogger Marina said...

Ωχ καϋμένε, γκρίνια πρωϊ-πρωϊ. Δεν λές καλά που μπορείς (ακόμα) και ξεσαλώνεις..
νιαρνιάρη

10/09/2006 12:18:00 PM

 
Blogger Lorelei Am Rhein said...

"...και κανα "ΒΗΜΑγκαζίνο" για να πιάσω το "Μεγάλο Ψάρι", "Κ"ομμάτια να γίνει ..."

"ΒΗΜΑγκαζίνο" επικροτώ!
"Μεγάλο Ψάρι" Ψιλοtrash το έντυπο που το φιλοξενεί!
"Κ"ομμάτια να γίνει ..." Χα, σύμπτωση, ε;;;

10/10/2006 12:09:00 AM

 
Blogger Alkyoni said...

ζηλεύω...
:)

10/10/2006 08:20:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

@
special K
να μαζευτούμε, να παμε και στον 'πρόεδρο' ρε φίλε, κι όπου γουστάρεις δηλαδή..;-)

@
marina
"γκρίνια πρωϊ-πρωϊ"..?
άλλο ποστ θα διάβασες.. ;-)
Εκείνο το "ακόμα" πάντως, το εκλαμβάνω ως υπαινιγμό-στα όρια της μομφής.. :)

@
loreley-"ήμουν αγγελος του τσάρλυ, του τσάρλυ, του τσάρλυ.."
Ναι, ναι.. έτσι που λες.
Συμπτώσεις. Πολλές.
"Κι είμαστε ακόμα ζωντανοί.."

@
alkyoni
Κι εγώ.
Αλλά γιατί..??
LoL

10/10/2006 08:41:00 PM

 
Blogger Lorelei Am Rhein said...

Νεκροζώντανοι στο Κύτταρο
Σκηνές ΡΟΚ!

Ποτέ δεν πίστεψα στις...συμπτώσεις!
LOL
An alibi for the naives!
:-)))

10/10/2006 09:53:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

@
lucyluce

It seems so .. ;-)

10/11/2006 11:16:00 AM

 
Anonymous Anonymous said...

......''ρε φίλ-η'' sv :)
να πάμε λοιπόν......!

10/11/2006 12:33:00 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Εδώ πάμε να κρύψουμε τα χάλια της οικίας σου π.Ζ.(προ Ζωής) και εσυ μου τα διαλαλλείς με ντουντούκα???? Πως θα σου βρω νύφη εγώ τώρα???
Keep it up babe, great writing! ;)

10/12/2006 12:53:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

@
special K
αναμένω προτάσεις..

@
miu-miu [ελληνιστί: γάτα με πέταλα]
'Nottingham' girls don't speak this way, babe.. :-)
Kαι στο κάτω-κάτω, τι μπορείς να ξέρεις εσύ από τη ζωή μου? ε..??
LoL, lOl..

10/12/2006 02:09:00 PM

 
Blogger So_Far said...

Going smoothly... αυτό μου φέρνει στο μυαλό το κείμενό σας ( το nice and slizzy το κρατώ για backup - ποτέ δεν ξέρεις τί θα διαβάσεις την επομένη ! )

10/13/2006 09:51:00 AM

 
Blogger suigenerisav said...

@
so_far[so-close]
U never know indeed.. ;)

10/13/2006 11:10:00 AM

 
Blogger Annabooklover said...

Άντε βρε που πούρεψες στα 36!

10/13/2006 05:27:00 PM

 
Blogger Lost said...

1. Κάτι τέτοιες ξανθές χαλάνε την πιάτσα και θα μείνω μαγκούφα. 2. Μήπως να μου δώσεις το τηλέφωνο της Ζωής, γιατί η δική μου Τάνυα (http://xameni.blogspot.com/2006/10/blog-post_13.html#links)μου φέρεται άσχημα?

10/16/2006 01:52:00 AM

 

Post a Comment

<< Home