Ιστορίες με στρας, σκέψεις, ρεύσεις, παύσεις, τράς, αλλά χωρίς 'rush'...

Friday, September 22, 2006

μια βροχερή Πέμπτη..


Το πρωι όλα έδειχναν καλά. Ράθυμη μέρα-σηκώθηκα φορτσάτος. Τα μάτια μου φαίνονταν περίεργα στον καθρέφτη. Ενα πράσινο, ένα μαύρο. Γαμ)(*&^%$επιπεφυκίτιδα. Λίγο ακόμη και θα πιστέψω πως είμαι ο Βowie. Λίγο βούτυρο στο μέλι. Λίγα λιπαρά στο βούτυρο. Ψάχνω για ζωή στο λίγο μέσα μου.
Λίγο διάβασμα-όχι ακόμη γράψιμο.
Μετά έριξα μια ματιά μέσα από το τζάμι και αποφάσισα να ασχοληθώ με τη βεράντα. Θα πρέπει να πέρασε κανας χρόνος από την τελευταια φορά που ο γείτονας με είδε νοικοκυρούλα χαρωπή να τρίβω με μανία τα μάρμαρα.

Καφές στο γνώριμο Β.Β. Ανάγνωση των φύλων της πόλης. Εγώ γύρναγα τις σελίδες σε A.V. και Lifo, κι εκείνες διαβάζαν τον κόσμο για μένα. Οι άντρες, οι γυναίκες, η διασκέδαση. Δεν χρειάζεται πια να σκεφτομαι τίποτα. Όλα στα χέρια άλλων. Στο Βασιλόπουλο της γειτονιάς χάζεψα μουστάρδες. Τόσο-όσο να αργήσω κανα τέταρτο στο ραντεβού για να κατέβω Rosebud. Η βρόχα πάντως δεν άργησε καθόλου. Οδηγώντας στα όρια της βρεγμένης γλίτσας που αποκαλούν ασφαλτινο οδόστρωμα, γλίστρησα καβαλάρης ανάμεσα στις παρατεταγμένες φαλαγγες των τετράτροχων. Καταμουσκεμένος έπιασα πολυθρόνα-στο-παράθυρο. Με στέγνωσαν οι κουβέντες του Νίκου και του Σπύρου. Έφυγα κατατονικός.

Ο Πετράν και οι Μαρίες δεν ξέρανε τι θέλανε. Καταλήξαμε στο La Strada. Το ριζότο ήταν υπέροχο. Ω, τι υπέροχο βράδυ.

11 Comments:

Blogger pascal said...

Ε, μια χαρά περνάτε φίλτατε.

9/22/2006 09:50:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

Έλα ρε pascalη.. Τι ωραία? Φλέβες κόβουμε..

9/23/2006 11:16:00 AM

 
Anonymous Anonymous said...

come on, όπως λέει και το άσμα των Jesus "and I am happy when it rains"
(κπ από μας έχουμε βαρεθεί τη μόνιμη λιακάδα - besides, mood-weather swings break the monotony!)

9/24/2006 10:06:00 AM

 
Blogger spiretos72 said...

Ωραία φαίνεται εκεί στο rosebud... σαν να διακρινω και μια φασματική μορφή! Η' με γελούν τα μάτια μου?

9/24/2006 12:44:00 PM

 
Blogger bebelac said...

Καλημέρα suigeneris,
δεν περνάς και άσχημα την καθημερινότητά σου έχω να παρατηρήσω. B.B., Rosebud, La Strada, αλοίμονο σε μας τους κοινούς θνητούς....
Προσπάθησα να σου το στείλω, δεν ξέρω αν σού ήρθε.Αν όχι λετ μι νοου,καιστο ξαναστέλνω.

9/24/2006 02:38:00 PM

 
Anonymous Anonymous said...

δεν έχει πολλές ταγαρογκόμενες στο rosebud ; ή μου φαινεται

9/24/2006 06:10:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

@
άμυ
μιά κουβέντα είναι αυτή..
:-)

@
spiretos
όπως το λες είναι ..

@
παιδική κρέμα
Έλα μωρέ που κλαίγεστε. Δεν έχετε ανάγκη εσείς ;-)
Όσο για το άλλο, δεν ήρθε τίποτα-ξαναστείλε.

@
margaret
κοίτα, σύνολη η Σκουφά κινείται στα όρια: εξαρχειώτικη στην κάτω βάση της, φοιτηταριό [εκ Νομικής ορμώμενο στο κέντρο της], πιο εναλλακτική και λίγο τρέντυ με μια τζούρα από διανόηση στα πέριξ του Αγίου Διονυσίου [μεγάλη η χάρη του!], αδιάφορη και βαρετά προβλέψιμη στην εκβολή της στην Πλατεία..
Ως προς το συγκεκριμένο σχόλιο σου, ρόλο παίζει πάντα και η 'ώρα'..
Τις τελευταίες μέρες πάντως έχω μετατοπιστεί στη νέα τρεντιά του downtown: Μαγκαζέ στην Αιόλου..

9/25/2006 01:26:00 AM

 
Anonymous Anonymous said...

και ποιος σού το έμαθε το Μαγκαζέ στην Αιόλου, ρε καλόπαιδο;

BTW - αν εκείνο το "διάβασμα πρώτα και μετά γράψιμο" αφορά εμένα, σου θυμίζω ότι αναμένω κείμενο σήμερα-αύριο. Ε, να τα πούμε κι από κοντά.

Σε φιλώ,
Δ.

9/26/2006 09:20:00 AM

 
Blogger suigenerisav said...

@
ανώνυμο (Δ.)

Ναι αγόρι μου! Ναι, σιωπηλέ αναγνώστη μου .. ;-)

9/26/2006 11:26:00 AM

 
Anonymous Anonymous said...

...είναι να μην ανοίξω το στόμα μου...

(σιωπηλός) Δ.

9/26/2006 02:46:00 PM

 
Blogger Γιουτζίν said...

@
margaret
"...κοίτα, σύνολη η Σκουφά κινείται στα όρια: εξαρχειώτικη στην κάτω βάση της, φοιτηταριό [εκ Νομικής ορμώμενο στο κέντρο της], πιο εναλλακτική και λίγο τρέντυ με μια τζούρα από διανόηση στα πέριξ του Αγίου Διονυσίου [μεγάλη η χάρη του!], αδιάφορη και βαρετά προβλέψιμη στην εκβολή της στην Πλατεία.."

Άρη, απολογείσαι ή με απατάν οι νευρώνες μου; Ε, όχι και να (ξανα)πας στα Εξάρχεια για να αποδείξεις την πολιτική σου συνέπεια. Όχι μέχρι εκεί!
:-ΡΡΡΡΡ
Με αγάπη, Ευγενία

9/26/2006 07:20:00 PM

 

Post a Comment

<< Home