Ιστορίες με στρας, σκέψεις, ρεύσεις, παύσεις, τράς, αλλά χωρίς 'rush'...

Saturday, October 28, 2006

προβλημα στο ανεβασμα ενός ποστ που αποκλείει σχόλια

Προσπαθώ να ξανα-ανεβασω το ποστ μου που αφορά στην -από σπόντα- τοποθετηση του προεδρου του ΕΣΡ για τους μπλογκερς.
"Δημοσιογραφοι και μπλογκερς.."
Ο 'δαιμων του μπλογκερ' έχει αποκλείσει τη δυνατότητα καταθεσης σχολίων.
Μάταια όμως.
Στη διαδικασία του ανεβασματος εμφανιζεται η ένδειξη 'προβλημα στο μπλογκερ'. Κανω κλικ και διαβάζω.
001 java.net.ConnectException: Connection refusedblog/47/10/15/suigenerisav/atom.xml

Ξερει κανεις τι σημαινει αυτό ; Πως το αντιμετωπίζω ;
Ότι φορμουλα κι αν χρησιμοποιησα, δε δουλευει.

Στελνω και ξαναστελνω ποστ και δεν περναει τιποτα.

15 Comments:

Blogger pascal said...

Το ίδιο πρόβλημα έχω κι' εγώ, το ίδιο και πολλοί άλλοι. Άρα, δεν είναι θέμα του δικού σου blog και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα γι' αυτό. Μόνο υπομονή, μέχρι να ξαναέρθει στα ίσα του ο blogger.

10/29/2006 02:26:00 PM

 
Blogger οι σκιές μιλάν said...

Θα το ανεβάσει μονος του σε λιγη ώρα ο Μπλογκερ. Φυσιολογικά στη λιστα με τα ποστ σου θα πρεπει να το δείχνει ανεβασμένο ήδη κι οχι ντραφτ.

Καλου κακου κρατα κανενα μπακ απ

10/29/2006 02:37:00 PM

 
Blogger Ecumene said...

Same problem....

Διεγραψα τα cookies
και μπορεσα για μια στιγμη να δημοσιεύσω χθες

Προσπαθηστε και απο
Εxplorer,Mozilla ή Opera

Tωρα παλι δεν μπορώ
oυτε republish στο template
Συμβαινει σε πολλους..
001 java.net.ConnectException: Connection refusedblog

10/29/2006 02:48:00 PM

 
Blogger Markos said...

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ, σε μια αλλαγή στο μπλογκ ...
Υπομονή

10/29/2006 02:56:00 PM

 
Blogger Lorelei Am Rhein said...

Αυτό το ποστ πώς μπόρεσες
και το ανέβασες;
Τελικά μόνο η έκδοση beta λειτουγεί σωστά!

10/29/2006 03:04:00 PM

 
Blogger Lorelei Am Rhein said...

Αυτό το ποστ πώς μπόρεσες
και το ανέβασες;
Τελικά μόνο η έκδοση beta
λειτουργεί σωστά!

10/29/2006 03:04:00 PM

 
Blogger Ecumene said...

Blogger beta will be not affected nor blogs that are hosted on the beta except for a few static images that we pull from www.blogger.com.


μαλλον είναι για να
την κάνουμε σιγα σιγα
προς τα κει...

10/29/2006 03:19:00 PM

 
Blogger Marina said...

Κάθε σβκ τα ίδια αντιμετωπίζω και εγώ. Θα πέφτει φαίνεται ο server απο τα πλήθη που τον κατακλύζουν..
Υπομονή

10/29/2006 03:36:00 PM

 
Blogger Juanita La Quejica said...

Εγώ από χθες με explorer σβήνοντας συνέχεια cookies, clear history και κάνοντας αρκετά reboots, κάτι λίγα κατάφερα και στο δικό και σε κάποιο ομαδικό. Αλλά κολλάει πολύ. Και πάμε πια για 1 24ωρο ταλαιπωρίας.

10/29/2006 03:53:00 PM

 
Blogger I.I said...

συμβαίνει συνέχεια τις 3 τελευταίες μέρες, και είναι εκνευριστικότατο!!

10/29/2006 03:57:00 PM

 
Blogger Γιουτζίν said...

Τι έπαθες καημένε μου :(
Ανέβασέ το ξανά, νομίζω πως τώρα ο κύριος Μπλόγκερ-τονπαίρνει επανήλθε.
Όσο για τα κόμμεντς, για τσέκαρε αν κάτω από το ποστ έχεις κλικάρει κατά λάθος να μην δέχεσαι κόμμεντς για το συγκεκριμένο ποστ.
Θα σου πρότεινα να το ξανανεβάσεις με τωρινή ώρα.
Αυτά από την γκουρού -όπως πολλάκις έχει αποδειχθεί- του γουέμπ :))

10/29/2006 04:06:00 PM

 
Blogger roidis said...

γι αυτό δεν απάντησα στο μέηλ που μου έστειλες φίλε SuiGen. την ώρα εκείνη προσπαθούσα να δημοσιεύσω κάτι και...Τα Ίδια!

10/29/2006 06:21:00 PM

 
Blogger Καπετάνισσα said...

Να προσθέσω στα όσα ειπώθηκαν παραπάνω, το εξής:
Στο κείμενο που έχει αποκλεισθεί η δυνατότητα καταθεσης σχολίων, μομίζω συνέβη εξαιτίας του μεγάλου τίτλου.
Μου έχει συμβεί κι εμένα στο παρελθόν και απ' ότι έμαθα, αυτός είναι ο λόγος.
Μην βάζεις μεγάλους τίτλους -γενικώς-, ή, όπου χρειάζεται να τους "κόβεις" με br.

10/29/2006 06:30:00 PM

 
Blogger bidibis said...

Εγώ νομίζω ότι ο κύριος υπεύθυνος για τη κατάσταση που επικρατεί στη μπλογκόσφαιρα είναι η κυβέρνηση και προσωπικά ο Καραμανλής.

Bring Deaf Penalty Back!

10/29/2006 06:37:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

Της Πο_)(*&πης γίνεται ρε παιδιά!
[ας πούμε, αυτό το ποστ το έστειλα Σαββατο μεσημερι και ανεβηκε μετα από ένα 24ωρο..
Ξαναστειλα και το αρχικό ποστ-ίσως τον άλλο μήνα να σκάσει μύτη στις σκοτεινές λεωφόρους του Δικτύου.

Σταδιάλα, έχουμε και δουλειές..

Πάμε με τη σειρά:
@
Pascalη
Thanx ρε boy. Είσαι πάντα στην ώρα σου-πολύ το εκτιμώ αυτό..
[περιμένω και 'ανταπόκριση' απ' όσα τυχόν έχασα χθες lol]

@
οι σκιές μιλάν
Αρχικά έδειξε ανεβασμένο. Μετά εξαφανίστηκε όταν το ξαναφόρτωσα..
Ούτε στο μπλογκ μου, ούτε στο μονιτορ έχει ανέβει.
Σήμερα έκανα πάλι την ίδια δουλειά-πάλι τα ίδια.
Merde..!!

@
εργοτελινα
Με mozilla μπαίνω. Ούτε εγώ μπορώ να κάνω republish..

@
markos
ευχαριστώ

@
loreley
OYTE κι εγώ ξερω πως τ' ανέβασα.. Ναι, ίσως πρέπει να στραφώ και γω στη beta έκδοση-αλλά αυτή την ώρα βαριέμαι τη μανούρα ..

@
μαρινα
Λες να πέφτει ο σέρβερ..?
Γίναμε πολλές και κάποιοι πρέπει να αδειάσουμε τη γωνιά.

@
χουανίτα, ισκαριώτης
ναι, έλεος πια..
έχω σιχαθεί το πράμα αυτό.

@
Ευγενία
Άντε βρε γκουρού κι εσύ ..;-)
έχω διπλο-τριπλο τσεκάρει τα σεττινγκς μου για την περιπτωση που έχω κάνει καμιά πατατιά..αλλά ΔΕΝ..
Φευ.
Αυτός ο πουτσίστας ο διαχειριστής του γ@μ@#$%blogger τον παίρνει αγρίως.

@
ομοιοπαθήν 'Συριανόν'
Τη συμπάθεια μου προς αμφοτέρους..

@
καπετάνισσα
Λες να παίζει αυτό με τους τιτλους, ε..?

@
Πες μας κάτι που να μη το ξέρουμε, ρε μαν.. LoL
Ε, βέβαια.
Καταγγέλω δημόσια τον πρόεδρο της ελληνικής κυβέρνησης, τον πρόεδρο της ΜΕΒΓΑΛ [που δε μας δίνει τζάμπαα γιαούρτια για πάσα χρήση], τον πρόεδρο του betandwin που μας τα τσιμπάει-όποτε κάτσει, τον πρόεδρο του ΕΟΦ [που επιτρέπει και κυκλοφορούνε στην αγορά ληγμένα..], και πάνω απ' όλους ΚΑΤΗΓΟΡΩ τον πρόεδρο της Εβραιομασονικής Ένωσης Μπλόγκερς ου μην αλλά και της Σιωνιστικής Ένωσης Σεφ [Σ.Σ.Σ.], το γνωστό εδώ μέσα με το παρατσούκλι Αθήναιος.. !!

Για κανα 'πέτσινο' δε ξέρω, ούτε για το τι έκανε ο Εργοτελης με το Μινωγαυρο-που αναρωτιόσουνα χθες, αλλά είδα ΤΙ έκανε ο βάζελος στο ΣΕΦ απόψες.
Τουμπεκιστάν στο Μαντρί..
[και ως 'Ντεμίνιο'ς όχι οτι με κόφτει δηλ, αλλά πολύ το γούσταρα το συγκεκριμένο.. ;)]

10/29/2006 09:10:00 PM

 

Post a Comment

<< Home