Ιστορίες με στρας, σκέψεις, ρεύσεις, παύσεις, τράς, αλλά χωρίς 'rush'...

Monday, March 12, 2007

Λιγες κουβεντες για τις διαδηλώσεις, τη βία και "το δάσος πίσω από το ορθωμένο δάχτυλο"...

Δύσκολος μήνας ο τελευταίος, θολές οι μέρες που περάσανε-και λίγο ματωμένες, μ' ερωτηματικά ξεκινάει η αρχόμενη βδομάδα.
Κλειστό και το μαγαζί εν μέσω χειμώνι-το 'χαμε ρίξει στην παλαβή εδώ.
Πέρυσι Sudamerica-εφέτος τα μπαλκάνια ['αυτά που δεν είναι παίξε-γέλασε'], με κρυφοζορίζουνε.
Θα μείνει -συνεπώς- για λίγο παρένθετη τούτη η συζήτηση που άνοιξε για την Ιστορία-προέχει η ζωή.
Ο δάσκαλος Πιερ Βινταλ Νακέ στην πνευματική διαθήκη του, τα 'χει πει τόσο ωραία:
Ιστορία δεν σημαίνει ηρωοποίηση, ούτε ιεροποίηση, ακόμη κι αν λαμβάνει υπόψη της αυτά τα φαινόμενα. Πρώτα απ' όλα, Ιστορία σημαίνει ιστορία των ανθρώπων. Υπό αυτή την έννοια, κάθε απομυθοποιητική έρευνα είναι Ιστορία, κατάργηση δηλαδή των αντίθετων και αντιφατικών μύθων.

Σιγοτραγουδώ, και συνάμα σκέφτομαι: "η ζωή που περνάει και χάνεται", που 'λεγε και το παλιό τραγουδάκι. Η στιγμή που ποτέ δεν πιάνεται, μια φορά και μ' αφήνεις μόνο μου, μια φορά και είμ' ο πόνος σου. Μάτια μου.

Τούτη η πόλη σου 'δινε την αίσθηση πως καθωσπρεπικά στημένη-έτρεχε γύρω-γύρω το μαγγανοπήγαδο τη μέρα και έβρισκε τον εαυτό της παθιασμένο τη νύχτα.
Φέτος έχω ακριβώς την αντίθετη αίσθηση.
Τη βλέπω -ψιλοδακρυσμένος από τη συγκίνηση ή και τα δακρυγόνα- να ζωντανεύει τη μέρα και να αποσύρεται κατόπιν.
Στα ενδότερα για να γλείψει τις πληγές της-σαν το σκύλο ένα πράγμα..
Ακούω το πλήθος της να αγκομαχάει στα πεζοδρόμια, και στα νοσοκομεία.
Συνθήματα, οιμωγές, και ο πνιχτός ήχος από τα ρόπαλα που ανεβοκατεβαίνουν στα ανθρωπινα σώματα να διακόπτεται περιστασιακά από τον ήχο φλεγόμενων μπουκαλιών που σπάνε στα πεζοδρόμια..
Δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι στο δρόμο αποφασισμένοι για όλα.
Οι ανίσχυντοι ΑΛΗΤΕΣ να μας μιλάνε για τη διασάλευση της τάξης.
Και πάνω απ' όλα: για "τη βεβήλωση του Αγνώστου Στρατιώτη"! Οι αυτιάδες Φαρισαίοι που λυσσάνε για την Πατρίδα και το Έθνος που κηλιδώθηκε η ανεπίληπτος τιμή του! Τα καθάρματα που βρωμίζουν τον τόπο που στέκονται και μολύνουν τον αέρα γύρω μας. Τους δείχνεις με ένταση το πελώριο δάσος κι αυτοί πεισματικά κοιτάνε το δάχτυλο..
Που αν ήταν δυνατό να σηκωθεί από το Μνήμα ο Άγνωστος προσωπικά να τους πλακώσει στο κυνήγι με το μαντζαφλάρι ανελέητα τους κάπηλους!
^%^$#@%^&* το φελέκι μου...
[Εγχρωμη ΤιΒΙ-ασπρόμαυρη ζωή... ]


Κάτι φίλοι πιτσιρικάδες-εξαιρετικά παιδιά ως προς τα ρέστα, μου 'ξηγήσανε προχτές το μεσημέρι στο γνωστό καφέ της Φιλοθέης πως 'δεν ακούω καλά'.
Οι φωνές που φτάνουν στ' αυτιά μου, λέει, είναι απ' αυτούς που δεν μπορούνε να πάνε στη δουλειά τους [στην αρχική πληκτρολόγηση έγραψα 'δουλεία'-δεν πρέπει και να κάνει διαφορά..].
Να πάνε στα γραφεία τους, στις επιχειρήσεις τους, στα μαγαζιά τους, απερίσπαστοι τεσπα! Τι δημοκρατία έχουμε πια.
Ξεσπάθωσαν τα παιδιά... "ΤΙ δημοκρατία είναι αυτοί που όταν θέλουνε κλείνουνε τους δρόμους;"
Φόρτωσα θυελλωδώς στο αγαπημένο καφέ, εξαπέλυσα μποφόρια στα 'ανυποψίαστα'-μετά το 'ριξα στην προσφιλή μοι ειρωνεία.
Από μικρά στα βάσανα των 'νοικοκυραίων' και τα δόλια εικοσιπεντάχρονα των μεγαλοαστών, τι να κάνουν..?
Ακούνε τις τρεις 'μεγαλοκοπέλες' στο megaλο δελτίο της ελληνικής Τι-Βι, (δλδ την Ολγα, την Ελλη και το Γιάννη), ζαπάρουνε και στα λοιπά 'πιράνχας των 8', και βεβαιώνονται κι αυτά πως "δεν πάει άλλο"..
Καταλύεται η έννομος τάξη-τι κάνει το Κράτος;
Οι μολοτωφιστές του κοινοβουλίου (του Ποιού;), και οι κουκουλοφόροι του δημόσιου βίου [με την agenda που αυτοί ορίζουν!] τα έχουνε ποτίσει με τον δέοντα καθωσπρεπισμό. Προσθέτοντας τους στη μεγάλη μάζα των νοικοκυραίωνε.. Και παραγεμίζοντας τον εγκεφαλικό φλοιό τους με σκατά. Κατά τρόπο ανεπίστρεπτο.

Δεν ειμαι-δεν δύναμαι να είμαι αισιοδοξος.
Όσο προσεγγίζω ποικιλοτρόπως μα απτά τις εσωτερικές στοιβάδες στους πυρήνες της έκκεντρης εξουσίας, τόσο τρελλαίνομαι. Από το μέγεθος της χυδαίας συναλλαγής να ξεπερνιέται μόνο από τον όγκο της αδιαφορίας και της ιδιωτείας αυτών που την υφίστανται.
Τελούμε σε ομηρεία-είναι παραπάνω από σαφές- η καθημερινότητα των δελτίων διαμορφώνεται με βάση τις ιεραρχήσεις των επιχειρηματιών-ιδιοκτητών. Φίλος δημοσιογράφος μας εξηγούσε πρόσφατα πως η τρομολαγνεία που καλλιεργήθηκε με την 'έξαρση της εγκληματικότητας' στο λεκανοπεδιο το προηγούμενο διάστημα, συνέπιπτε με την υπογραφή μεγαλων συμβάσεων των Δήμων με εταιρείες security (sic).
-"Είμαστε όμηροι ανεξελεγκτων εξωθεσμικών κέντρων", επαναλάμβανε προχτές στο δείπνο μας, κορυφαίος πολιτικός παράγων της χώρας που έπεσε προσωπικά θύμα διατεταγμένης υπηρεσίας αυτών που μοιράζουν την τράπουλα.

Στο μπακράουντ παίζει μελωδικότατα Δίεση "δως μου μια νέα αρχή-μες στην καμμένη γή" και μ' αγγίζει.
Χαλαρώνω.
Σκέφτομαι.
Γράφω σήμερα για όλα αυτά που με μαύρισαν την περασμένη εβδομαδα γιατί δεν το μπόραγα πρωτύτερα.
Ήθελα και να κατακαθίσει λίγο. Μα το συναίσθημα μου δε μειώνεται.
Δεν μπορείς να κλείνεις για πάντα τα μάτια..
Να το ξεκαθαρίσω:
Δεν συμφωνώ με όσα ζητάει ο εξεγερμένος κόσμος.
Διαφωνω επί της ουσιας με τα περισσότερα απ' αυτά που φωνάζουνε. Θεωρώ πως λειτουργούν μαξιμαλιστικά και σε λάθος κατεύθυνση.
Δλδ αναποτελεσματικά.
Αυτή όμως είναι η γνώμη μου.
Αναγνωρίζω ωστόσο πως είναι εξεγερμένοι.
Ούτε παρανοϊκοί-ούτε πρεζάκηδες.
Όχι συμμορίες από κατακάθια..
Και αντιλαμβάνομαι πως τα παιδιά δεν έχουν την πολιτική κουλτούρα, την ευρύτερη συγκρότηση, να εκλογικεύσουν αυτά που τα πονάνε.
Ενα πράγμα όμως ξέρουν: πως ο κόσμος που διαμορφώνεται γύρω τους, ΔΕΝ τα περιλαμβάνει.
ΔΕΝ έχει περιθώριο για δαύτα. Μήτε ουρανό.

Ειναι γεγονός πως είναι η ΠΡΩΤΗ γενιά μεταπολεμικά τουλάχιστον που μεγαλώνει με την τεκμηριωμενη βεβαιότητα πως θα ζήσει (πολύ) χειρότερα από ότι οι πατεράδες τους..
The age of [relative] affluence is [permanently] over, για πλατεία στρώματα ΚΑι της ελληνικής κοινωνίας.
[Για να παραφράσω τον John Kenneth Galbraith..]

Ενας έμπειρος φίλος που ξέρει από αυτά μου είπε πως ένα είναι το καθοριστικό δείγμα.
Οι απόπειρες να στηθούν -εστω και υποτυπώδη- οδοφράγματα.
Δηλώνει τη βούληση του κόσμου να πολεμήσει.
"Όταν βλέπεις με τόσο αίμα το πλήθος να μη σπάει", μου είπε, "όταν το ραντίζουνε"-πόσο μάλλον να το λιανίζουνε μεθοδικά [όπως χτυπάνε στο χωριό μου τις κλάρες με τις ελιές-σκέφτομαι...], "ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ", κατέληξε.

Εχεις μια κοινωνία που βρισκεται στα προθυρα εμφυλίου, μια νεολαία που κατεβαίνει μαχητικά στους δρόμους, συστηματική βία που φέρνει (τι έκπληξη!) αντι-βία, μια χωρις προηγούμενο βεντετα αγριότητας διαδηλωτών με τους μπάτσους, και πάνω απ' όλα μια νέα γενιά αξιομαχου δυναμικού κρουσης (1000-1500 τους υπολογιζουνε στα κανάλια) διατεθειμένου να ρισκάρει τα πάντα στην χωρίς όρια σύγκρουση [ίσως γιατί δεν έχει και πολλά να απωλέσει..] και ο μαλάκας επαρχιακός ενωμοτάρχης της Ανδρίτσαινας-αρχηγός των πραιτόρων χθες ψέλλιζε κάτι για "αντάρτικο πόλεων"..
ΔΕ βαστάς άλλο!
Ξεκινήσανε μια διμοιρία και έχουνε γίνει ταξιαρχία-ίσως και μεραρχία, οι ενεργά εμπλεκόμενοι σε φαινόμενα βίας, και οι πολιτικές ελίτ δεν έχουνε παρει πρέφα μία!
Κατεβαίνουνε οι κουκουλοφόροι από τις κλούβες και δε συγκινείται κανένας.
Βγάζουνε ανακοινώσεις οι γιατροί στον Ερυθρό για δολοφονικά χτυπήματα και ουδείς χάνει τη βολή του..
Το 'γραψε ο άλλος την Παρασκευή στο άρθρο του: όποιος σπέρνει ανέμους, θερίζει θύελλες..
Και έχεις την κυβερνητική σπέκουλα να κλιμακώνεται την αμηχανία της μείζονος αντιπολίτευσης να θριαμβεύει [Γιώργο τους έκανες τη μούρη κρέας, ε..!], την Αριστερά να πλειοδοτεί σε λαϊκισμό και να μη συμβάλλει σε ξεπέρασμα της κρίσης.
Και ο κόσμος στα πεζοδρόμια να είναι εκτός ελέγχου. Μεταφυσική είναι η απάντηση στο "πως και δεν έχουμε θρηνήσει ακόμη απώλειες ζωών" δεδομένης της σφοδρότητας της σύγκρουσης που μαίνεται. Χάρις σε κάποιο θαύμα..

Σφυρίζω ανήσυχος το τραγουδάκι του μικρού γαβριά στους Αθλίους του Βίκτωρος Ουγκώ. Είναι κάτι που με 'μαθε από τα μικράτα μου τι σήμαινε κοινωνική ριζοσπαστικοποίηση! Όταν η κοινωνική πόλωση κορυφώνεται, πλανώμενες ψυχές του πουθενά εντάσσονται σε παρατάξεις και στρατόπεδα.
Τότε που το ηρωικό χαμίνι αψηφώντας το Χάρο που καραδοκούσε να το αρπάξει, συνέλεγε πυρομαχικά στη νεκρή ζωνη μπροστά από την Αστυνομία και τους Επαναστάτες για τροφοδοτήσει τους εξεγερμένους..
"Τι χαρά σ' αυτό το μέρος, μάλλον φταίει ο Βολταίρος-κι αν δεν ξανασηκωθώ θα 'ναι λάθος ο Ρουσσώ...".
Τι συνειρμούς δε φέρνει στο μυαλό μου αυτός ο στίχος!
Τι γλυκο-πικρη ειρωνεία για το κόστος του ανθρωπισμού και της χειραφέτησης.
Liberte, egalite, fraternite, δίδασκα κάποτε και με κοιτούσαν ενήλικα παιδιά με απορία για όσα κάποτε συνέβαιναν. Στη χώρα του αθέου διαφωτισμού.
Που, κοίτα σύμπτωση, πριν κανα χρόνο μας ξαναβάρεσε τις καμπάνες..

Ένας κολλητός φίλος μου όρθιος ούρλιαζε εκτός εαυτού σε έναν άλλο προχτές στην πολιτική κόντρα μεταξύ φίλων-ώρες μετά τα μεσάνυχτα:
"δεν είμαστε όλοι το ίδιο ρε Νίκο! ΔΕΝ μπορεί-δε γίνεται να είμαστε όλοι το ίδιο!
Κάποιοι είναι με τους μαυραγορίτες, τους χωροφύλακες, τους εργολάβους, τους λαδέμπορες, τους στρατοδίκες του Εμφυλίου και με τους ομοίους τους!
Το κα-τα-λα-βαί-νεις αυ-τό ρε μα-λά-κα ;
Και αυτούς τους ξέρουμε-τους βλέπουμε καθημερινά!
Εμείς ρε μαλάκα είμαστε με τους άλλους.. Είναι θέμα Ντι-Εν-Εϊ!".
Δεν είμαι σίγουρος πια ποιός είναι με εμάς και ποιός με τους άλλους. Και πάντως μακριά από μένα η επίκληση στην ιδεολογική (έστω) γονιδιακή βιολογία.
Αλλά ο μάγκας είχε ενα σοβαρό δίκιο..
Το σκέφτηκα όταν πάσχιζα να επικοινωνήσω με τα καλοπροαίρετα εκείνα παιδιά που η ζωή τους ορίζεται με συγκεκριμένους οικονομομετρικούς τρόπους και ταξικές συνιστώσες..
Θυμήθηκα το μακαρίτη τον πατέρα μου να μου κάνει δώρο στα 9 μου χρόνια το προαναφερθέν βιβλίο του Ουγκώ σε πεντατομη δερματόδετη έκδοση Σαλίβερου [μτφ Ι. Σκυλίτση, ημερ. έκδοσης ~ 1895], το φυλάω με συγκίνηση ακόμη στη βιβλιοθήκη μου εις άπταιστον -βεβαίως- καθαρεύουσαν.
Και με υποχρέωσε ο γέρος μου να μάθω απέξω-τότες, το "προοίμιον του συγγραφέως"
Ενόσω υφισταται ως εκ των νόμων και των ηθών κατακρισις κοινωνική, πλάττουσα εν πλήρει πολιτισμώ κολάσεις τεχνητάς, και συμφύρουσα τον προορισμόν του ανθρώπου με την μοίραν αυτού, την θνητήν.
(...)
Ενόσω τάξεις τινές υπόκεινται εις κοινωνικήν ασφυξίαν.
Εν άλλοις λόγοις και υπο ευρυτέραν έποψιν, ενόσω υπάρχει επί της γης πενία και αμάθεια, βιβλία όπως το παρόν ίσως δεν είναι ανωφελή
. . .
Μπορεί να μη συμφωνώ σε μεθόδους, σκοπούς και αποτελέσματα.
Μπορεί να αντιλαμβάνομαι πλήρως πως οι πράξεις τυφλής βίας τροφοδοτούν με νερό το μύλο της αντίδρασης-που θα λέγαμε κάποτε. Παίζουν το παιχνίδι της τηλεοπτικής δημαγωγίας που αποκαλούμε σύγχρονο κοινοβουλευτισμό-τη νοθεία της λαϊκής βούλησης. Αποξενώνουν συχνά κοινωνικά στρώματα που θα όφειλαν-θέλουν να τους συμπαρασταθούν. Ακόμη και από τον καναπέ.
Με τη σιωπηλή συναίνεση τους-στη χώρα με το ασύλληπτο έλλειμμα κοινωνικής δικαιοσύνης!
Αλήθεια είναι όλα αυτά.
Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι μπορώ να σφαλίζω τα μάτια μου απέναντι σε όσα αποτρόπαια συμβαίνουν ...
Στην αποσάθρωση της κοινωνικής συνοχής. Στα μαθήματα που δίνει αυτή η χώρα στα παιδιά της. Και στα ορατά ίχνη τους.
Και ναι, δεν είμαστε όλοι ίδιοι ρε φίλε!
Ότι και να γίνει κάποιοι μάθαμε στη ζωή μας να 'μαστε με τους Ινδιάνους
._
[ΤΟ καταλαβαίνεις...;;]

Labels: , , ,

42 Comments:

Anonymous gazakas said...

Όπως τα λες: "Τελούμε σε ομηρία". Μόνο που οι περισσότεροι δεν το καταλαβαίνουν ή δεν θέλουν να το καταλάβουν...

3/12/2007 03:02:00 PM

 
Anonymous omadeon said...

Και όλα αυτά, που δικαίως κατακρίνεις αγαπητέ suigeneris, ή τα περισσότερα από αυτά, ΔΕΝ είναι εφικτά χωρίς τη χρήση (και την υπερίσχυση) του Τηλεοπτικού Μέσου. Εγώ πολύ λίγα πρόσεξα, μη βλέποντας τηλεόραση. Το ότι διάβασα ανελλιπώς (σχεδόν) εφημερίδα χωρίς να βλέπω τηλεόραση, μου έδωσε την απατηλή αίσθηση ότι υπάρχει επαρκής κατακραυγή για τα προηγούμενα. Είδες τι είναι η εκτόνωση του αναγνώστη μέσω του μέσου (Τύπου)?

Γιατί σου τα λέω αυτά? Οχι γιατί δεν τα ξέρεις, αλλά γιατί πιθανό είναι να μην μπορείς ΟΥΤΕ εσύ να φανταστείς, το ΠΩΣ θα είναι η διαμορφωμένη από το Διαδίκτυο μαζική συνείδηση του μέλλοντος. Οταν ο πιο πολύς κόσμος δεν θα αράζει μπροστά από τις τηλεοπτικές οθόνες αλλά μπροστά από τις οθόνες των υπολογιστών. Θάναι καλύτερα ή χειρότερα, τότε? Πιθανολογώ ΚΑΙ τα δύο. Αν κρίνουμε από τις δήθεν "αναγκαίες" λογοκρισίες σε προσφιλή μας μέρη διαδικτυακού διαλόγου, ή από τις διαστροφές του Ορθού Λόγου που ζήσαμε μέσω Διαδικτύου, δεν βλέπω το λόγο να επιμείνω στη γνωστή "αισιοδοξία μου"...

Γ.Σ.

3/12/2007 07:11:00 PM

 
Blogger o kairos said...

Σε χαιρομαι,γιατι πας μ αυτο που διαφωνεις,επειδη το διακυβευμα ειναι μεγαλυτερο απο τη διαφωνια σου.Κι αυτο,δειχνει ανοιχτο μυαλο.Δηλαδη,επαναστατημενο.Φρεσκο.Και ευχομαι να μεινει.

3/13/2007 01:55:00 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Sui χαίρε!! Και εγώ στη σχολή του "διαφωνώ με όσα λες αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λές". Κάποιοι ομιλούν και πράτουν στο όνομα του -κοινωνικού πολέμου- και όσο θα διατηρείται η απελπισία -ειδικά στους νέους- οι μολότοφ θα είναι πασατέμπος.... Μέχρι που νάρθει ο πρώτος νεκρός, να κατασκευαστούν και πάλι οι ήρωες κ.λ.π.

Είμαστε πολλοί λίγοι sui όχι σε αριθμό, αλλά σε απόψεις, οράματα και δράσεις. Πολύ ένδιαφέρουσες οι απόψεις σου. Μπορώ να πω οτι με συγκινούν και με καθιστούν υπεύθυνο για οτι γίνεται γύρω μας. Και αν έχουμε ένα εργαλείο όπως τα μπλόγκ γιατί να περιοριζόμαστε στην "έξυπνη ατάκα" στη "μονολεκτική σοφία" κ.λ.π Δεν έχω ιδέα τι είναι τα μπλόγκ ούτε με ενδιαφέρει η Ιστορία τους. Μου αρέσει να διαβάζω ιδέες και τρόπους έκφρασης που έχουν κάτι να πούν. Άντε κάτσε και λίγο στο μπλόγκ σου ... εγώ θάρχομαι συχνά!! bioannis

3/13/2007 02:39:00 AM

 
Blogger Kapetanios said...

Μια καλημέρα , λέγοντας ότι το κείμενο σου μου άρεσε!
Όλα τα κείμενα που δεν κραυγάζουν για το απόλυτα σωστό της άποψης που πραγματεύονται μου αρέσουν κι ας διαφωνώ -με άλλα πολύ και μ άλλα λιγότερο- σε επιμέρους προσεγγίσεις.

3/13/2007 08:03:00 AM

 
Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Μόνο να συμφωνήσω απλά. Τίποτε άλλο.

3/13/2007 11:24:00 AM

 
Blogger tifoeus said...

όταν απομακρύνθηκε με τα χρόνια η μυθολογία των γουέστερν που παρακολουθούσαμε πιτσιρικάδες και πλέον ήταν φανερό μέσα από γνώση ποιος αντιθετικά θα μπορούσε να είναι ο κακός και ποιος ο καλός, ακόμα και τότε παραμέναμε χωρισμένοι σε καουμπόηδες και ινδιάνους, θυμάσαι;

από ό,τι θυμάμαι καλέ μου Sui, στο συγκεκριμένο cafe κανείς εις αυτών των τρυφηλών νεαρών δεν αγχωνόταν κατά ποιόν τρόπο θα κατέβαινε στη δουλειά (των δικών του, βεβαίως) και από ό,τι επίσης θυμάμαι, ίσως το μέγιστο του παραγωγικού τους άχθους ημερησίως να ανερχόταν σε δύο ώρες, οπότε αν θα μπορούσα και να το περιγράψω με σινεφίλ ορισμό, όλο αυτό το πλαίσιο ήταν/είναι καθαρά μπονουελικό...

παρόλα αυτά χαίρομαι ότι πιθανόν
έστω και με τον τρόπο που το περιγράφεις προβληματίζονται και με άλλα θέματα
εκτός από τα αποτελέσματα του "στοιχήματος", ο καθένας στη ζωή του έτσι κι αλλιώς έχει τα δικά του

συνιστώ να αφουγκράζεσαι περισσότερο
τα κοτσύφια στους εκεί ωραίους κήπους, αν και ερωτευμένα εμένα μου ακούγονται πιο σοφά

3/13/2007 01:09:00 PM

 
Blogger confused said...

Καλησπέρα :)

3/13/2007 09:43:00 PM

 
Anonymous miumiu said...

...egw gi avto s'agapw... giati panta "xoreves me tous lykous"... ;)

3/14/2007 01:01:00 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Το παραλήρημα αυτό που αναμασά την κυρίαρχη στην Ελλάδα ιδεολογία του ¨δίκιου" του κάθε "εξεγερμένου" βλέπω συνεχίζει να προκαλεί ρίγη συγκίνησης. Οι διαπιστώσεις σας (και τώρα, και τον Ιούλιο) για τα αίτια των διαδηλώσεων καταλήψεων είναι ορθές, η εμφανής χαρά του διανοούμενου του καναπέ στην προοπτική της βίαις εξέγερσης σε μια δημοκρατική χώρα (έστω και με τη δική μας "τηλεοπτική" δημοκρατία) είναι εμετική.

Οι εμφανείς ιδεοληψίες σας για την περίοδο του εμφυλίου είναι επίσης θλιβερές -- ρίχτε καμμιά ματιά εδώ http://www.elia.org.gr/civil_war_greek/ στο κάτω κάτω.

Όσο για την ταμπακέρα, τίποτα. Το "ελληνικό μοντέλο ανάπτυξης" μας τελείωσε, συμφωνούμε -- αλλά προτιμάμε την εξέγερση όπως φαίνεται από τις λύσεις και τις μεταρρυθμίσεις... Και πιπιλίζετε το ωραίο "το κράτος να εγγυηθεί αξιοπρεπή εργασία" -- η επανάσταση, επανάσταση, αλλά ο ελληνικός κρατικός πατερναλισμός εκεί, ακλόνητος.

Το κρίμα είναι ότι οι νεαροί φίλοι σας, που αντιλαμβάνονται το φασισμό που ενέχει το κάθε τρεις και δυο κλείσιμο των δρόμων, είναι περικυκλωμένοι από την ιδεολογία σας και δεν μπορούν εύκολα (παρά μόνο με προσωπική, αβοήθητη αναζήτηση) να βρουν τα εργαλεία για να διαμορφώσουν άλλη θεώρηση.

3/14/2007 10:41:00 AM

 
Blogger suigenerisav said...

@
gazakas
Ακριβώς: δεν θέλουν να το καταλάβουν..

@
omadeon
γιώργο, δικιο έχεις κι εσύ..
keep up

@
o kairos
Από εσάς ειδικά θα το θεωρήσω φιλοφρόνηση ;-)
Ισως πραγματι αυτό που επισημαίνετε να κάνει τη διαφορά..
Μια στοιχειώδης διανοητική [και ίσως ψυχική] εντιμότητα.

@
bioannis
χαιρομαι που σε ξαναβλεπω στα λημέρια μου. Εμείς έχουμε και πολλά να πούμε (LoL).
Πάγια σχεδόν η συμφωνία μας. :-)

@
Kapetanios
να είστε καλά.
Καπως έτσι φαντάζομαι πως το βλέπω και εγώ καταστατικά.

@
ο δείμος του πολίτη
το αντίθετο από εσάς-θα με εξέπληττε! LoL

@
tifoeus
εμείς ψιλο/χοντρο-είπαμε..
Ζητωσαν "τα ερωτευμένα κοτσύφια", λοιπόν..!

@
καλησπέρα και σε σένα!
Πως πάει; καιρό έχουμε να 'ανταμωθούμε'..!
:-)

@
miumiu
καλοοοό μουυυ!
Αμοιβαία 4 ever αισθηματα.. 8)

@
Anonymous
Καλέ μου άνθρωπε,
η καταθεση του σχολίου σας με τιμά.
Καταρχάς γιατί -καταπως ρητά λέτε εμμέσως- με παρακολουθείτα αγόγγυστα τόσο καιρό στην ταραχώδη και απρόβλεπτη διαδρομή αυτού του ιστολογίου..!
Σε δευτερο επίπεδο, γιατί σας συνεγειρει τόσο, ώστε να δαπανάτε τον πολυτιμο χρόνο σας κατακεραυνωνοντας το υμέτερο "παραλήρημα"..
ΑΛΛΑ, προσεκτικέ αναγνώστη, η επισημανση σας πως "προτιμάμε την εξέγερση όπως φαίνεται από τις λύσεις και τις μεταρρυθμίσεις..."
είναι ΟΛΑ τα λεφτά..
Προς στιγμήν, θεωρησα πιθανο να σχολιαζετε σε λάθος μπλογκ, μετά κοίταξα την ώρα αποστολής [=λέω πρωι είναι, να ξεκινάει να πινει από τις 10, τι διαολο-δύσκολο... ;-)].
Μετά μου μιλάτε για τις "εμφανείς ιδεοληψίες (μου) για την περίοδο του εμφυλίου (που) είναι επίσης θλιβερές"...και με παραπεμπετε στην ιστοσελιδα του Δικτύου Μελετης των Εμφυλιων Πολέμων ;-)
[αν μπορούσατε να καταλαβετε για τι φοβερο καλαμπουρι συζητάμε..!! κωλυομαι δυστυχώς να δωσω λεπτομέρειες. Να εισαστε πάντως καλά-μου φτιάξατε τη μέρα μ' αυτό!]
Last but not least, κατανοώ από καρδιάς τη μέριμνα που επιδεικνυετε για τη σωτηρία "των νεαρών φίλων μου" μακριά από το "φασισμό" της "ιδεολογίας" μου.
Σε κάθε περιπτωση, η διάχυτος φιλευσπλαχνία ενός ΝΟΙΚΟΚΥΡΗ σαν και του λόγου σας για τα παιδιά που πρέπει να κρατησουμε μακριά από το "φασισμό" με συγκινεί. Με καθυποτάσσει. Με αφήνει βουβό...
Αρκούμαι λοιπόν, ως ένδειξη βαθειάς και γνησιας εκτίμησης στο πρόσωπο σας, να σας επιστρέψω πληθωρικά και εντόκως την _"εμφανή χαρά μου"_ στη μορφή που -είμαι σίγουρος- πως σας συγκλονίζει.
Σε μορφή ΕΜΕΤΟΥ, "Εμετική" για να χρησιμοποιησω τη δική σας διατυπωση-straight up στη σεπτή σας κάρα!
Διατελών.

ΥΓ 1. Χάρηκα που δεν θα σας ξαναδώ..!
2. Λίγη φαντασία, ένα ονοματάκι-δε βλάπτει. ΕΚΤΟΣ, κι αν ξερετε εσείς.. πως θα μπορούσα ΑΚΟΜΗ και από το νικ να σας αναγνωρίσω .. LoL

3/14/2007 01:40:00 PM

 
Anonymous περαστικός said...

Μετά μου μιλάτε για τις "εμφανείς ιδεοληψίες (μου) για την περίοδο του εμφυλίου (που) είναι επίσης θλιβερές"...και με παραπεμπετε στην ιστοσελιδα του Δικτύου Μελετης των Εμφυλιων Πολέμων ;-)
[αν μπορούσατε να καταλαβετε για τι φοβερο καλαμπουρι συζητάμε..!! κωλυομαι δυστυχώς να δωσω λεπτομέρειες. Να εισαστε πάντως καλά-μου φτιάξατε τη μέρα μ' αυτό!]


Ελπίζω να μην είστε ο ...Καλύβας :-)

3/14/2007 03:15:00 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Προφανώς μόνο τα γραπτά σας μπορώ να χρησιμοποιήσω, και με βάση τα γραπτά σας αυτές οι ιδεοληψίες και μια ρομαντική εκ του ασφαλούς εμμονή στην "επανάσταση". Αν έχετε άλλες δραστηριότητες από τις οποίες άλλες θέσεις και ιδέες υπηρετείτε, αυτό είναι δικό σας θέμα, προφανώς δεν μπορώ να τις ξέρω και το ότι τις υπαινίσσεστε για να "αποτάξετε" τα σχόλιά μου στερείται σοβαρότητας.

Όσο για το ύφος και το ήθος της επίθεσης που ασκείτε σε ένα ανώνυμο handle, με αφορμή κριτική για τις ιδέες σας, σε ένα συμπέρασμα οδηγεί: Είστε γελοίος φασιστάκος.

3/14/2007 03:24:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

@
περαστικός
όχι ακριβώς ... ;-)
αλλά, ευλογοφανής ενδεχομένως υπόθεση..

@
ανώνυμον
αφηστε το καλέ μου κύριε..
αφού δεν σας βγαίνει, δεν το 'εχετε'.. :-)
Προσωπικώς, δεν υπαινίσσομαι τίποτα.
Ο μόνος εδώ πέρα που βαφτίζει κατα το δοκούν όσα αδυνατεί να κατανοήσει δια της ανάγνωσης, είναι 'ανώνυμος' τις.
Όσο "για την κριτική στις ιδέες μου", πτωχέ μου προβοκάτορα, από πότε οι υβριστικοί αξιολογικοί χαρακτηρισμοί που μου προσάψατε αποτελούν κριτική;
Διχως να με γνωριζετε, δίχως να έχετε αλλο σκοπό από την λοιδωρία;
Επιστρέψτε, παρακαλώ σας, στο σκότος στο οποίο ανήκετε..
:-)

3/14/2007 05:22:00 PM

 
Anonymous Αποκλεισμένος από την Πανούκλα said...

Αγαπητέ στρατευμένε στη ΔΙΚΗ σου αλήθεια Σούη, που κατανοείς ότι δεν είναι μόνο δική σου, και επομένως ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ για τις αλήθειες των άλλων, σε ευχαριστώ για τα αντρίκια και σοβαρά σχόλιά σου στην "Καλύβα" του Πάνου. Δυστυχώς μόλις διαπίστωσα ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ και ΑΘΟΡΥΒΗ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ χωρίς λόγο, της ίδιας της παρουσίας μου στην Καλύβα. Εκανα δύο δημοσιεύσεις ήδη για το θέμα, στο φόρουμ των Οικολόγων-Πράσινων:

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΡΑΥΓΑΛΕΑΣ ΜΕΡΟΛΗΨΙΑΣ


Στην αρχή ΔΕΝ συνειδητοποίησα το γεγονός ότι ο Πάνος Ζέρβας έδρασε ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ με κατάπτυστη μεροληψία υπέρ αυτού του Ιντερνετικού Αποβράσματος-χωρίς-όνομα με ψευδώνυμο "Μικρασιάτης".

Εστειλα εκτενές φιλικότατο μέηλ στον Πάνο πολλές φορές, ΚΑΙ χθες το ωράδυ. ΟΛΑ μου τα χθεσινά σχόλια υπήρξαν ΠΟΛΥ νηφάλια, λογικά, και υποστηρικτικά για τον Πάνο. Αντί να σε ακούσει, αντί να ακούσει τόσους άλλους, με "έβγαλε από τη μέση" εντελώς, για να προελάσει ο κατάπτυστος Μικρασιάτης. Τον καταγγέλω πλέον ΑΝΟΙΧΤΑ ως ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ, δηλαδή ως κατάπτυστη πατσαβούρα του ίδιου του Μικρασιάτη. Και επειδή τον ΒΡΙΖΩ, ζητώ ΕΠΙΣΗΣ να μου κάνει μύνηση. Αλλιώς να κρυφτεί από τον ήλιο, γιατί από τον ίδιο του τον.... ΠΑΝΙΚΟ θα _καεί_.

Εχουν γνώσιν οι φύλακες...
Αυτά φίλε αμερόληπτε. Τα υπόλοιπα σε ειδικές ιστοσελίδες, όπου θα γελάσεις και θα προβληματιστείς πολύ. ΑΛΛΟ η αποφυγή καυγάδων, ΑΛΛΟ η κραυγαλέα μεροληψία και ολοκληρωτική λογοκρισία επώνυμων και πολιτισμένων ομιλητών με μοναδικό στόχο τη στήριξη... μουνο-πάνων.

Σε ευχαριστώ αν ΔΕΝ αλλάξεις το παραπάνω. ΔΕΝ γράφτηκε "εν θερμώ" αλλά εν ΨΥΧΡΩ. Κατ' ευθείαν από το... χειμερινό κολύμπι μάλιστα.

Γ.Σ.

3/14/2007 05:44:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

Ρε Γιωργο Σ.,
μη με φερνεις σε δύσκολη θέση.
Εκφράζεσαι με τρόπο ανεπίτρεπτο απέναντι σε έναν άνθρωπο που μας φιλοξενεί/-ησε..
Διαφωνω συχνότατα σε επι μέρους ζητηματα με τον συγκεκριμένο (επώνυμο) συν-μπλόγκερ, αλλά δεν μπορώ να ανεχτώ υβριστικά σχόλια σε βάρος του.
Είναι θέμα αρχής-και πιστευω πως κατα βάθος το καταλαβαίνεις!
Ξερεις πολύ καλά πως συμφωνω σε πολλές από τις ενστάσεις σου-αλλά ΟΧΙ έτσι. Ας μη χάνουμε το δίκιο μας με τετοιες οξείες ad-hominem διατυπώσεις.
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια-η στάση σου προς εμένα με αγγίζει.
Δεν σε γνωρίζω, αλλά πολλές φορές έχω διαπιστώσει εξαιρετικές σκέψεις.
Θα αποφασίσεις ποτέ να πειθαναγκάσεις όμως λίγο τον αχαλίνωτο εαυτό σου;
Σε χρειαζόμαστε όλοι στην κουβέντα-σίγουρα έχεις να προσφερεις πολλά. Ωρες-ωρες, η ευαισθησία σου είναι απίστευτη.
Αλλα ρε παιδί μου, μάζεψε τον εαυτό σου. Τη γλώσσα σου. Τον αριθμό των σχολίων σου. ΛΙΓΑ και καλά. Αφου μπορεις!
Και που ΄σαι; Δεν μου στελνεις το ΙΔΙΟ σχόλιο χωρίς τους υβριστικούς χαρακτηρισμούς που με φέρνουν σε ΠΟΛΥ δύσκλοη θέση;
Ωστε να μπορώ να σβησω αυτό-έχοντας όμως αλωβητη τη γνωμη σου, ΧΩΡΙΣ προσωπικές οξυητητες κατα τρίτων που δεν συμμετέχουν!

3/14/2007 11:13:00 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Αυτά που γράφεις σε τούτο σου το ποστ Sui σε τιμούν πέρα από κάθε αμφιβολία . Χαίρομαι που το διάβασα , ακόμα και στα σημεία που διαφωνώ ... Πράγματι χορεύεις με τους λύκους .
Στις παρούσες συνθήκες δεν υπάρχει άλλη έντιμη στάση για ένα πνευματικό ( όσο νερό και να σηκώνει ο όρος γενικά ) άνθρωπο.
Η στάση σου στα σχόλια του ανώνυμου παπαρολόγου δίκαιη.
Η επισήμανση της βασικής αντίθεσης ανάμεσα στο οργανωμένο σύστημα και την ενίοτε αφασική απελπισία καίρια. Όποιος ξέρει από πραγματικό μεροκάματο θα πρέπει να το βλέπει καθημερινά.

Παπούλης

3/15/2007 12:22:00 AM

 
Blogger suigenerisav said...

@
παπούλης
Σας ευχαριστώ θερμώς.
Ειναι παντα ευχαριστο να ξερει κανεις πως τα βλέπουν κι άλλοι..

3/15/2007 01:06:00 AM

 
Anonymous nino 7047 said...

απλως να χαιρετησω και να μεταφερω την εκτιμηση μου ηθελα για τα καλα σας λογια..
και για να πω και κατι στον ανωνυμο φιλο των μεταρρυθμισεων, ακομα και οταν καποιος που θεωρεις εσυ διαννοουμενος παιρνει τετοιες θεσεις, μαλλον καλο ειναι απο το να ξεκινα να μας αραδιαζει για μια ακομη φορα το τι εκανε η γενια του και το ποσο διαφορετικα τα εκαναν αυτοι..πιο εντιμο ειναι να προσπαθεις να καταλαβεις, εστω και αν ειναι ματαιο.καπως μελαγχολικη διαπιστωση απο καποιον που δυστυχως ειναι μικρος για τετοιες δηλωσεις..
κ κατι ακομα στον ανωνυμο..τι εγινε τωρα, ορθολογικοποιουμε και την ιδελογια του φραπε κ, πως το ειπε μια τυπισα στην τν? την ελαφροτητα στο ονομα των μεταρρυθμισεων?

@συι, προσπαθω να καταλαβω ποιος ειστε, συγγνωμη για τον πληθυντικο, αλλα ισως και να σας εχω συναντησει σε οικειο επαγγελματικο χωρο, και ειμαι συνηθως του μικρου σε ηλικια-φοιτητικου γαρ- ακροατηριου
σε καθε περιπτωση ευχαριστω και ευχαριστουμε..

3/15/2007 01:30:00 AM

 
Blogger suigenerisav said...

@
nino 7047
πάντα ευπρόσδεκτος/η
Σχόλια σαν το δικό σας με πείθουν πως ενδεχομένως δεν 'δασκαλίζω' αφόρητα, LoL
Τώρα ως προς το 'αν έχουμε συναντηθεί ποτέ'-πιθανώς...
Στειλτε προσωπικό μαιηλ αν θέλετε για να μιλήσουμε πιο χαλαρά.

Μια ερωτηση και από μένα: είχατε κατέβει στο δρόμο αυτές τις μέρες;

3/15/2007 01:49:00 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Τελικά... γιατί αυτή η "κοινωνική ασφυξία" είναι τόσο έκδηλη μόνο στην Ελλάδα; Προς τι αυτή η γενικευμένη και εύκολη προσφυγή στη βία; Μήπως τελικά υπάρχει κάτι βαθύτερα λάθος στη δομή της κοινωνίας μας;

3/15/2007 05:51:00 AM

 
Blogger suigenerisav said...

@
(τελευταίο) ανώνυμον
[βαλτε και κανα νικ να σας ξεχωρίζω! :-) ]

Λέτε:
Τελικά... γιατί αυτή η "κοινωνική ασφυξία" είναι τόσο έκδηλη μόνο στην Ελλάδα;"
Αν σας κατανοώ ορθά-αναφερεστε στις κοινωνικές συγκρούσεις.
Δεν αφορά, ξέρετε, μόνο τη χώρα μας. Σε άλλο επιπεδο, με άλλες μορφές ή προσχήματα, διαφορετικά (προβαλλόμενα) αιτήματα

"Προς τι αυτή η γενικευμένη και εύκολη προσφυγή στη βία;"
Ούτε γενικευμένη θα τη χαρακτήριζα την -αύξουσα πάντως- κλιμάκωση της βίας, ούτε και τόσο 'εύκολη'. Ο καθ. Κων Τσουκαλάς σε προχθεσινη ομιλία του στο Goethe μας θύμισε το ζητημα της τρέχουσας 'αξιακής σφαίρας' καθώς διαπλάθονται οι νεότερες γενιές.
Εγώ προσθεσα [και στο ποστ αυτό] το ζητημα του 'οριζοντα των προσδοκιών' για ένα μεγαλο μερος του κόσμου που μεγαλώνει δίχως να έχει κυριολεκτικά 'στον ήλιο μοίρα'..
Να μη γίνομαι θλιβερα κοινότοπος-και χωρίς να αφορίζω:
Σε ένα στρεβλό εκπαιδευτικό συστημα πλάθονται,με περιεχόμενο 'σπουδών'/μαθημάτων _αναντιστοιχο_ προς τα ζητούμενα απέξω, παραστάσεις έντασης-αλλά όχι συντεταγμένης πολιτικής διαπαιδαγώγησης! διαθετουν, απαξιωμένοι έμπρακτα νιώθουν, η απόκλιση της εμπειρίας τους διευρύνει το χάσμα με όλα αυτά που ενδιεφεραν/έμελλαν τους μεγαλύτερους τους, το τραινο του μέλλοντος το βλέπουν σε dvd να σφυρίζει μακριά, προοπτική αυτονόμησης δεν διαφαίνεται[π.χ. από οικογένεια εστία λόγω ανυπερβλητου κόστους], το δικαίωμα στην εργασια το στερούνται, τα κοινωνικά τους δικαιωματα -ήδη- έχουν πληγεί ανεπανόρθωτα, και συνελόντι ειπείν, στον κόσμο που λατρεύει το χοντρό πακέτο-με-τα-ευρωπουλα, αυτά κάπως πρέπει να υπενθυμίσουν στους βολεμένους που μηρυκάζουν αυτάρεσκα πως όλοι στο ίδιο κλαδί καθόμαστε..
Την αποψη μου για τη βία, την έχω με σαφηνεια, πιστεύω, καταθέσει.
ΔΕΝ έχουν μάθει όμως, ξέρετε, κι άλλο τρόπο! Και ο ατμός στην κοινωνική χύτρα δεν έχει εκτονωθεί με ευθύνη εκείνων που ετοιμάζουν την -ανοστη, φοβούμαι- σούπα..
Για όλους.

"Μήπως τελικά υπάρχει κάτι βαθύτερα λάθος στη δομή της κοινωνίας μας;"
Πολλά-και είμαι σιγουρος πως τα νοείτε και πολύ καλύτερα από εμένα.
Αλλά ασφαλώς η συζητηση είναι μεγάλη. Και διαρκής.
Ας συνεχισουμε βαδιζοντας λοιπόν.

3/15/2007 10:57:00 AM

 
Anonymous Προβοκάτωρ said...

k@vli@ris fainesai
kai morfomenos
tha se diavazo an den exeis adirisi

3/15/2007 05:13:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

@
προβοκάτορα
Νο problem-be my guest..

3/15/2007 07:32:00 PM

 
Anonymous Λάμπρος Τσουκνίδας said...

Τα διάβασα όλα, είπα να φύγω (έχω και συνεδρίαση ενόψει συνεδρίου) αλλά τελικά είπα να αφήσω δυο λόγια, διαφωνίας, γιατί:
1. είδα χθες στην Αλεξάνδρας μια αφίσα αυτοπροσδιοριζόμενων ως "κουκουλοφόρων" που υοεραμύνονταν του φερόμενου ως δράστη -και αναγνωρισθέντα ως χουλιγκάνου- της επίθεσης κατά Πολυζωγόπουλου και αναρωτήθηκα τι κοινό μπορούμε να έχουμε μαζί τους. Όσο και αν ξέρουμε, νιώθουμε τι είναι οι γαβριάδες, όσο και αν η (περασμένη, ελπίζω) ανεργία ενός έτους στα 40 τόσο και με ένα παιδί είναι επίσης κάτι που σε φέρνει να νιώσεις τι θα πει προσδοκίες μηδέν...
2. Γιατί και μένα ο πατέρας μου, σε ανάλογη ηλικία, μου χάρισε τους "Αθλίους" σε ιταλική έκδοση (εκεί βρεθήκαμε λόγω χούντας) και έτσι όπως σε διάβασα ένιωσα σα να μονοπωλούσες το βιβλίο, την διαμόρφωση με βάση αυτό, σαν να έλεγες πως αν έτσι μεγάλωσες, σαν και μένα θα σκέφτεσαι...
Το να κατανοείς το μηχανισμό δημιουργίας "της νέας γενιάς τνω συγκινησιαακά σακατεμένων" "χωρίς μέλλον" (για να θυμηθούμε και λίγο το πανκ), το να νιώθεις τοςυ γαβριάδες, το να καταλαβαίνεις την εξέγερση δεν σημαίνει πως μπορείς να αποδεχτείς να επιβληθεί ως πολιτική συμπεριφορά η απελπισία, πως μπορείς να αποδεχτείς το πολιτικό σχέδιο που η αριστερά οφείλει να ανιχνεύσει να καθορίζεται από την προσπάθεια να ηγεμονεύσει ένας αναρχοχουλιγκανισμός που, συν τοις άλλοις, κινείται και πολύ ύποπτα...
Να στο πω αλλιώς και χωρίς τσαντίλα: καταλαβαίνω τι γράφεις αλλά δεν με πείθει η διάκριση της πραγματικότητας σε "όσοι δεν είναι με μας είναι με τους άλλους" (που μας λένε τα ίδια), δεν πιστεύω πως -τα πολλά- ορθωμένα δάχτυλα δείχνουν το ίδιο πράγμα όπως δνε πιστεύω και ότι η ασφάλεια του δάσους -τέτοια τη θεωρώ- θα μας δώσει καμιά λύση.
Λυπάμαι που βλέπω τόσους συντρόφους μου να μένουν πίσω (ή μπροστά αν θες, δεν θα διαπλκηκτισθούμε γι' αυτό), θλίβομαι να περπατώ μονάχος, με λίγους τέλος πάντων, προσπαθώντας να ιχνηλατίσουμε μια άλλη πορεία για να αποκτήσουν μοίρα και όσοι δεν έχουν άλλά έχω πεισθεί -μέσα από μια ανάλογη διαμόρφωση, ένα ίδιο ντι-εν-έι, ότι δεν έχει νόημα να τρέχεις πίσω από το συναίσθημα θλίψης και από την ερμηνεία του '800 ως εργαλείου κατανόησης ενός κόσμου που μοιάζει τόσο στο '800 ώστε να μας μπερδεύει.
Λογοδιάρροια τέλος, έτσι κι αλλιώς δεν έχω πια χρόνο (σβηστηκε κιόλας το πρωτο μου σχόλιο) οπότε το στέλνω και αναχωρώ, θα τα ξαναπούμε κάποιες μερες μετά -αν μη τι άλλο, η σκέψη σου με ενδιαφέρει γιατί, το αναγνωρίζω, εδώ έξω καμιά φορά κινδυνεύουμε να χαθούμε... Συγγνώμη και για το χώρο

3/15/2007 08:48:00 PM

 
Blogger the BluElephant said...

καλύτερα με τους ινδιάνους. άλλη ζωή δεν υπάρχει. εδώ που ήμαστε και εδώ που θα ζήσουμε καλύτερα με τους ινδιάνους, παρά με τους άλλους

3/16/2007 01:11:00 AM

 
Anonymous omadeon said...

Επειδή όμως, έχω ένα πολύ μικρό-μικρό προβληματάκι, με τον (φίλο μέχρι ΤΩΡΑ) Πάνο Ζέρβα
και επειδή ως ποιητής ΓΟΥΣΤΑΡΩ νάμαι “εξόριστος” και ΔΕΝ με πειράζει καθόλου
αλλά… κάποια πράγματα είναι ΠΙΟ σημαντικά από το ΤΙ γουστάρουμε και ΤΙ είναι δημοφιλές
και επειδή ΔΕΝ μπορώ πια να μιλήσω στην “Καλύβα”
ΧΩΡΙΣ να θέλω να “εμπλέξω” κανέναν (ή του κώλου τα εννιάμερα)
Καταθέτω ΔΗΜΟΣΙΩΣ το γράμμα που έστειλα στον Πάνο Ζέρβα, ΚΑΙ σε ένα “φίλο του”
προ ολίγου, ώστε να ΜΗΝ μπορέσει να το αγνοήσει, ΟΥΤΕ αυτός, ΟΥΤΕ κανένας άλλος

Και τέλος, ΟΠΟΙΟΣ κάνει την επόμενη “θυματοποίηση” θα με βρεί ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ
και ΔΕΝ πρόκεται να την κάνει, χωρίς να περάσει πάνω από το πτώμα μου
ένα ΕΞΑΙΣΙΟ ΖΩΝΤΑΝΟ ΠΤΩΜΑ που είμαι, ή μάλλον ΗΜΟΥΝ, και ζωντάνεψα
και ευελπιστώ ΟΛΟΙ να ζωντανέψουμε τώρα, αλλά από τη… σωστή μεριά
ΟΧΙ πια ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ της κάθε Σελήνης, αλλά στο ΦΩΣ και ψηλά
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ και ΠΡΕΠΕΙ νάναι η καλύβα, ΠΟΛΥ ψηλά στα βουνά
Κι ας την ονόμασα (προσωρινά ελπίζω) Παράγκα χαμλά, μες στα σκατά
Ιδού λοιπόν το γράμμα ΚΑΙ ΜΕ το ΚΑΥΤΟ LINK στο τέλος:

Λοιπόν, φίλτατε,

Εγώ ΔΕΝ μασάω, ότι τάχαμου ο Πανούλης μπορεί να κοιμάται ήσυχος.

ΜΠΟΡΕΙ κάλλιστα να έχω σε ορισμένα ΠΟΛΥ λογικά συμπεράσματα λάθος.

ΕΥΕΛΠΙΣΤΩ μάλιστα ότι ΕΧΩ λάθος.

Γι’ αυτό ενημερώνω ΚΑΙ τον Πανούλη, για το νέο μου ΠΟΝΗΜΑ.

Πρόκειται για ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΟ λίβελλο, που ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ εγκώμιο.

Πανούλη, ΕΣΥ μπορεί να κοιμάσαι ήσυχος με τη ΣΥΝΕΙΔΗΣΟΥΛΑ σου.

Επειδή όμως η δικιά μου ΔΕΝ είναι “-ούλα”, αλλά ΣΥΝΕΙΔΗΣΑΡΑ,

και επειδή εγώ το βραδάκι ΠΡΙΝ “με πετάξεις έξω” ΔΕΝ κοιμήθηκα,

ΟΥΤΕ και το επόμενο, και επειδή ΥΠΑΡΧΕΙ περίπτωση να ΕΙΣΑΙ “κόπανος”

(αντί για… το άλλο, που σε αποκάλεσα)

και επειδη ΔΕΝ υπάρχει ΚΑΜΜΙΑ άλλη περίπτωση

ΠΑΡΕ κι εσύ τη ΝΕΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΔΥΟ ΒΡΑΔΥΩΝ που έχασα ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ

ΕΞ’ ΑΙΤΙΑΣ σου.

Και ΜΑΘΕ ότι υπάρχει ΚΑΙ θυμός, που είναι ΤΙΜΙΟΣ, ΦΙΛΙΚΟΣ χωρίς ΜΙΣΟΣ

Αλλά ΑΝ γίνεις το ΔΕΥΤΕΡΟ (που ΔΕΝ είπα)

Να ξέρεις οτι ΔΕΝ υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ έλεος.

Γκέγκε, συγγραφούλη μου?


MIA ΣΕΛΙΔΑ που ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ


KALINYHTA sas
George

3/16/2007 03:11:00 AM

 
Anonymous nino 7047 said...

@sui
ναι ειχα παει στις περισσοτερες πορειες..και εδω να πω οτι εχοντας εμπειρια ξενων πανεπιστημιων και καταστασεων προφανως τα αιτηματα των φοιτητων με βρισκουν παντελως αντιθετο..αλλα αλλο αυτο και αλλο ο δρομος ως τροπος πολιτικοποιησης και επειδη δε μου αρεσει ο ορος ως εμπειρια..πως το ειχε πει ο χομπσμπαουμ? μετα το σεξ η πιο ηδονικη στιγμη ειναι η συμμετοχη σε ενα κοινωνικο κινημα..(ενας φιλος ειπε καποτε 'σκεψου να μπορεσεις να τα συνδυασεις κιολας!!)
μη με παρετε μονο ως κανεναν ελευθεριακο γαλλοτραφη διαννοουμενο κ μην θεωρησετε οτι πιστευω οτι ειναι κανενος ειδους κινημα αυτο που βλεπουμε..αλλα ο δρομος, η βια που λεει και ο φιλος ανωνυμος εχει μια γοητεια..γιατι? δεν ξερω, μια ερμηνεια ειναι του συι, αλλη του λαρρυ κλαρκ, αλλη της λυνν χαντ..
τωρα για εκεινο το βια στην ελληνικη κοινωνια θα γινω λιγο πιο επιθετικος..για ποια βια μιλατε συγκριτικα με αλλεσ δυτικες χωρες?..η γαλλια ειναι σε καθημερινο πολεμο στα προαστεια, αμερικη στα γκετο, αγγλια ενδο-εθνοτικη, κλπ..στις περισσοτερες μεγαλουπολεις κινεισαι με αισθησεισ στο κοκκινο απο φοβο..και για να μην παρεξηγηθω εμενα μου αρεσει μιασ και εκει ζω κ εκει μαθαινω να ωριμαζω αν θελετε..civic maturity comes through civic experience and disobedience, Thoreau..
στην ελλαδα δεν υπαρχει στα ματια μου τιποτα απο αυτα που λέτε και ευτυχως τουλαχιστον επιστημονικα δεν τα βλεπουμε οπωσ εσεισ κ. ανωνυμε..
παντως το να βλεπεις να καιγεται η σημαια και υπολειμματα των ταγματασφαλιτων(ευζωνοι)(και αυτο δεν ειναι ιστοριογραφικη θεση απεναντι στον εμφυλιο)ειναι τουλαχιστον ωραιο..αν θελετε περισσοτερα διαβαστε την εισαγωγη του I. Berlin sto ' Fathers and Sons' tou Turgenev, Penguin, στο σημειο που αναπαραγει μια εμπειρια του ντοστογιεφσκι..
ειπα μαλλον πολλα, συγχωρηστε με..

3/16/2007 05:06:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

@
Λάμπρος Τσουκνίδας

Γραφετε:
"..αλλά τελικά είπα να αφήσω δυο λόγια, διαφωνίας, γιατί:
"1. είδα χθες στην Αλεξάνδρας μια αφίσα αυτοπροσδιοριζόμενων ως "κουκουλοφόρων" που υοεραμύνονταν του φερόμενου ως δράστη -και αναγνωρισθέντα ως χουλιγκάνου- της επίθεσης κατά Πολυζωγόπουλου και αναρωτήθηκα τι κοινό μπορούμε να έχουμε μαζί τους."
Να διαφωνήσουμε-δε λέω. Αρκεί να μπορούμε να συννενοηθούμε πρώτα!
Ομολογω πως δεν σας αντιλαμβανομαι-ΤΙ σχέση έχουν οι δράστες μιας μεμονωμενης δολοφονικής επίθεσης/προβοκάτσιας (;) εναντίον του ανθρώπου που συμβολικά εκπροσωπεί τον εργατικό συνδικαλισμό σε επίεπδο κορυφής [ως αιρετό πρόσωπο με αξιοπρεπή δράση] με τους 'εξεγερμένους' νέους που εκδηλώνουν την οργή τους στο πλαίσιο μιας μαζικότατης πορείας διαμαρτυρίας στις κρατικές πολιτικές ..??

Πάμε παρακάτω:
"Το να κατανοείς το μηχανισμό δημιουργίας "της νέας γενιάς τνω συγκινησιαακά σακατεμένων" "χωρίς μέλλον" (για να θυμηθούμε και λίγο το πανκ), το να νιώθεις τοςυ γαβριάδες, το να καταλαβαίνεις την εξέγερση δεν σημαίνει πως μπορείς να αποδεχτείς να επιβληθεί ως πολιτική συμπεριφορά η απελπισία"
Ποιός υποστηριξε κάτι τέτοιο?> Οχι εγω πάντως..

"πως μπορείς να αποδεχτείς το πολιτικό σχέδιο που η αριστερά οφείλει να ανιχνεύσει να καθορίζεται από την προσπάθεια να ηγεμονεύσει ένας αναρχοχουλιγκανισμός που, συν τοις άλλοις, κινείται και πολύ ύποπτα..."
Νομιζω πως διαφαινεται ξεκάθαρα η άποψη μου για το τι πράττουν οι πλέον επίσημες συντεταγμένες εκφράσεις της Αριστεράς:
αδυνατούν να κατανοήσουν πολιτικά τα πράγματα, σέρνονται πίσω από τα γεγονότα, προσδοκούν σε κομματική κεφαλαιοποίηση-σφάλλοντας, βεβαίως, και δεν νομίζω τέλος πως υφισταται καποιος συγκεκριμένος "αναρχοχουλιγκανισμός".
Με όνομα και επιδιωξεις.

Σημειώνετε:
"Να στο πω αλλιώς και χωρίς τσαντίλα:"
Να το πείτε.

"..καταλαβαίνω τι γράφεις αλλά δεν με πείθει η διάκριση της πραγματικότητας σε "όσοι δεν είναι με μας είναι με τους άλλους" (που μας λένε τα ίδια),"
Δικαίωμα σας να μην πείθεστε-αλλά ούτε και αυτό ισχυριστηκα.. ;-)

"..δεν πιστεύω πως -τα πολλά- ορθωμένα δάχτυλα δείχνουν το ίδιο πράγμα όπως δνε πιστεύω και ότι η ασφάλεια του δάσους -τέτοια τη θεωρώ- θα μας δώσει καμιά λύση."
Οχι δεν νοούμε όλοι το ίδιο σχέδιο αναμορφωσης της κοινωνίας και υπέρβασης της -σχεδόν ενδημικής- παθογενειας στη συγκυρία. Συμφωνω συνεπώς μαζι σας.
Αλλά πάλι, δεν βλέπω κανα 'δάσος' που να προσφερει κάποι ασφάλεια..

Μετά:
"Λυπάμαι που βλέπω τόσους συντρόφους μου να μένουν πίσω (ή μπροστά αν θες, δεν θα διαπλκηκτισθούμε γι' αυτό), θλίβομαι να περπατώ μονάχος, με λίγους τέλος πάντων, προσπαθώντας να ιχνηλατίσουμε μια άλλη πορεία για να αποκτήσουν μοίρα και όσοι δεν έχουν άλλά έχω πεισθεί -μέσα από μια ανάλογη διαμόρφωση, ένα ίδιο ντι-εν-έι, ότι δεν έχει νόημα να τρέχεις πίσω από το συναίσθημα θλίψης και από την ερμηνεία του '800 ως εργαλείου κατανόησης ενός κόσμου που μοιάζει τόσο στο '800 ώστε να μας μπερδεύει."
Δεν ειμαι σιγουρος ότι αντιλαμβανομαι τη σκέψη σας.

Ολοκληρωνετε λέγοντας:
"Λογοδιάρροια τέλος, έτσι κι αλλιώς δεν έχω πια χρόνο (σβηστηκε κιόλας το πρωτο μου σχόλιο)"
Δεν σας καταλαβαινω ούτε εδώ-από εμενα, λέτε, πως σβήστηκε ;

Κατακλείδα σας:
"αν μη τι άλλο, η σκέψη σου με ενδιαφέρει γιατί, το αναγνωρίζω, εδώ έξω καμιά φορά κινδυνεύουμε να χαθούμε..."
Καλοσυνη σας-έχετε δίκιο ως προς το τελευταίο.


@
the BluElephant
ο καθενας διαλέγει φίλε στη ζωή, με ποιούς πηγαινει και ποιούς αφήνει-Αυτό είναι όλο.


@
omadeon
Να είσαι πάντα καλά Γιώργο-αλλά πιστεύω, με το όποιο δίκιο έχεις, ότι ο θυμός δεν είναι καλός σύμβουλος.


@
nino 7047
Χαιρομαι που σας ξαναδιαβαζω.
Ψιλο-συμφωνώ σε όλα όσα αναφερετε.
Και το μόνο που δεν κάνετε-είναι να φλυαρείτε..!
Μια χαρά τα λέτε.
Βλέπω και αναφορές σε οικεία μου -ψαγμένα- βιβλιογραφικώς ονοματάκια [Λυν Χαντ, κλπ ;-)].
Να υποθεσω ότι αναφορά στην 'κοινωνική ανυπακοή' σε σχέση με τον Thoreau, σχετιζεται με κατι που έχω γράψει πρόσφατα αλλού στο Δίκτυο σε ένα μεγαλο μπλογκ-ο-διάλογο που συμμετέχω..;
Μπερλιν, ε..?
:-)
Μάλιστα, θα το διαβασω..
Στειλτε μου [αν θέλετε] ενα προσωπικό μαιηλ να τα πούμε ανετότερα.

3/16/2007 07:44:00 PM

 
Anonymous Sadmanivo said...

Αδυνατώ να εκφέρω γραπτή άποψη για το θέμα του άρθρου σου, λόγω του ότι αφενός με κάλυψες και αφετέρου οι ιστορικοκοινωνικές μου γνώσεις υστερούν.
Μπορώ όμως να πω ότι για το ίδιο θέμα όταν είδα την ταινία V 4 Vendetta συγκινήθηκα (φτωχή λέξη)και νομίζω ότι μεταφέρει ακριβώς την αίσθηση που μας αφήνει αυτή η πολιτική των αριθμών και της Τάξης. Την καληνύχτα μου.
υ.γ. και πάλι αισθάνομαι λίγος. Να είσαι καλά και να γράφεις.

3/17/2007 01:52:00 AM

 
Anonymous nino 7047 said...

@sui
Xaireto ksana,
email prosopiko

mikesotiropoulos@yahoo.com

3/19/2007 01:02:00 AM

 
Blogger suigenerisav said...

@
Sadmanivo
Ειλικρινά σας ευχαριστώ.
Η αναφορά σας στην ταινία δεν στερείται σημασίας.
Εδώ είμαστε όλοι-και μπορούμε να τα λέμε.


@
nino 7047
Ωραία, θα κοιτάξω να επικοινωνήσω-όποτε βρω χρόνο.
Το δικό μου μαιηλ μπορεις να το βρεις στη σελίδα του προφιλ μου, στην οποία μπορεις να καταλήξεις από την αρχική σελίδα του ιστολογίου μου-θα χαρώ να διαβάσω οποιοδήποτε σχόλιο από σενα ή οποιονδηποτε θα επιθυμούσε να επικοινωνήσει/να σχολιάσει παραπέρα.

@
Γ. Σ.-omadeon
[απαντωντας στο τελευταίο σχόλιο σου που σταλθηκε σε παλιοτερο ποστ]
Η άστοχη και πέραν των ορίων συμπεριφορά σου στον κοινό ιστοχώρο που φιλοξενούσε τις συζητήσεις μας, έχει ζημιώσει σοβαρά πέρα από εσένα τον ίδιο, τους ανθρώπους που σου έχουν φερθεί με συμπάθεια ->[και _ξέρεις_ ποιούς εννοώ..], ενώ έχει εκτρέψει ΑΡΝΗΤΙΚΑ το ζήτημα της κριτικής σε _όσα_ έχεις επισημάνει. Στις συζητήσεις μας στο ιστολόγιο της Καλύβας Ψηλά στο Βουνό.
Χθες μόλις-ΑΝ πρόλαβα να δω καλά, με το που σου άνοιξε η προσβαση [δλδ η μπλοκαρισμένη ΙΡ από τον διαχειριστή του εν λόγω ιστοτόπου], φρόντισες σε χρόνο-ρεκόρ να βομβαρδίσεις τη σελίδα αυτή με τις ΕΥΘΕΩΣ υβριστικές αναφορές για _συγκεκριμένο_ πρόσωπο.
Εξέθεσες ΚΑΤΑ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ εμένα προσωπικά-μα νομίζω και αλλους, που ζητήσαμε την επιστροφή σου.
Πυροδότησες μια αντίδραση σκλήρυνσης του ιδιοκτητη-διαχειριστή του δημοφιλούς αυτού μπλογκ, σε μια φάση που πασχίζαμε για την ύφεση. Και για τη δυνατότητα να βρισκομαστε σε ένα δικτυακό τόπο παρουσιαζοντας απόψεις ενάντια στο μίσος, τη λατρεία του (ξένου) αίματος, το βαρβαρο ρατσισμό, την υστερία και τα πάσης φύσης νοσήματα που συνοδευν τον πιο φοβικό εθνικισμό.

Και αυτό φίλε omadeon ΔΕΝ είχες δικαίωμα να το πράξεις..
Προσωπικά, έχω δημόσια-και το γνωριζεις τοποθετηθεί ξεκάθαρα για μεθοδευσεις και συμπεριφορές ΕΚΕΙ που δεν με βρισκουν σύμφωνο. Αλλά, ο δρόμος των ύβρεων, η χωρίς τέλος εμμονή και ο εξτρεμισμός σου, σε αποξενώνουν από εμάς που [ξέρεις ότι] διεκδικήσαμε το δικαίωμα σου να εκφράζεσαι. Το δικαίωμα σου να είσαι 'διαφορετικός'. Να αρθρωνεις τις σκέψεις σου με τον τρόπο σου.
ΚΑΙ ΕΣΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΕΒΑΣΤΗΚΕΣ!
Ειλικρινά, λυπάμαι._

3/19/2007 08:32:00 AM

 
Anonymous omadeon said...

Αγαπητέ suigenerisav,

με απογοητεύεις κάπως αλλά σε μερικά έχεις δίκηο και με προβληματίζεις. Πάντως το αν ή όχι στο τέλος, έφσγε κάποιος μερικά (εκτός blog) βρισίδια από μένα, τα οποία θεωρώ απολύτως δίκαια, δεν είναι δυνατον να εκληφθεί ως αφορμή για τα απαράδεκτα που συνέβησαν προηγουμένως. Κάθε ένας μας έχει τα όριά του, και κάθε λέξη τη λογική της. Η ντουκουμενταρισμένη συζήτηση που έγινε το αποδεικνύει. Η υποτιθέμενη "σκλήρυνση" που λες ΔΕΝ μασάω ότι μπορεί να αντιστρέψει αιτίες και αποτελέσματα με τόσο κραυγαλέο τρόπο. ΔΕΝ παρακαλάμε, αγαπητέ Σούη, τον απολύτως και αποδεδειγμένα ένοχο, να μας λυπηθεί. Τον εγκαλούμε. Κι αν φερθεί γαϊδουρίσια, του ρίχνουμε κι ένα βρισίδι στο τέλος που είναι όλο δικό του. Πάντως βάζοντας ΟΛΑ αυτά στην άκρη σου έστειλα κόπια ενός νέου γράμματός μου σήμερα, προ ολίγου.

Σε ευχαριστώ για την υποστήριξη, για τις διάφανες απόψεις, και για την ανοιχτότητα του Νου. Αλλά υπάρχουν και θέματα ΠΙΟ σοβαρά (όπως ξέρεις) από το αν κάποιος που συμπαθούμε αξίζει ή όχι το βρισίδι που του έριξε κάποιος άλλος που επίσης συμπαθούμε. Το γράμμα μου ασχολείται με ΑΥΤΑ τα θέματα. Νομίζω ότι θα σου αρέσει πολύ.

GS

3/20/2007 12:13:00 AM

 
Anonymous omadeon said...

Α, και στο άλλο που είπες, ΔΕΝ νομίζω ότι εξέθεσα απολύτως κανέναν. ΔΕΝ είναι κανένας άλλος υπεύθυνος για τη δική μου συμπεριφορά, παρά μόνο εγώ ο ίδιος. Εκανα σημαντικό βήμα επίλυσης της κατάστασης που εύχομαι ειλικρινά να επιλυθεί. Αν δεν επιλυθεί με τον προφανή τρόπο που προτείνω, βάζοντας και όλα τα όπλα ή τις ύβρεις στο καλάθι των αχρήστων (εκεί που τα είχαμε βάλει ΟΛΟΙ μας τόσον καιρό και δεν εκτιμήθηκε, όπως δεν εκτιμήθηκε και το ωραίο χιούμορ σου) τότε ΜΗ μου πεί κανείς ότι δεν υπάρχουν και ορισμένες σπάνιες εξαιρέσεις, όπου η χρήηση ορισμένων "κακών λέξεων" ΕΙΝΑΙ αναγκαία. Τις βάζω στην άκρη, αν και βαρύτατα θιγμένος από την συνολική κατάσταση, και αναμένω την αντίδρασή σας. Αλλά -πάντα στο πλευρό σας- ΔΕΝ παίζω ούτε παιγνίδια δύναμης ούτε παιγνίδια θυματοποίησης. Straight talking is the name of my game.
Γ.Σ.

3/20/2007 12:22:00 AM

 
Anonymous omadeon said...

Τέλος θα σε παρακαλέσω πρώτος, αγαπητέ Σούη να σβύσεις το σχόλιό μου εκείνο που... ρίχνω τα βρισίδια στον φίλο μας τον Πάνο. Πρέπει κάποτε να καταλάβουμε όλοι το ΑΝΑΓΚΑΙΟ. Πρώτος εγώ κάνω τώρα το θετικό βήμα. Πες του όμως να ΜΗ βάλει παρωπίδες και να ΔΕΙ το φιλικό μέηλ που σας έστειλα. Μπορείς να στείλεις κόπια του μέηλ όπου αλλού θες. ΔΕΝ "απαιτώ" να δημοσιευτεί στην Καλύβα πια, απλώς θα ήθελα να το στείλεις ιδιωτικά σε όσους μπορείς. Και ΔΕΝ θα δημοσιευτεί δημόσια, αν απαντηθεί θετικά. Σε περίπτωση θετικής απάντησης στο γράμμα μου, ΟΛΟΙ οι προσωπικοί χαρακτηρισμού κατά του φίλου μας του Πάνου θα αποσυρθούν πάραυτα από παντού. Σε περίπτωση ΜΗ θετικής ανταπόκρισης, ΤΙΠΟΤΕ δεν μπορώ να εγγυηθώ, αφού θα είμαι πλέον ολοκληρωτικά _ο_θιγμένος_. Και... όπως ξέρεις, ο θιγμένος ΕΧΕΙ δικαίωμα να αμύνεται, με τρόπους που ο ίδιος κρίνει αναγκαίους. Εστω και λάθος, μερικές φορές.

Ευχομαι το θετικότερο, αλλιώς...
Η ταν η επι τας... κεμπάμπ! :)
Gs.

3/20/2007 12:35:00 AM

 
Blogger suigenerisav said...

Γιωργο Στ. νισαφι..!
Βλεπεις ότι έχω ένα μπλογκ 'χαμηλής κίνησης'-μη μου το μπουκώνεις.
Τα είπαμε, νομίζω.
Θέλεις να μου στείλεις κάτι;
ευχαριστως-στο προσωπικό μου μαιηλ. ΟΧΙ εδώ μέσα..
Σε παρακαλώ δλδ...!

3/20/2007 01:34:00 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Καλημέρα Sui,
σου έχω στείλει ένα μαίηλ εδώ και 2 μέρες, (το μαιηλ σου που άφησες στην "καλύβα"...) καμία απάντηση! Τι να υποθέσω? ή δεν το έλαβες ή δεν θέλεις να απαντήσεις. Για το δεύτερο θα σε παρακαλέσω να μου γράψεις κάτι (π.χ κανε κοπυ-πειστ το : Γειά σου γιάννη τι χαμπάρια ) για να εμπεδώσω τη διάθεσή σου. Για το πρώτο, σου δίνω το δικό μου μαιηλ από εδώ

bioannis2002@yahoo.gr

και αναμένω... αν και ξέρω καλά οτι περισσότερη ώρα περνάς σε ξένα σπίτια ("καλύβα") παρά στο δικό σου ... οπότε θα περιμένω μέχρι την επόμενη βδομάδα. Ο.Κ νο πρόμπλεμ ! Επειδή πρόσφατα στην καλύβα άλλαξαν την οροφή και από εκείνα τα ωραία κλαδάκια με τις φτέρες έβαλαν πλάκες ελενιτ (ξέρεις αμίαντος... του θανατά) εμένα για λόγους υγείας δεν θα με βρείς πλέον εκεί (σιγά την απώλεια). Έλα όμως που εγώ θέλω να συνεχίσω να έχω τη χαρά του διαλόγου μαζί σου... Σε αυτή την περίπτωση η προσωπική επικοινωνία μέσω μαιηλς ... δουλεύει. Αρκεί να είμαι σίγουρος οτι παίρνεις τα μηνύματά μου... και ας μην απαντάς, δεν πειράζει, θα έχεις τους λόγους σου....
bioannis

3/20/2007 10:16:00 AM

 
Anonymous mpampakis said...

Άργησα να το διαβάσω (πνιγμένος εδώ και μια βδομάδα) αλλά μου άρεσε πολύ και η ανάλυσή σου και το γεγονός ότι δέχεσαι την έκρηξη αγανάκτησης των σημερινών φοιτητών παρότι διαφωνείς με την κατεύθυνση που την στρέφουν. Το βρήκα πολύ ορθή στάση.
Την καλημέρα μου.

3/20/2007 02:05:00 PM

 
Blogger Xilaren said...

ωραίο, Sui and to the point.

προσπερνώ το θέμα και ας είναι τόσο σημαντικό, για να πω πως έμεινα στην εισαγωγη και τα Μπάλκανς, ελπίζω τα πράγματα να έφτιαξαν και να πηγαίνουν πολύ καλύτερα.

warm wishes from london

3/20/2007 02:27:00 PM

 
Anonymous nino 7047 said...

χαιρετε ξανα,
εχει σχεση περισσοτερο με ενα προηγουμενο ποστ για το θεμα του βιβλιου ιστοριας..
στελνω το λινκ για ενα προσφατο αρθρο του εκονομιστ για την ιστορια στα σχολεια, αναφερει και τη μικρη μας χωρα αλλα σημασια εχει οτι ειναι μια ευρυτερη διαδικασια..
καλησπερα..

http://www.economist.com/world/international/displaystory.cfm?story_id=8857329

3/20/2007 03:42:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

@
μπαμπακης
χαιρομαι που σου άρεσε.
Ελπιζω την 'αλλη' φορά να τα πούμε εκτενέστερα-εννοω, έξω από εδώ..

@
hilaren
που εισαι εσύ καλή μου;
;-)
χαθηκαμε! actually, no more balkans 4 me.
Seems I ll stay tuned (somehow) in this country..
LoL
Gimme a glimpse of your life there-whenever u have some time 4 an email..!

@
nino7047
σε ευχαριστω πολύ!
το ειδα. Στειλε μαιηλ όταν κανεις κεφι να τα πούμε.
suigenerisav@yahoo.com

3/22/2007 01:03:00 PM

 
Anonymous mpampakis said...

suigenerisav said...
Ελπιζω την 'αλλη' φορά να τα πούμε εκτενέστερα-εννοω, έξω από εδώ..

Κι εγώ το ίδιο. Νιώθω ότι είναι κάτι που (μας) το χρωστάω.

Καλό βράδυ! :^)

3/24/2007 12:13:00 AM

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home