Ιστορίες με στρας, σκέψεις, ρεύσεις, παύσεις, τράς, αλλά χωρίς 'rush'...

Thursday, January 04, 2007

Τhe Ιnsider..





























Είναι τόσο μίζερο να αναλώνεσαι με καραγκιόζηδες.
Nα αφήνεσαι να κατρακυλάς με την ψευδαίσθηση της επικοινωνίας.
Οδηγώ και σκέφτομαι.
Χωρις μουσική απόψε.
Με τη σκέψη μου στο πλευρό μου.
Ούτε στο παρελθόν-ούτε στο μέλλον.
Δαγκώνοντας την καθημερινότητα μου.
Η σταθμισμένη γνώση και το εκλογικευμένο βλέμμα είναι πολύτιμο προϊόν για να προσφέρεται χωρίς όρους σε άμορφες οχλούσες μάζες-συλλογίζομαι.
Από αυτές που μας περιβάλλουν στον πραγματικό ή στον virtual βίο μας.
Ξαφνικά συνειδητοποίησα πως δυο βδομάδες τώρα γράφω, γράφω, γράφω συντεταγμένα κείμενα με επιστημονικές αξιώσεις για τους οφθαλμούς τυφλών..
Τι νόημα μπορεί να έχει η προβολή επιχειρημάτων σε αφιονισμένους; Αυθυποβάλλομαι, προσποιούμενος πως κάτι μπορεί να σημαίνει κι αυτό. Πως ταχα με κρατάει σε διανοητική ετοιμότητα.
Αν η δικτυακή γραφή έχει στοιχεία ψυχοθεραπείας, η συστηματική εμπλοκή με τα σκατά που κυκλοφορούν γύρω μας, μόνο να σε λερώσει μπορεί.
Και γιαυτό φταίμε μόνο εμείς.
Από την άλλη, η άρνηση ενασχόλησης με δημιουργικότερες δραστηριότητες, αυτό ακριβώς δεικνύει: την αποστροφή από την 'καραδοκούσα' υποχρέωση..
Αναστολή ενηλικίωσης.
Let's face it mate!

Απόψε το βράδυ έφαγα με κάποιον που μου εξηγησε -νομίζω για πρώτη φορά στη ζωή μου- από 'μέσα' τους πολύπλοκους μηχανισμούς άσκησης του αμερικάνικου imperium.
Εχοντας την ευκαιρία να καθίσω -τυχαία- δίπλα του στο γνωστό 'δειπνο της Τεταρτης', άκουσα αυθεντικές ιστορίες για το φίλο του (πρώην αρχηγό της CIA) George Tennet, για τις οπτικές της αμερικάνικης γραφειοκρατίας στο Κυπριακό, για το τι έγινε στο State Department τη νύχτα των Ιμίων.
Πρόσκαιρα, έσκυψα μαζί του στο Οβαλ γραφείο καποιες κρισιμες για την ανθρωπότητα μέρες.
Ρώτησα-και πήρα απαντήσεις για απορίες που πάντα με βασάνιζαν.
Για τα μάτια των φρουρών που δεν συσπώνται-ορατά σώματα χωρίς ψυχές, για τους ιστούς που υφαίνονται στα επιμέρους παρασκήνια, για το συσχετισμό των δυνάμεων στην NSA, στην κυβέρνηση, στη Γερουσία, στην κοινωνία.
Τους.
Πληροφορήθηκα για το πρωτόκολο και το political ethos της αμερικάνικης σκηνής. Μου εξήγησαν γιατί η Χίλαρυ δεν θα γίνει -πιθανότατα- ποτέ πρόεδρος.
Ακουσα για τα φαβορί στην κούρσα της διαδοχής, για το lobbying περιξ του Καπιτωλίου, για τους αθόρυβους χρηματοδότες του συστήματος.

Ξαφνικά μελαγχόλησα.
Με τον εαυτό μου. Και τον τρόπο που διαχειρίζομαι το χρόνο μου.
Το τελευταίο [και ίσως καλύτερο πιάτο] του σολωμού που σερβιρίστηκε έμεινε άθικτο. Το ποτό έρρευσε-ο απέναντι μου, ένευσε.
Και η λεκτική διένεξη που τελετουργικά σχεδόν σφραγίζει τα λουκούλλεια αυτά δείπνα, πυροδοτήθηκε..
Δημοσιογράφοι εναντίον πολιτικών και στελέχη εναντίον όλων.
Ξεκόινησα να μεταφράζω στην πρώην μοντέλα [και νυν δημοσιογράφο] Αμερικανίδα που στριμώχτηκε πλαϊ μου προς το φινάλε.
Σύντομα καταλάβαμε και οι δυο πως ήταν μάταιο.
Η υπόλοιπη βραδιά βαφτίστηκε από ηχηρές ατομικές εκπυρσοκροτήσεις, άσφαιρες δηλώσεις καρα)(*&^% [="καραπούτσα" που λέει κι ο φίλος μου ο Γιαννάκης] και πνίγηκε στη σαμπάνια.
Και στο καλαμπούρι ασφαλώς..

ΚαΛή Χρονιά, παιδιά.

16 Comments:

Blogger ellinida said...

Αστα να πάνε .
Καλή σου χρονιά ! :)))

1/04/2007 08:35:00 AM

 
Blogger pascal said...

Mασάνε ορέ τα παλικαριά;

1/04/2007 03:50:00 PM

 
Blogger Xilaren said...

καλή χρονιά. με περισσότερο χρόνο για να κάνουμε όλα αυτά που χρειαζόμαστε.

1/04/2007 04:39:00 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Κανείς δεν πρόκειται να βρει το νόημα της ζωής σου για λογαριασμό σου. Εδώ και τόσα post γκρινιάζεις και ασχολείσαι με καταστάσεις και ανθρώπους που σε κάνουν να ξερνάς. Γιατί δεν διοχετεύεις τα ταλέντα σου σε κάτι θετικό και δημιουργικό; Αν βαριέσαι, απλά κλείσε τα φώτα και περίμενε... Αν, όχι, happy '07!!!

1/04/2007 07:11:00 PM

 
Blogger JustAnotherGoneOff said...

Μάλλον πρέπει να αλλάξεις παρέες suis ;-)

Καλή χρονιά.

1/04/2007 07:43:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

@
ellhnida
καλή χρονιά και σε σένα.

@
pascal
Μασάνε-και φτύνουν -ενίοτε- και τα κουκούτσια..
Απλά, σιχαίνομαι τη 'διαδικασία΄.

@
xilaren
αντεύχομαι. Για αυτά που χρειαζόμαστε.

@
omnibus
Ώπα.
Δε θυμάμαι να ζήτησα από κανένα τίποτα._
Επίσης εκφράζω τα συναισθήματα μου-δεν "γκρινιάζω"..
Όσο για την προτροπή σας να στραφώ στα "θετικά και δημιουργικά", έχετε κάποια συγκεκριμένη πρόταση ;
Γιατι το μόνο που βαριέμαι είναι οι άνθρωποι στο σκοτάδι και οι κοινοτοπίες [τους].
Αν κάτι από τα δυο αλλάξει, εδώ είμαι.
All the best-a shining '07.

@
jango
Δεν ξέρω σε 'ποιές' ακριβώς αναφέρεσαι-κάποιες, πάντως, τις έχω ήδη αφήσει πίσω μου..
Να 'σαι καλά.

1/04/2007 10:08:00 PM

 
Anonymous Anonymous said...

καλή χρονιά sui!

1/05/2007 12:07:00 PM

 
Blogger Lupa said...

... και εκεί συνήθως που κολλάς στο υψηλό ιξώδες της ματαιότητας γύρω σου , εκεί που γκρεμίζεται το τελευταίο καστράκι σου στην άμμο.. εκεί κάτι γίνεται. Ο ήχος μιας ανάσας δίπλα σου, το χρώμα στο κλαδί ενός δέντρου και να 'σαι πάλι βρίσκεις ένα νόημα το αγκιστρώνεις γύρω σου και συνεχίζεις την αναρρίχηση. Γιατί αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Περί αναρρίχησης προκειται.
Το ξέρω ότι είναι άσκοπο και που το ζητάω αλλά θα ήταν ωραία να μοιραζόσουν κομμάτια αυτής της συζήτησης εδώ. Με όλους. Ή με κάποιους..

1/05/2007 02:41:00 PM

 
Blogger hotel iris said...

κάτι βαθυστόχαστο πήγα να πω πάλι, συναντώ το σχόλιο από πάνω
και ως εκ τούτου μου φεύγει... θα συμπεριφερθώ λιτά, θα σου ευχηθώ μια χρονιά που να εκπληρώνει πολλές από τις προσωπικές σου προσδοκίες και ανάγκες και δεν μου λύνεις την απορία, πως πάει τελικά το διάβασμα γιατί ο δικός μου εγκέφαλος ακόμα να προσγειωθεί στον πλανήτη γη...

1/05/2007 08:59:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

@
SpecialK
Thanx.

@
lupa
I keep climbing-ψαχνοντας για 'καστράκια στην άμμο' ;-)

@
tifoeus
Φίλε, είσαι αρκετα στοχαστικός άνθρωπος, ούτως ή άλλως :)
Το διάβασμα... [και το γράψιμο, μπορώ να σου πω!] τις τελευταίες μέρες έχει χτυπήσει τιλτ.. (:
Ο κλοιός της 'δέσμευσης' σφίγγει-και πρέπει [=θέλω] να είμαι συνεπής.

1/06/2007 02:12:00 AM

 
Blogger suigenerisav said...

@
πειρατήν Καραϊβικής

Έχεις αμφιβολίες για το περφόρμανς μου ??
[εγώ δλδ έχω-αλλά τεσπα ;-)]
Κράτα χρόνο για Τετάρτη μεσημέρι. Να ρίξεις μια ματιά στο τελικό draft μου. LoL
Μου 'χουνε βγει τα μάτια-στο διάβασμα, ε.. (:
[last but not least, να δω τι θα κάνω με το υλικό που πρέπει να ετοιμάσω για το powerpoint..]

1/06/2007 12:46:00 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Τετάρτη μεσημέρι; τέλεια, γιατί όχι; είχα κάτι άλλο για την Τετάρτη, αλλά για τα μούτρα σου το ακυρώνω!

1/06/2007 06:09:00 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Σε αιφνιδιάζω, αλλά παραδόξως έχω πρόταση.
Προτείνω λοιπόν να ξεκινήσεις μαθήματα καλλιγραφίας κινεζικών ιδεογραμμάτων. Είναι μία ενασχόληση που θα σου χαρίσει ηρεμία και ισορροπία σώματος και πνεύματος και θα εντυπωσιάσει με την πρωτοτυπία της τον κύκλο σου. Για καλύτερα αποτελέσματα προτείνω να τελειοποιήσεις την τεχνική σου αντιγράφοντας 100 φορές το post της lupa (inspiring...)

1/08/2007 01:20:00 PM

 
Blogger funEL said...

γεροντοευχάς για το κοσμοκρατορικόν νέον έτος 2024
+αμηνλεγωημιν+

1/11/2007 03:21:00 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Καλή χρονιά. Εύχομαι οι όσες μαύρες ημέρες του 06, να γίνουν διπλάσια φωτεινές το 07 :))

1/11/2007 03:58:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

@
omnibus
σε ευχαριστώ -που μεταξυ αλλων- συμβαλλεις στην ψυχική μου ισορροπία και [ίσως] στην επαγγελματική μου προοπτική..


@
funEL
χάβαλο&υγείαν&φώτισην,
+δώωσον+

@
confused
Τι ωραία ευχή ..!
;-)

1/18/2007 09:15:00 AM

 

Post a Comment

<< Home