Ιστορίες με στρας, σκέψεις, ρεύσεις, παύσεις, τράς, αλλά χωρίς 'rush'...

Monday, June 19, 2006

Μια Πέμπτη στη δουλειά-Trinidad vs England..

στον Αθήναιο-μήηπως και μάθει κάποτε τι πα να πει football dash..!
Είμαι στην καρδιά ενός οργανισμού.
Σχεδόν τον νιώθω να πάλλεται.
Νούμερα, χάρτες, στατιστικά, γραφήματα, στροβιλίζονται γύρω μου.

Κούπες μισογεμάτες καφέ, χαρτικά και καλώδια όπου πιάνει το μάτι.
Κάποια κήμπορντς θέλουν-στανταρ αλλαγή. Στην κουζίνα στριμώχνομαι για να αποκτήσω πρόσβαση στο κουτί με τις κρυμμένες energy γκοφρέτες.
Οι κοπέλες -σε όλη τη γκάμα που διαθέτει το ξανθό- στο call centre κρυφο-χαμογελάνε καθώς περνάω από δίπλα τους-new kid on the block βλέπεις.
Το μελίσσι βουίζει-ο Kieran στην αίθουσα συνεδριάσεων τα χώνει στην executive γραμματέα. Κατεβάζω κάτι μαίηλ καθώς ακούω την κλιμάκωση της έντασης. Προσπαθώ να προσαρμοστώ στα νέα δεδομένα: αυτός o IT manager κρατάει το μέλλον μας στα -μάλλον ογκώδη- χέρια του..
Ο γατο-Mick περιφέρεται απέξω με τα μάτια νευρικά να εξετάζουν: πρόσωπα και καταστάσεις.. "προσπαθεί να καταλάβει το ρόλο μου"..
Η ξέκωλη ξανθιά-καλά ΠΟΥ τη μάζεψαν αυτή; χτυπάει με νάζι την πόρτα του αφεντικού: wanna sign this Peta..?

Κρυφοκοιτάω από τις γρίλλιες.

Ο ήλιος χτυπάει ανελέητα τη μικρή αυτή εξώ-Λονδρεζικη κώμη. Βγάζω το κεφάλι μου στο άνοιγμα-ούτε ένα συννεφάκι, μα ένα.. στον καταγάλανο αγγλικό ουρανό. Τα στόρια αδυνατούν να κρατήσουν το επιθετικό φως να εισδύσει στη μικρή αίθουσα συνεδριάσεων που κατοικοεδρεύω. Πάω να πάρω κανα καφέ να συνέλθω-τα μάτια μου κλείνουν. Από το ξημέρωμα εδώ πέρα, έχω αρχίσει να βλέπω αστράκια..
Την πέφτω-εν ψυχρώ για κανά εικοσαλεπτάκι στη διευθυντική πολυθρόνα, για την ακρίβεια στη 'δίδυμη' της-κάνοντας ένα νόημα στο δικό μου που κάθεται δίπλα μου. Χαμογελάει.
Ωραίο πράμα να ξέρει από μεσογειακούς ο chief μιας επιχείρησης. Δεν έχει ποτέ ενστάσεις στη λάθος στιγμή!

Ανοίγω τα μάτια μου-στον απόηχο οι κραυγές, πήγε κιόλας 17.04'.
Συνέρχομαι απότομα-ξαναρχίζω να δουλεύω στη βάση δεδομένων και να σχεδιάζω το strategic plan. Ο δικός μου έχει απορροφηθεί προσπαθώντας να δει με streaming ΤΗΝ πρεμιέρα για το 'μεγάλο νησί'.
Τι θα γίνει ρε πούστη μου, σκέφτομαι..; Θα δούμε το γαμω-ματς..;
Έχουμε -ήδη- φτάσει στο 18'. Έχω πάψει να αναρωτιέμαι.
Με μια απότομη κίνηση, πετάει αλα Cutty Sark το σακάκι, και αρχίζει να λύνει την κόκκινη γραβάτα ενώ ήδη έχει βγεί στο διάδρομο. Κοιτάει να δει αν τον ακολουθώ. Τον ακολουθούσα ως τη βάση της γαλάζιας σκάλας-μάλλον από περιέργεια, παρα επειδή κατάλαβα πως 'ξεφόρτωνε'..

Δρασκελίζοντας το χαϊ-χούϊ-put your finger on it κατώφλι, έχουμε απαλλαγεί από τη μισή γκαρνταρόμπα μας.
Βαδίζουμε σταθερά προς τη βοή.
Μας καταπίνει.

Στο απέναντι πεζοδρόμιο το πλήθος αλαλάζει. Ντυμένοι στα εθνικά χρώματα [δηλ. κόκκινο-λευκό], μια ποικιλόμορφη ανθρώπινη μάζα έχει κατακλύσει τις τρεις κοντινές παμπ. Διαλέγουμε τυχαία (;) αυτή που φαίνεται να 'χει κατι τελευταία vacancies.
Μια λολίτα με ένα πρέζονα μου κλείνουν το μάτι, καθώς προσπαθώ να να διπλαρώσω διακριτικά ένα σκαμπώ.
Είμαι ο μοναδικός μαυρισμένος μεσόγειος εδώ μέσα-αν εξαιρέσεις κάτι γκομενες που πλουτίζουν τα σολάριουμ.
Πρέπει να 'μαι επίσης ο μοναδικός σε ακτίνα ενός μιλίου που δεν πίνω μπίρα.
Μάτια που καρφώνονται στη φωτεινή οθόνη-μάτια που ήδη έχουν αρχίσει να βγάζουν μια γυαλάδα..
Στο ημίχρονο, ένα τύπος με μια ντουντούκα αρχίζει το show.
Η αρχική προσδοκία έχει εξελιχτεί σε γκρίνια-διόλου περίεργο για ένα έθνος που έχει να 40 χρόνια να δει την Κούπα να αρριβάρει στο νησί.

Στην έναρξη του δεύτερου, τα αίματα έχουν ανάψει: στη στραβοκλωτσιά του Crouch πρέπει να ακούστηκαν αρκετά καντήλια σε μια ζηλευτή σειρά από τοπικά ιδιόλεκτα. Μες στο επόμενο δεκάλεπτο είχαν τιμήσει όλο το 'εορτολόγιο' μ' εκείνο τον ξεχωριστό τρόπο που μόνο ο Άγγλος ξέρει: με απέριττο φλέγμα..

Στο φανάρι απέξω παγιδεύεται ένας τυπάκος με μια βραζιλιάνικη σημαία στην οροφή. Τα πιο ζωηρά φυντάνια του μαγαζιού, τον κοιτάνε.

Μάλλον περίεργα. (:
Το Τρινιδαδ παίζει τελικά μπάλα απέναντι στη χώρα που επαίρεται πως ανακάλυψε το άθλημα.

Κατεβάζω το τέταρτο τζιν τόνικ χαλαρά-την ίδια ώρα που το παιχνίδι μέτραγε ένα τέταρτο πριν το σφυρίξει ο σχιστομάτης κωλόγριας.
Ο Sven είχε βάλει αλλαγή τον Wayne-χριστέ μου, έτσι και ξανακούσω το όνομα Rooney θα ξεράσω: 24 ώρες που είμαι εδώ πέρα, ότι κανάλι να κάνεις πως βάζεις θα δεις να παρελαύνει η γκόμενα του, ο μπατζανάκης του βοηθού του χειρούργου που τον παρακολουθεί.. και το καλύτερο σε ζωντανή πολυκάναλη
ήταν η εκτίμηση του δασκάλου του στο δημοτικό..

Στο 83' στην 'καμινάδα' που εθιμικώ τω τρόπω πραγματοποιούσανε τα καμάρια του έθνους, κάθισε το ρημαδογκολ..
Σωστοί, όμως, οι Αγγλάρες. Πρώτα πανηγύρισαν-ξέφρενα.
Και μετά γκρίνιαξαν-σκεφτικά.
"Αϊντα", άκουσα τον λόκαλ μπάρμπα δίπλα, "αν πάμε έτσι", τον πούλο τον εκλαίγαμε.. [σε ελεύθερη μετάφραση του γράφοντος..].
Πέντε λεπτά ακόμη ζευγαρώσανε τα τέρματα-οι Τομπάγκοι όμως κερδίσανε τις εντυπώσεις..οεο..

Η εικόνα έφερνε σε Γιούρο '04. Σημαίες-ιαχές-και pints που χάσκανε αδειανά στα πέριξ. Κόρνες με μέτρο, ε..
Γυρίσαμε γραφείο με το φρόνημα αναπτερωμένο και τα βήματα βαρειά.
"Ξέρεις", μου κανε ο δικός μου, "εγώ είμαι Ιρλανδός! Στα αρχίδια μου, οι κωλόΕγγλέζοι.
Άμα θέλουνε να ξεφτιλιστούνε-πρόβλημα τους!" - μάλλον θα αναλογιζότανε τις 300 λίρες που 'χασε στους μπούκηδες: πως δηλ οι her majesty's θα βάζανε γκολ πριν το ημίχρονο..
C'me on mate! Έχω ένα Tuscany red σπίτι, σωστό διαμάντι..

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

definetely maybe
προσεχώς:
Αγγλία - Σουηδία και οι Άγγλοι έχουν απο νωρίς πάρει την απαραίτητη δόση αλκοόλ - υπνηλίας στις pubs μην μπορώντας να αντέξουν ότι έχουν επενδύσει τις ελπίδες, χρήματα κλπ σ' έναν minor που έχει φορτωθεί τις εύθυνες μιας πολυπόθητης διάκρισης...
(If you had the luck of the Irish..)

6/20/2006 12:57:00 PM

 
Blogger Γιουτζίν said...

Να ζήσετε! -υποθέτω ότι ο γάμος πραγματοποιήθηκε σε στενό κύκλο-
ελπίζω να μην χάσεις το χρώμα σου εκεί στις ανήλιαγες περιοχές όπου κατοικοεδρεύεις. Τουλάχιστον οι εξωτικοί προορισμοί -αδυναμία σου- είναι ευκολότερα προσβάσιμοι :-)

6/20/2006 01:08:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

@
amy
[που χάθηκες εσύ..;]

Είμαι περίεργος να δω, πόσο τρόμπες [θα συνεχίσουν ;] να είναι αυτά τα 'καμάρια'..
Ευχαριστώ, ανυπερθέτως, για την ανταπόκριση, μιας και σ' αυτή τη φαση ειμαι στα πάτρια.

[Yeep, I hadd this bloody luck ..!]

@
γιουτζίνη

Ευχαριστώ για τις ευχές-δεν είμαι σίγουρος ότι προσδοκώ -απαραιτήτως- σε μακροημέρευση.. λολ, λολ
Προς ώρας, διάγουμε με σοβαρότητα φάση 'αρραβώνα' με καθορισμένη ημερομηνία λήξης.
Διαρρηχθέντος ασφαλώς του υμέναιου, προσδοκώ σε πλήρη αποκατάσταση περί τη λήξη του θέρους..
[έχετε εξαιρετικές μνημονικές επιδόσεις, βλέπω.. :-)]

Και.., βεβαίως, δεν "κατοικοεδρεύω" -at least not yet, my dearest- σε "ανήλιαγες περιοχές"..
Βορείως του αθηναϊκού κέντρου-"δυτικά της ευφροσύνης" [για να παραφράσω Ελ.], φλέγομαι ακαταπαύστως.. (:
Βλογάω δε νυχθημερίς τον εφευρέτη του αρκουδίσιου.

Περαιτέρω, προσβλέπω σε ένα 'hot long Greek summer'.. ;-).
Τίποτα λιγότερο.
Όσο για τους "εξωτικούς προορισμούς" καταπως τους αναφέρετε-τι υπόρρητος οριενταλισμός, θεέ μου..! λολ- θα συνεχίζουν hopefully να πλουτίζουν το βίωμα μου. Και να τροφοδοτούν τα αισθήματα μου :-))
Τι διάολο, σιγά μη διάλεξα τη 'λάθος' δουλειά.. ;-)

6/20/2006 03:29:00 PM

 
Blogger Αθήναιος said...

Αν δεν υπήρχε το Λονδίνο, θα έπρεπε να το εφεύρουν. Γιατί αλλιώς κάτι τύποι σαν κ σένα κ μένα θα ήταν άπατρεις ;-)

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μου θα χρειαστείς 3 μήνες προσαρμογής, περισσοτερο στη δουλειά. Ε μόλις παρέλθει το τρίμηνο ( εκτός αν ανέβει κάτι συγκλονιστικό στη Covent Garden νωρίτερα) ανεβαίνω Λονδίνο κ το πλήθος παρακολουθεί τα τεκταινόμενα από τα διεθνή ειδησεογραφικά πρακτορεία...

:-Ρ

6/21/2006 11:06:00 AM

 
Blogger Αθήναιος said...

"Απάτρεις" βέβαια.

6/21/2006 11:11:00 AM

 
Blogger suigenerisav said...

Βρε 'άπατρη',

Εννοείται πως με το που θα εγκατασταθώ, είσαι more than welcome ..!!

Να δω βρε σεφ της συφοράς που θα κρύψουμε τις διεθνείς 'πομπές' μας.. ;-)

Αλήθεια, οι 'συνήθεις γνώριμες' της στήλης π.χ. alkhsti, etc..που γυρνάνεε ;;
Για δώστε σήμα, παρακαλώ..

6/21/2006 04:40:00 PM

 
Blogger Alkisti said...

Σημα εδοθη...
Απλα τα ποδοσφαιρικα δεν ειναι το φορτε μου :)
Κλασσικη γυναικα βλεπετε...
Το Λονδινο αντιθετως αν και μια φορα μονο βρεθηκα εκει για λιγο, μου αρεσε. Φυσικα οχι για καλοκαιρι. Αυτη η συννεφια με σκοτωνει εκει περα.

6/22/2006 12:36:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

@
portia
Λαμβάνω την τιμη να σας ευχαριστήσω [και για λογαριασμό του "έτερου ψώνιου"] που μας αποδίδετε την ταυτότητα μας.. ;-)
Έρρωσθε !
[Γιατί αλήθεια μας στερείτε τη χαρά να σας διαβάσουμε ..;]

@
alkisti
Δεν το πιστεύω εγώ αυτό-έχω την αίσθηση ότι πάντα έχετε κάτι να πείτε.. λολ
Πάντως στο Λονδίνο μεχρι προχτες έσκαγε ο τζίτζικας-πιστέψτε με .. :-)

6/22/2006 05:20:00 PM

 
Blogger Alkisti said...

Βουλωμενο γραμμα διαβαζετε τελικα :p
Ακομα στο Λονδινο ειστε ή επιστρέψατε; Δεν πιστεύω να τη βγάλετε εκει καλοκαιριατικα...

6/23/2006 10:13:00 AM

 
Anonymous Anonymous said...

τι λε ρε μεγάλε; μας ψάρωσες τώρα ... πόσες πέμπτες έχεις δουλέψει στη ζωή σου; δηλαδή δούλεψες και την προηγούμενη τετάρτη και την επόμενη παρασκευή ή αυτό ήταν για φέτος; αν βγαίναν έτσι τα strategy plans ... ρώτα και μας που ξέρουμε....

6/24/2006 01:49:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

@
alkisti
διαβάζω, διαβάζω..

@
ανώνυμο
ευχαρίστως να σας ρωτήσω "εσάς που ξέρετε" από στρατηγικά πλάνα. Να 'χαμε και τα στοιχεία σας .. ;-)
Θα σας συνιστούσα, επίσης, να μην ψαρώνετε τόσο εύκολα-και-γρήγορα.
Έχουμε καιρό γιαυτό-αν τόσο το επιθυμείτε.. λολ

6/27/2006 06:02:00 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά blogs που έχω δει. Ευχαριστώ πολύ για τη διατήρηση του διαδικτύου αριστοκρατικό για μια αλλαγή. Youve πήρε το ύφος, την τάξη, νταηλίκι. Το εννοώ. Παρακαλώ κρατήστε επάνω, διότι χωρίς το Διαδίκτυο είναι σίγουρα στερείται νοημοσύνης.

2/13/2013 10:30:00 PM

 

Post a Comment

<< Home