Ιστορίες με στρας, σκέψεις, ρεύσεις, παύσεις, τράς, αλλά χωρίς 'rush'...

Tuesday, June 06, 2006

Ιστορίες του Σ/Κ - καλοκαιρινές αποδράσεις..
















Την Παρασκευή, το party του παλιού συμφοιτητή, φάτσες ψιλομίζερες και στραβωμένες. Βουτηγμένες σ' εκείνη τη μικροαστική εσάνς του "σηκώνω φρύδι-μιλάω διεξοδικά για τις πάνες του μωρού-και για την προαγωγή που πήρα/θα πάρω, κοιτώ πλαγίως".
Δεν ήμουν ακριβώς και το πρώτο βιολί στα πηγαδάκια-"δείχνεις πιτσιρικότερος" μου χαμογέλασε μια παλιά γνωστή, που για κάποιο -ακαθόριστο- λόγο είχα την αίσθηση ότι επιθυμούσε να γίνει φίλη ;-)

Το Σάββατο βράδυ-πάντα μια περίεργη ιστορία..
Αυτή τη φορά προσκεκλημένος στη δροσερή βεράντα του Χάρη με θέα το ρέμα συζητώντας για american presidential history και ολίγον από γυναίκες.
Εκείνη πήρε κατά τις 11.30-"τι λέτε εσείς εκεί..; μα δεν θα βγείτε..", ρώτησε με τον τρόπο της γυναίκας που έχει αποφασίσει να διαλύσει τη βραδιά των άλλων, μιας και -παρά τα αντιθέτως λεγόμενα, δεν είχε -εμφανώς- κάτι καλύτερο να κάνει ...
Στη 1 παρα κάτι, εξακολουθούσε να είναι περίεργη. Τουλάχιστον έτσι ερμηνεύσαμε το δεύτερο τηλέφωνο της.
Σε μια πρωτοφανή εκδήλωση ανδρικής ομοψυχίας, τέθηκε οριστικά στο περιθώριο εκείνης της βραδιάς, παρά τα συγγνωστά θέλγητρα για τα οποία τόσο εύστοχα άδει η Βέρα Λάμπρου..

Το ξημέρωμα με βρήκε αρντάν-σε μια μάλλον ακανόνιστη στάση στο κρεβάτι μου.
Μετά βίας άκουσα το -κανονισμένο- πρωινό τηλεφώνημα. Το χέρι μου ψηλάφιζε ώρα νευρικά για το ακουστικό.
Ήρθαν και με μάζεψαν-δεδομένο.
Κοιμόμουνα σε όλη τη διαδρομή μέχρι την Στενή-δεδομένο.
Ένας φραπές με κανα δυο κρουασανάκια έκαναν το θαύμα τους-αναμενόμενο.
Περάσαμε λόγγους πολλούς και ραχούλες, σκαπετίσαμε πάνω από τη Δίρφη, ώσπου ήρθε το πλήρωμα του χρόνου.
Αναφωνήσαμε "θάλαττα, θάλαττα" από ψηλά με μια χαρά που ούτε οι Μύριοι δεν θα 'χαν.

Η παραλία που μου τάξανε, με θέα στο Αιγαίο και κρυστάλλινα νερά, καλείται Βυθούρι. Και ήταν πράγματι unπαικτable...!
Το σασί του αυτοκινήτου λίγο διαμαρτυρήθηκε στο χωματόδρομο, ίσως και τα μπάσα του ηχοσυστήματος, όταν τσιτωμένοι ακούγαμε από Elvis στα πρώτα του βήματα-"Ladies and gentlemen, Eelvis has left the buildinng.."
Κάθε φορά που κουτρουβαλάω σε τέτοια μέρη, έχω την ψευδαίσθηση ότι θα 'μαστε εντελώς μόνοι μας-ποιός τρελλός κατεβαίνει τις κατσικόστρατες..;
Ε, να πλανώμαι κάθε φορά ένα πράγμα..

Ελάχιστοι, ευτυχώς, συμπατριώτες μας είχαν την ίδια φαεινή ιδέα.
Η παραλία υποβλητική, βαθύ γαλάζιο νερό με το πράσινο να κρέμεται από πάνω.
Ήξερες με την πρώτη ματιά ότι βρισκόσουν κάπου αλλού.
Λιώσαμε-στο μπάνιο, στις ρακέτες και στο χαβαλέ.
Οι μπύρες βοήθησαν τα μάλα στην ανάβαση.
Οι μεζέδες με τα συνοδευτικά ούζα στην Αρτάκη συνέβαλαν εξίσου δραστικά στην επιτυχή συνέχιση της διαδρομής ως το κλεινόν άστυ-αργά τα μεσάνυχτα..
Carpe diem.

8 Comments:

Blogger alienlover said...

me megali mou lipi sas anakoinwnw oti mehri na katevo ellada den tha sas ksanadiavaso. den einai katastasi auti, en mesw eksetastikis na diavazoume gia rahoules, potamakia kai liosimo me raketes. ws edw agapite mou!

(emeis to aupaiktable to leme kai unpaizable, unf*ckingpaizable, opws leme kai unpisteutable kai alla polla )

:)

6/06/2006 01:44:00 PM

 
Blogger Alkisti said...

Κι εγω ηλπιζα να κανω κανενα μπανιο αυτο το ΣΚΔ, αλλα οι προγνωσεις λενε καρεκλοποδαρα...
Ποση ωρα ειναι απο Αθηνα αυτη η παραλία; Ειναι κανενα διωρο;

Ζωη και κοτα τα περνάτε ή είναι ιδέα μου; :)

6/06/2006 02:57:00 PM

 
Blogger Ecumene said...

Το κατεβασμα να φοβασαι πιο πολυ..

@alkistis
Καρεκλοποδαρα!

Ο καιρος τρελλαθηκε...

Περιμενουμε το επομενο Σ/Κ..

6/06/2006 04:29:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

@
"ερωμένη εξωγήινων"
Μην το κάνετε αυτό καλή μου ..
Mια διαστημική φίλη διαθέτω κι εγώ-μη μου τη στερήσετε

Σας υπόσχομαι το επόμενο ποστ να παραπεμπει σε πιο ακαδημαϊκές ασχολίες, όπως π.χ. το βιβλίο, οι παπάρες ή το σεξ .. :)

Όσο για αυτή την εξεταστική, για την οποία κυρία κάτι γνωρίζουμε και ημείς, εύχομαι να τη συντρίψετε..

Αυτά τα "kai alla polla" που λέτε, δεν μας στέλνετε -ότε και αν βρείτε χρόνο- κανα μαιηλάκι να μας τα διδάξετε και σε ημάς τους αδαείς γηραιούς ιθαγενείς ;
lol

@
alkisti
"Να κάμετε, να κάμετε", που θα ΄λεγε κι ο Μητσοτάκης, δίπλα στον οποίο καθόμουν προ διώρου-και είμαι-νομίζω ακόμη (;) αβλαβής ..
:-)
Αυτά τα περί προγνώσεων, μη τα μασάτε..!
Μούφα το καρπουζι.

Η παραλία είναι -αν γνωριζετε που θα τη βρείτε- μαζί με κανα καφεδόνι στο δρόμο, κλπ κανα 2 1/2 ωράκι [ανάλογα και το που μένει κανείς εις το λεκανοπέδιον..].

Τώρα, ως προς τα τελευταία που σχολιάζετε, τι να είπω;
Η Ζωή είναι ωραία γκόμενα-το ομολογώ, και την ψιλογουστάρω.. γενικώς πάντως τα 'χει μ' αλλον..
Εσχάτως, βέβαια παίζει και μαζί μου, ε.. :-))
Όσο για αυτή την "κότα", έχω θέσει εαυτόν σε -χαλαρότατη- δίαιτα .. και ως εκ τούτου, την ψιλοτσακίζω και λίγο..
Αλλά ως πόσο.. (-:

6/06/2006 04:42:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

@
εργοτελίνα

Που είστε εσείς καλή μου ..;

Έχετε όμως δίκιο
Dum spiro spero!
Το Άγιο Πνεύμα θα κάνει πάλι το θαύμα του.. ειδικώς δι ημάς τους απολωλότες αγνωστικιστές .. !!

6/06/2006 04:45:00 PM

 
Blogger alienlover said...

na, tetoia mou lete kai me rihnete. entaksei loipon, tha perimeno to epomeno post sas. oso gia to mail , kati tha kanoume :)

6/06/2006 10:42:00 PM

 
Blogger Alkisti said...

εχετε δικιο... θα εκδραμω και ο,τι βρεξει ας κατεβασει...και το μπανιο με βροχη ωραιο ειναι.
παω να βρω κι εγω τις κοτες...

ρωτησα για την παραλια και δεν την ξερουν.που θα παει ομως, μου ειπαν θα τη βρουν...

6/07/2006 09:45:00 AM

 
Blogger Xilaren said...

"τα συγγνωστά θέλγητρα για τα οποία τόσο εύστοχα άδει η Βέρα Λάμπρου.."

χαχα! αυτή ίσως και να είναι η πιο Αθήνα-Πάτρα-μέσω-Λαμίας περιγραφή του γνωστού θέματος που έχω ακούσει ποτέ! Θα την περάσω σε φίλους, είναι κρίμα τέτοια έμπνευση να πάει χαμένη! χεχε!

(τα ποστ σας είναι μέσα στη joie de vivre αγαπητέ. Ευτυχώς που έχει φτιάξει και εδώ ο καιρός, αλλιώς....)

6/07/2006 04:33:00 PM

 

Post a Comment

<< Home