Ιστορίες με στρας, σκέψεις, ρεύσεις, παύσεις, τράς, αλλά χωρίς 'rush'...

Friday, June 02, 2006

Η Αθήνα του Ιουνίου-μια πόλη τη νύχτα

Στην καλύτερη μου φίλη-που ήρθε απόψε από τα ξένα-και περιμένω να αγκαλιάσω..

Βαθμιαία κόβω τις επαφές μου με την πόλη της μέρας.
Ναι, ναι, το νιώθω..
Κοιμάμαι όλο και πιο αργά-σηκώνομαι ακανόνιστα-και μόνο για τα 'απαραίτητα'-όποια κι αν είναι αυτά για τον καθένα..
Απομονωνομαι αυτιστικά (;) στους ρυθμούς των επιθυμιών μου. [και βεβαίως συχνά-πυκνά πληρώνω το τίμημα-πάντα υπάρχει ένα τίμημα..].

Μ' αρέσει μια άλλη Αθήνα.
Λατρεύω την αίσθηση της γύρας τις μεταμεσονύκτιες ώρες.
Με τη μηχανή στον Υμηττό, στη Ραφήνα ή στην παραλιακή ζώνη που ορίζουν τα ολυμπιακά έργα στην Ποσειδώνος.
Αλλά, όπως πρόσεξα αυτές τις μέρες-εκείνες-τις-συγκεκριμένες-ώρες, και στα βουβά Πατήσια ή στα μοσχομυριστά δρομάκια της Φιλοθέης.

Πιστεύω πως ο Ιούνιος είναι ο κοινωνικότερος μήνας του χρόνου.
Σημαδεύει το πέρασμα από το χρόνο της άνοιξης στην εποχή της θερινής αναχώρησης.
Στα μάτια μου ο Ιούνιος της πόλης αποτελεί τη μετωνυμία της πρώιμης ραστώνης..
Δεν μπορώ να εργαστώ σοβαρά αυτή την εποχή-ποτέ μου δεν μπόρεσα..
Είμαι -κυριολεκτικά- αλλού..
Σ' αυτά που συνέβησαν και σ' αυτά που προσμένω.
Μακριά όμως από τις συμβάσεις που επιβάλλει η μέρα.

Κατεξοχήν νυχτερινός, ο Γιούνης, συνοδεύεται από ουζάκια σε ξεχασμένα τις υπόλοιπες εποχές στέκια, φυτεμένες-αυλές για να σπάει η τσιμεντίλα [όχι άλλο Balthazaaar..], ρετιρέ με θέα θάλασσα ή βορεινή βεράντα.
Και ασφαλώς με παρέα.
Για κουβέντα ή για κόντρα-για χαβαλέ ή για γιασεμο[κατά το 'αμπελο'-]φιλοσοφία-για φλερτ.. ή για χαλαρό σεξ.
Έστειλα το email στον Kieran-του είπα να επικοινωνήσει "right after 16.00 GWT".
Ως τότε, πάω για καφέ-και μετά για ένα τζόκινγκ με τη ξανθιά που γνώρισα χθες στο Κολλέγιο-και μετά για μπάνιο..
Και μετά για να συναντήσω την κολλητή μου-που μου 'λειψε..
End of the week.

7 Comments:

Blogger Alkisti said...

Οντως η μερα σας θα ειναι πολυ καλη νομιζω (καφες, τρεξιμο με ενδιαφέροντες συντρέχοντες :), μπανιο). Η ιδανικη Παρασκευη....Καλα να περασετε

6/02/2006 08:56:00 PM

 
Blogger alienlover said...

καλη ξεκουραση, καλη χαλαρωση, καλη διασκεδαση :)

6/02/2006 09:18:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

@
alkisti
Ωραία ήταν, τελικώς..
Αντεύχομαι εκθύμως.
:)

@
alienlover
Σας ευχαριστώ.
Εύχομαι διαπύρως να έχετε ένα φανταστικό Σ/Κ εκεί στα ξένα..
;-)

6/03/2006 04:35:00 AM

 
Blogger alienlover said...

με συγκινείτε, αλλά προς το παρόν περνάω δια-πυρός και σιδήρου με την εξεταστική :(
περάστε εσείς καλά, και έρχονται και τα δικά μου :)

6/03/2006 11:17:00 AM

 
Blogger suigenerisav said...

@
alien
Α, ΟΚ..
Συμπαραστεκόμαστε, πάντως, εμείς εδώ εκ του μακρόθεν: εσείς "δια πυρός.." και εμείς στο λιοπύρι ..

:)

6/03/2006 12:08:00 PM

 
Blogger Lorelei Am Rhein said...

Καλησπέρα!
Καλό Σ/Κ, να περάσεις υπέροχα, που προβλέπεται δηλαδή, απ' ό,τι φαίνεται...
Όντως υπέροχος ο Ιούνης...όλα είναι
προ των πυλών...

:-)

6/03/2006 06:14:00 PM

 
Blogger Αθήναιος said...

Κ μένα μου αρέσει πολύ ο Γιούνης. :-) Είναι καλοκαίρι αλλά δεν έχει αρχίσει ακόμη η υπερβολική ζέστη...

6/03/2006 11:12:00 PM

 

Post a Comment

<< Home