Ιστορίες με στρας, σκέψεις, ρεύσεις, παύσεις, τράς, αλλά χωρίς 'rush'...

Tuesday, June 27, 2006

καθώς ωριμάζω.. (;) ..

Αποφάσισα να συμμετάσχω σ' αυτόν τον ιδιότυπο ενδο-στοχασμό. Αφορμή, οι σχετικές περιφερόμενες λίστες. Έρεισμα-η αποστασιοποίηση από τα οικεία. Υπόρρητη ανάγκη, η διοχέτευση ενός μείγματος κυνισμού, σε μια στρώση από ξεραμένο αίμα με 'ολίγη' από ευαισθησία. Αν εξαιρέσεις δυο-τρεις δανεικές σκέψεις που οικειοποιήθηκα, τα υπόλοιπα προέκυψαν στη διάρκεια της μεσημεριανής ραστώνης..

ΚΑΘΩΣ ΩΡΙΜΑΖΩ... (;)...

Έμαθα πως δεν μπορείς να κάνεις κάποιον να σ’αγαπήσει. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να τον κυνηγάς επίμονα μέχρι να τον πιάσει πανικός και να παραδοθεί.

Έμαθα πως όσο και αν νοιάζομαι για κάποιον άνθρωπο, μερικοί είναι απλώς μαλάκες.
Ενδεχομένως και εγώ που ασχολούμαι μ’ αυτή.

Έμαθα πως –πολλοί- άνθρωποι γύρω μας απλώς φοβούνται τη σιωπή..

Έμαθα πως η άρνηση να συμβιβαστείς πληρώνεται, αλλά ίσως ο συμβιβασμός να πληρώνεται μακρόπροθεσμα πολύ ακριβότερα. Τρέχουν οι τόκοι..

Έμαθα πως αν στη ζωή σου δεν έχεις λάβει αγάπη, δεν μπορείς και να δώσεις. Πως να χαρίσεις κάτι που αγνοείς ..;

Έμαθα στο πετσί μου αυτό που κάποτε υποστήριζε ο Μ. Χατζιδακις, «το να αποδέχεσαι αδιαμαρτύρητα την εικόνα του Κτήνους, (αργά ή γρήγορα) σε κάνει ένα μ’ αυτό»..

Έμαθα πως η τυρρανία της μετριότητας και της κοινοτοπίας που βασιλεύει γύρω μας, μπορεί να είναι πολύ χειρότερη από τον αυταρχισμό της πολιτικής τυρρανίας.

Έμαθα πως οι φοβισμένοι άνθρωποι δύνανται να είναι οι πιο επικίνδυνοι άνθρωποι. Αυτό εξηγεί πολλά γύρω μας.

Έμαθα πως οι γυναίκες (βασικά μεταξύ 20-30κάτι) νομίζουν ότι έχουν όλο το χρόνο δικό τους. Έχω κακά νέα. Δεν τον έχουν..

Έμαθα πως η περιπλάνηση είναι το πιο εθιστικό ναρκωτικό που υπάρχει. Ειδικά για όσους δεν έχουν χρήματα να πληρώσουν τη δόση τους-καρατσεκαρισμένο.

Έμαθα πως οι άνθρωποι καταναλώνουν –ανώδυνες- εικόνες σε μια προσπάθεια να μη βιώσουν εμπειρίες. Δηλαδή, ultimately, πόνο..

Έμαθα πως στο καπιταλιστικό σύστημα το χειρότερο πράγμα που μπορεί κανείς να κάνει, είναι να μην παράγει και να μην καταναλώνει. Όχι να χτυπάει το διπλανό του.

Έμαθα πως δεν υπάρχουν δικαιολογίες για τους άνδρες. Όχι σ’ αυτή την κοινωνία τουλάχιστον.

Έμαθα πως ελληνικός στρατός είναι εκείνος ο θεσμός (;) που αντανακλά με το γνησιότερο τρόπο τη φαιδρότητα της ελληνικής κοινωνίας.

Έμαθα πως –σχεδόν όλοι- οι άνθρωποι είναι ικανοί για –σχεδόν- τα πάντα. Είναι απλώς θέμα περιστάσεων και παραμέτρων.

Έμαθα πως όταν κοιτάζεις πολλή ώρα την άβυσσο, η άβυσσος θα σε κοιτάξει κι εκείνη..

Έμαθα τι ακριβώς εννοούν οι γυναίκες που όταν τις πας σπίτι σου, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, φροντίζουν να σου πουν: «θέλω να μου υποσχεθείς πως δεν θα κάνεις τίποτα».

Έμαθα πως βγαίνοντας συχνά έξω για «ένα ποτάκι» με γυναίκες που απλώς φοβούνται να ‘ζητήσουν’ ευθέως αυτό που θέλουν, το δεύτερο –και ίσως τελικά σημαντικότερο πράγμα- που μπορεί να συμβεί στη ζωή σου, είναι να πάρεις κιλά.

Έμαθα πως οι γυναίκες «μοιράζουν φύλλο» σ’ αυτή τη ζωή-οι άντρες ποντάρουν στο χαρτί που θα τους κάτσει στην παρτίδα διεκδικώντας την παρτίδα. Συνήθως αστοχούν.

(Νομίζω) πως έμαθα ότι δεν πρέπει να παντρεύεσαι αν δεν νιώθεις έτοιμος κι αν δεν είναι κοινή επιλογή σας. Θα βουλιάξεις σε πιο βαθιά προβλήματα απ’ όσα ήδη έχεις.

(Νομίζω) πως έμαθα ότι βολεύει να παντρεύεσαι κάποιον που αγαπάς, αλλά δεν τυφλώνεσαι απ’ το πάθος σου γιαυτόν/ή. Γιαυτό κι εγώ που το ισχυρίζομαι είμαι επιρρεπής στο αντίθετο.

Έμαθα να αποδέχομαι το γεγονός πως οι πιο αριστουργηματικές ατάκες μου στην προσέγγιση του άλλου φύλου θα καταλήξουν στο κενό. Σ’ αυτό δηλαδή που γεμίζει τη σεπτή κεφαλή των γοητευτικών γυναικών που αποτέλεσαν την πηγή της έμπνευσης μου..

Έμαθα να αποκωδικοποιώ τα γυναικεία μάτια-και να θωρώ τα θηλυκά οπίσθια. Μπορεί και το αντίστροφο-δεν είμαι σίγουρος..

Έμαθα πως οι γυναίκες δεν είναι συμφιλιωμένες με το ‘όχι’. Δεν είμαι και πολύ σίγουρος όμως και για το ‘ναι’..

Έμαθα πως στη χώρα της Μνήμης, η ώρα είναι πάντα τώρα.

Έμαθα πως τίποτα δεν εξοργίζει περισσότερο τους ανθρώπους από το να τους ζητάς να δουν τον ‘καθρέφτη’ τους.

Έμαθα πως δεν θα ξανακούσω ποτέ τη ‘νοσταλγική’ φράση: «φόρα κάτι, μην κρυώσεις εκεί έξω»-η μανούλα μου δεν υπάρχει πια.

Έμαθα πως φίλοι είναι αυτό χωρίς το οποίο δεν μπορώ να υπάρξω και όταν βρίσκομαι στον κλοιό τους θέλω να δραπετεύσω.

Έμαθα να πιστεύω εκείνους που ψάχνουν την αλήθεια και να αμφισβητώ εκείνους που την βρήκαν.

'Εμαθα πως η γνώση είναι πεπερασμένη-μόνο η αλαζονεία είναι απροσμέτρητη.

Έμαθα να ζω με την καχυποψία στα μάτια των γύρω μου. Αρνούμαι, όμως, να συνυπάρξω μαζί της. Δεν ξέρω για πόσο ακόμα..

Έμαθα να αφουγκράζομαι γύρω μου-δυστυχώς όμως οι άνθρωποι εσχάτως παράγουν μόνο ‘θορύβους’-σπανίως αρθρώνουν λόγους..

Έμαθα πως οι άνθρωποι ασκούν το σώμα τους γιατί είναι ευκολότερο, πιο ορατό και ασφαλώς κοινωνικά ‘αποδοτικότερο’ απ’ ότι αν ασκούσαν το πνεύμα τους.

Έμαθα πως γι’αυτούς που νοιάζεσαι περισσότερο στη ζωή, την
κοπανάνε πολύ γρήγορα-one way or another..- και οι λιγότερο σημαντικοί απλά δεν φεύγουν ποτέ. Λούσου τους λοιπόν.

Έμαθα πως η μόνη πέτρα που δεν χορταριάζει είναι αυτή που κυλάει.

23 Comments:

Blogger Lorelei Am Rhein said...

"...Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να τον κυνηγάς επίμονα μέχρι να τον πιάσει πανικός και να παραδοθεί."

1oν. Μιλάμε για πόλεμο εδώ?

2ον. Ξέρετε αρκετά πό τεχνικές.

3ον. Ή να μην τον κυνηγάς καθόλου. Ο ίδιος πανικός θα τον πιάσει!

Πολλά σημεία συγκινητικά!

Η μάνα αναντικατάστατη!
:-)

6/27/2006 08:00:00 PM

 
Blogger Ελένη said...

Αχ κύριε suigenerisav μου. Τί σοφό μωρό είστε εσείς τέλος πάντων; Νομίζω πως θα συντάξω και εγώ μια τέτοια λίστα.

6/27/2006 08:14:00 PM

 
Anonymous Anonymous said...

ελπίζω το μαθαίνω - διαπιστώνω να έχει την κινητικότητα του τελευταίου συμπεράσματος - άρε Bob!
μόνο μια απορία: απο που πηγάζει η βεβαιότητα για τον χαμένο χρόνο -οοπς,that's from another...novel ότι αυτή η κατηγορία γυναικών δεν έχει όλο τον χρόνο δικό της;
p.s νομίζω ότι η ραστώνη έχει άλλο νόημα, πιο ανέμελο - οχι απαραίτητα βέβαια και ανάλαφρο!

6/27/2006 08:53:00 PM

 
Blogger Alkisti said...

Μονο ανεγκέφαλες γυναίκες σας εμπνέουν δλδ; Οι οποίες έρχονται σπίτι σας και σας λενε ατάκες του στυλ «θέλω να μου υποσχεθείς πως δεν θα κάνεις τίποτα»; Μα τι λενε κι αυτες...
Νομιζω υποτιμάτε τον εαυτό σας σ' αυτο το σημειο.
Θελει ταλεντο να προσεγγίσεις την ανεγκεφαλίτιδα τελικά :)

Αυτη η μεσημεριανη ραστώνη παντως δεν κανει καλο στην υγεια...

6/27/2006 10:18:00 PM

 
Blogger Ελένη said...

Βρε κορίτσια, μην του βγάζετε την ειλικρίνεια από τη μύτη. :-)

6/27/2006 10:20:00 PM

 
Blogger Alkisti said...

Για να το σωσω και να μην εχει παραπονο και η Ελενη, ολα τ' αλλα ηταν εξαισια..... :p

6/27/2006 10:29:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

@
"ήμουν άγγελος του Τσάρλυ, του Τσαρλυ, του Τσάρλυ.."

1. Μα δεν είναι ΔΕΔΟΜΕΝΟ πως βρισκόμαστε [τα δύο φύλα] σε ανοιχτό πόλεμο..;
2. Παρατήρηση, συμπέρασμα ή έμμεσο ερώτημα..; :-)
3. Εξαρτάται από το αν είσαστε ένας ή δύο στο 'κυνήγι'..

ΥΓ. Θερμά παρακαλώ (αναφερόμενος στη φασαρία και στη μικροψυχία/παράνοια που σας περιβάλλει στη δικτυακή παρουσία σας: μη συγχίζεστε από την διακινούμενη αλητεία-κομμάτι της ζωής είναι κι αυτή..
Και (ίσως) θα άξιζε να επικοινωνείτε λιγότερο 'πολωμένα', όταν και όπου πρέπει..
Με εννοείται, νομιζω.

Χαίρομαι για όσα σας άγγιξαν-ναι, η μάνα ΔΕΝ θα μπορούσε να λείπει σε μια 'τέτοια' ενδοσκόπηση.
Η ζωή-και τα παραφερνάλια της αφαιρούνται μόνο απ' όσους έχουμε λησμονήσει ..

@
Ελένην
"Σοφό μωρό"..??
Πολύ Χρήστο Χ. διαβάζετε μου φαίνεται.. λολ
"Είμαι", ε ..?

Τό 'πατε και το πράξατε τελικώς!
Επιφυλάσσομαι να τοποθετηθώ.

@
amy
Ως προς το πρώτο, τι να σου πω ;
'Ελπίζω' κι εγώ .. :-)
Πάμε και στην Προυστική απορία-ελπίζω να αναγιγνώσκεις χωρίς παρηχήσεις..
Να σου πω, μιας και όλες τωόντι- τσιμπάτε τρελλά στο σχόλιο:
ως mid-30'(η)ς, αναφέρομαι σε ένα ηλικιακό φάσμα με το οποίο είμαι κατεξοχήν εξοικειωμένος.
Έχεις λοιπόν, ισχυρίζομαι, σήμερα μια ηλικία που είναι "σαν την κοκα-κόλα=πάει με όλα".
Την παίζουνε οι συνομίληκοι-εύλογο. Οι μεγαλύτεροι-παραδοσιακά. Πλέον-και οι μικρότεροι (δεν τραβώ κανα ζόρι, αλλά να μην ξεχνιόμαστε).
Το συμπέρασμα, προφανές.
Πληθώρα ενδιαφερομένων-τιμές στον ουρανό. Προσοχή: όχι απαραίτητα και 'πωλήσεις'..
Πολύ μοναξιά εκεί έξω. (:
[μη με εγκαλέσετε και σεις επί "φαλλοκρατισμώ". Δεν θα τ' αντέξω..]
Τι θέλει τελικά να πει ο ποιητής;
Μα, ότι σε μια κοινωνία που το θηλυκό μισό της αντιμετωπίζει εκουσίως τον εαυτό της ως 'κρέας'-ΟΤΑΝ φυσικά αυτό συμβαίνει- ανάλογα είναι και τα αποτελέσματα.
Φοράει το κομμάτι αυτό ταμπελίτσα με 'ημερομηνία λήξης'-ξέρω πολλές, παρα πολλές πιστέψτε με!
Πλειοψηφική η τάση.
Και το φτηνό το κρέας το τρώνε οι σκύλοι..
[συγχωρήστε μου τον κυνισμό-δεν είμαι πάντα τόσο απαίσιος..λολ]

ps. υποθέτω ότι θα συμφωνείτε πως το περιεχόμενο της ραστώνης και οι ανακλήσεις στη διάρκεια της, διαφέρουν αναμεταξύ μας..

@
alkisti
Πάρτε το 'αλλιώς'..
Με έλκουν θηλυκά για τους ίδιους ακριβώς λόγους που πιθανολογώ πως συγκινούν εκατομύρια άλλους άνδρες-ας μη γίνω πιο συγκεκριμένος.
Προσοχή στην _έλλειψη_ άρθρου-στο υποκείμενο της πρώτης πρότασης της προηγούμενης περιόδου..
Με κεντρίζουν, επίσης, και για χιλιάδες άλλους προσωπικούς -αμιγώς- λόγους/θελγητρα..

Την "ανεγκεφαλίτιδα" ασφαλώς θέλει ένα ιδιαίτερο ταλέντο να την προσεγγίσεις. Εγώ, φοβάμαι πως δεν ανήκω στους 'εξπερ' του κλάδου-όποιος άνδρας, πάντως, σας πει ότι "δεν τον ενδιαφέρει ποσώς", απλώς ψεύδεται. Πιστέψτε με..

'Οσο για την περιβόητη ατάκα που σπάει κόκκαλα, σας βεβαιώ: υπό _συγκεκριμένες_ 'προϋποθέσεις', ελάχιστες γυναίκες θα απέφευγαν να την ξεστομίσουν. Ακόμη κι αυτές που δεν θα το φανταζόσασταν ποτέ.. λολ
Ξέρετε, οι κώδικες, δηλ τα 'προσχήματα' είναι για να τηρούνται..
Και, ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ, μη φανταστείτε ότι η ατάκα αφορά ιδιαίτερα τις 'ανεγκέφαλες'..

Τώρα, αν "υποτιμώ τον εαυτό μου".. τι να πω..;
Η με μεγάλη εκτίμηση με περιβάλλετε ή παραβλέπετε την ανδρική 'φύση' μου .. lol, lol

[Θένκς Ελένη για το σαπορτάρισμα.. ;-)]

6/28/2006 03:27:00 AM

 
Blogger suigenerisav said...

@
just me
Καλώς την.
[Τώρα που το θυμήθηκα, έχω αφήσει και κατι σχόλια σας αναπάντητα αλλού.]

"ο καθενας καταλήγει με αυτό που του αξίζει"
Αντιληφθήκατε κάπου ότι υποστηρίζω το αντίθετο ..;

Προσέτι, είπαμε, είμαστε σε 'μάχη χαρακωμάτων', αλλά όχι και έτσι βρε παιδί μου ;-)

"δεν ξέρω πολλούς άντρες που δεν παθαίνουν κρίση πανικού όταν μια γυναίκα δεν πετάει τέτοιες γελοίες ατάκες, δεν τους κάνει ηλίθιες σκηνές και δεν δικαιώνει τον τίτλο της κατίνας ποικιλοτρόπως"
Ναι, ε..;
Μηηήπως γιατί είστε "πολύ μικρό και χαζό"..?
Όχι, όχι, αρνούμαι να το πιστέψω αυτό.. λολ, λολ.
Μήπως γενικεύετε πιο ακραία και από μένα-τον προβοκάτορα..;
:-)

Δεν θα ηθελα, πάντως, να αποδεχτώ ολοκληρωτικά τα συμπεράσματα σας-θα με έθλιβαν πολύ αυτές οι έμμεσες παραδοχές σας-όχι για το φύλο μου, για το δικό σας.. ;-))

Θα συμφωνήσω απόλυτα στην κατακλείδα: "αυτές ξέρουμε, αυτές εμπιστευόμαστε, αυτές λουζόμαστε"-κάτι σαν το ultrex, ένα πράγμα ..

ΥΓ Μήηπως, παραβλέπετε τον παιγνιώδη τόνο που λανθάνει στα 'πολεμικότερα' των σχολίων μου ..;;
Δεν είν' κακό, αλλά λέμε..

6/28/2006 10:02:00 AM

 
Blogger Alkisti said...

Οντως καπως απολυτα τα λεει η justme. Αυτο το "ο καθενας καταλήγει με αυτό που του αξίζει" δεν το συμμεριζομαι. Πολυ σκληρο μου ακουγεται...

Τουλαχιστον με το ultrex αγαπητε suigeneris,είδατε το φως σας, οπως αναφερει και η σχετικη διαφημιση; :p

6/28/2006 10:38:00 AM

 
Blogger suigenerisav said...

@
alkisti
Ξέρω γω..;
πως να 'ναι δηλαδή;
Να αξίζουμε για άλλα απ' αυτά που 'παίρνουμε' ;
?
"Τουλαχιστον με το ultrex αγαπητε suigeneris,είδατε το φως σας, οπως αναφερει και η σχετικη διαφημιση; :p"
Τυφλός τα τ' ώττα, τον τε νουν, τα τ' όμματ' (ειμί).. [Σοφοκλής, Οιδίπους τύραννος]

@
"mono esy, mono esy"!
"και όταν έχω ακούσει ότι δεν του κάνω σκηνές ζηλοτυπίας που θα βγει με τους φίλους του, όπως όλες οι πρώην, γιατί έχω λερωμένη τη φωλιά μου, τι συμπεράσματα να βγάλω?"
ότι οι πρώην του είναι κατίνες, ότι ο οργανισμός του σηκώνει 'ντρεσάρισμα' ή ότι 'κάτι' ξέρει για σας που δεν (;) θα 'πρεπε.. λολ, λολ
"φυσικά και υπάρχουν άντρες που δεν φέρονται έτσι, είναι οι πρώην που μου έχουν αφήσει καλές αναμνήσεις και οι πολύτιμοι φίλοι μου."
no offense-αλλά δεν τη βλέπω καλά τη σχέση σας.. (:
Πέρα από πλάκα, στα 22 μου έβγαζα αφρούς με όλους αυτούς [εμφανώς αξιολογότατους μεγαλύτερους μου] που επέλεγαν "το αβασάνιστο χαζό τσουλάκι"-να πω ότι στα 35 μου δεν το καταλαβαίνω καθόλου, θα πω ψέμματα.. (:
Μεγάλη κουβέντα..

"και από την άλλη μια πλειοψηφία που βλέπει τους άντρες σαν ΑΤΜ, βαστάζους, αξεσουάρ κλπ."
Υπάρχουν γιατί τους το επιτρέπουμε.. Έχω γνωρίσει εγώ providers..

"δεν είναι μάχη χαρακωμάτων, είναι μάχη σώμα με σώμα, εκεί είναι η τραγωδία και η ομορφιά της...(κλεμμένο κατά το ήμισυ)"
Όχι καλή μου, μάχη χαρακωμάτων είναι. Μη γελιέσαι..
Απλώς ξεμυτίζουμε ενίοτε από τα αμπριά, συμπλεκόμαστε σώμα-με-σώμα [ποικιλοτρόπως..] και ξαναγυρίζουμε πίσω στην ασφάλεια του καταφυγίου μας για να ανασυνταχθούμε-αλλιώτικα δεν θα αντέχαμε.. ;-)
"Η 'εμπλοκή εκ του σύνεγγυς' λόγω της προφανούς έντασης και του θανάσιμου κινδύνου που συνεπάγεται διεξάγεται σε περιορισμένο χρόνο."
Αναφέρεται στα:
Κανονισμός ΕΣ [=Ελληνικού Στρατού]. Στρατιωτικό Εγχειρίδιο 20-2. σελ. 227
και
Εγχειρίδιο του Έρωτα. κεφ. "Όροι, πλαίσιο επαφής. Η συνομιλία των σωμάτων". σελ. 339
:)

6/28/2006 11:14:00 AM

 
Blogger Ecumene said...

Πινε πινε..πετρα που πίνει...
δεν χορταριαζει...

6/28/2006 12:20:00 PM

 
Blogger Γιουτζίν said...

Ντριν ντριν!
Καλημέρα, σε βλέπω λίγο κομμένο, στεναχωρέθηκες, κάποιος έχει συντελέσει σε αυτό το κλίμα (σκότωσέ τον/την/το πάραυτα).
Βλακεία ο ανα-στοχασμός σουιγκ, μεγάλη βλακεία.

Με μερικά συμφωνώ, με άλλα όχι (σιγά μη συμφωνούσα με τις γενικεύσεις για το δεύτερο φύλο, όχι βέβαια, αλλά επειδή είσαι στεναχωρεμένος δε θα σου επιτεθώ). Ως υπερώριμη διακοσιοσάχρονη παιδίσκη, δεν έχω μάθει όσα εσύ ακόμα :-(

Σόου, πάρε τώρα ένα παγωτό για να νιώσεις καλύτερα καθώς ωριμάζεις -πάντα πιάνει.

6/28/2006 12:23:00 PM

 
Blogger Αθήναιος said...

Εγώ κάθομαι στις κερκίδες κ απολαμβάνω το θέαμα τρώγοντας το ποπ-κορν μου... Μεγάλε, καλά ξεμπερδέματα.

6/28/2006 03:35:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

@
"mono esy"
Χαίρομαι που γνωρίζω καποια που "φευγει σαν κυρία όταν χρειαστεί" [υποθέτω ότι εννοείτε 'ως'.., αλλά ΟΚ].
Για μένα το ενδιαφέρον θα 'ταν να άκουγα για μια που θα έπραττε το αντίθετο-και θα τολμούσε να το ομολογήσει..
Αυτό το '24' το έχω συνδέσει, εκτός από την ομώνυμη τηλεοπτική σειρά, με την πρώτη μεγάλη περιπέτεια μου στον κόσμο..
Μια χαρά γενικώς σας βρισκω!
Αναφορικά με τη 'σχέση' σας, αφού έλαβε τα παπουτσάκια του ανα χείρας.. (:
Όλα καλά-όλα ανθηρά.
Suummertiiimmme..
Κουίζ: "Δυτικά της λύπης", πως λάμπει ο ήλιος ;
λολ
BTW, γιατί δεν μπορώ να δω το μπλογκ σου; υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τη διεύθυνση;

@
εργοτελίνα
Σφουγγάρι έγινα πια, η 'κυλιομένη λίθος'..
Μη την πατήσω σαν τον Κηθ Ρίτσαρντς και τις καρύδες.. [θα ξέρεις τι έγινε :)]

@
u-tzin
"Κομμένος", δεν θα το ΄λεγα..
Όσο για την προτροπή σου να το 'σκοτώσω'.. εγώ ο μλκς -θαυμαστής του Γούντυ ων, ου μην αλλά και του Ντε Νίρο- "το ανέλυσα"..
Κυκλοφορώ δε στα καφέ πίσω από το Πάντειο με συναφές μπορντώ t-shirt: "back in therapy"-θα σας πετύχω καπου δεν μπορεί .. λολ

"Βλακεία" ο αναστοχασμός, ε; Τι να σου πω, θα ξέρεις καλύτερα..
Ωστόσο..
μην 'κρατιέσαι'!
Έλα. Θα ανοίξουμε και κουβεντούλα για τις 'γενικεύσεις'-τις σχεσεις τους με τις δομές κατανόησης, την έννοια της ροπής, θα 'ναι ωραία..!!
Αν πάντως νιώθετε 'υπερώριμος παιδίσκη', λέξη που με παραπέμπει στο λατρεμένο εμπειρίκειο ιδίωμα, (λολ), στα σίγουρα θα 'χετε πολλά να με διδάξετε-κι ας ομνύετε περί του αντιθέτου.. ;))

Αζ ε μάτερ οβ φάκτ, τρώγω-γλείφω ήδη ένα παγωτάκι-σας το συνιστώ εκθύμως: Χάγκεν Ντατς[ασφαλώς!] η καινούρια γεύση σαμπάνια με φράουλες..
Να καταλάβεις, προσκυνάει ως κι ο Αθηναίος Κάπελας.. :--)
[πιστεύω δλδ, δεν τον έχω ρωτήσει για να πω την αλήθεια, λολ..]
Ελάτε, να σας κεράσω ένα .. ;)

@
Είσαι εσύ ΕΝΑΣ Λαμογο-Μάγειρας!
Βάλε και υπόκρουση "αρχιζει το ματς", ή μάλλον "it's the final countdown"..!!
Κανόνισε να πετάς και στραγάλια ρε..
(:

Για πήγαινε και στης Ελένης το μπλογκ να δεις τι γράφει η απίθανος νεαρά καταθέτοντας το θηλυκό βίωμα .. ;)

6/28/2006 05:21:00 PM

 
Blogger Lorelei Am Rhein said...

Please decode: @
"ήμουν άγγελος του Τσάρλυ, του Τσαρλυ, του Τσάρλυ.."

Αν μού προσδίδετε ιδιότητες αγγέλου, ευχαριστώ πολύ, αν με αποδίδετε στον Κάρολο, δεν ευχαριστώ καθόλου και αν μού αποδίδετε αεροδυναμικές τεχνικές, ευχαριστώ διπλά!
When I am in warm blood, I am in warm blood, period.
Όπου πρέπει...I'll work on it!
:=)

6/28/2006 05:48:00 PM

 
Blogger Γιουτζίν said...

Τς τς τς, αγαπητέ σε καφέ όπισθεν του παντείου; με απογοητεύετε.. τς τς, μόνο στα έμπροσθεν -εάν ποτέ δηλαδή σπανίως, μία φορά στα δέκα χρόνια και διατί άλλωστε; είναι μακριά από τα εδάφη μου- πηγαίνω.

Δυστυχώς αδυνατώ να παραστώ, λόγω υποχρεώσεων σοβαροτάτων -αφήστε που η φυσική μου παρουσία θα χαλάσει και το ίματζ που το μυστηριώδες λυχνάρι μου προσδίδει.

Χαίρομαι ωστόσο που άρχισες θεραπεία, μπορεί να σου κάνει καλό και οπωσδήποτε θα βοηθήσει σε συνδυασμό με το παγωτό βεβαίως, ασφαλώς, ίσως.. τι να πω, η ελπίδα πεθαίνει νωρίς.

6/28/2006 05:54:00 PM

 
Blogger christina said...

Δυστυχως πολλες γυναικες ειναι επιρρεπεις στα κλισε, δυστυχως τα αναπαραγουν και δυστυχως νομιζουν οτι η σελιδα 138 του τελευταιου τους βιπερ ειναι ευαγγελιο γιατι ετσι εκανε και η κοπελα στην ταινια και παντρευτηκε περσι το καλοκαιρι.
Και δυστυχως αναφερομαι σε κατα τα αλλα εξυπνες, ωραιες και δυναμικες γυναικες, που ντρεπονται να παραδεχτουν την εξυπναδα και τη δυναμη τους, μην και δε βρουν αντρα.

6/28/2006 07:09:00 PM

 
Blogger Giramondo said...

Έμαθα πολλά...ευχαριστώ!!

φιλιά

6/28/2006 07:39:00 PM

 
Blogger Alkisti said...

Παντως το μονο που νομιζω οτι εχω μαθει μεχρι στιγμης ειναι να φοραω αντιηλιακό, οπως λεει και ο Baz :)

6/28/2006 09:16:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

@
"charly's angel"
Δίπλα στη Drew Barrymore και στην Cameron Diaz στο τελευταιο remake της superb τηλεοπτικής σειράς των 80's παίζει και η καλή μου Lucy Liu .. ;-)

Αλλά εσείς ήσασταν μικρή τότε-που να θυμάστε ΤΗ σειρά.. λολ
Και ασφαλώς σας αποδίδω "αεροδυναμικές τεχνικές"..!
Furthermore, work on 'it'! Thoroughly my dear.. :-)

@
γιουτζίνη
Λυπάμαι που σας απογοητεύω-δεν μπορώ, άλλωστε να μη σπεκουλάρω που-και-που.. λολ
Προσέτι, η πρότασις μου ήτο ρητορική!
Πως θα μπορούσε κανείς να ατενίσει ένα 'τζίνι'..? ;))

"Χαίρομαι ωστόσο που άρχισες θεραπεία, μπορεί να σου κάνει καλό και οπωσδήποτε θα βοηθήσει"
Μάλλον δεν έχω γίνει κατανοητός-είμαι σε θεραπεία επί τουλάχιστον τριάκοντα συναπτά έτη-όσο δηλ ενθυμούμαι τον εαυτό μου .. (:
Απλά από καιρού εις καιρόν 'αποϊδρυματοποιούμαι'-ωσότου επανέλθω .. λολ, λολ

Όσο για την ελπίδα που τρέφεις για μένα αλλά "πεθαίνει νωρίς"-μπορώ να αντέξω την απελπισία μου, αλλά όχι την ελπίδα των άλλων.. ;-)))

@
cp
προφανώς βρισκόμαστε στην ίδια πλευρά του λόφου .. λολ

@
giramondo
αυτό που γράφετε με τιμά-ειλικρινά!
Σας ευχαριστώ θερμά.
Ανταποδίδω τους ασπασμούς, λολ.

@
alkisti
Excellent point-strongly made!
I 'll be back on THIS.. ;-)

6/28/2006 10:22:00 PM

 
Anonymous Anonymous said...

"Έμαθα πως αν στη ζωή σου δεν έχεις λάβει αγάπη, δεν μπορείς και να δώσεις. Πως να χαρίσεις κάτι που αγνοείς ..;"


Ατόφιο το γνωμικό!
Αλλά σπρώξε την σκέψη και την καρδιά να δονηθούν πιο βαθιά!
Don't you love her as she walks in the door?
Don't you love her madly?

Τι σε κάνει να την αγνοείς;
Τι σε κάνει να την φοβάσαι;
Την τρελλή αγάπη.

Δεν μπορείς να παίζεις τον ρόλο του κυριλέ μια ζωή.
Απ'τα γραφομενά σου είναι φανερό ότι δεν είσαι αυτό που δηλώνεις στις bimbo blonds και μή.

Καλό βέλος!

7/09/2006 12:16:00 PM

 
Blogger avissos said...

sygxaritiria!1 apo ta wraiotera posts pou exw diavasei :-)

9/19/2006 02:04:00 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Enjoyed a lot! »

2/23/2007 02:41:00 PM

 

Post a Comment

<< Home