Ιστορίες με στρας, σκέψεις, ρεύσεις, παύσεις, τράς, αλλά χωρίς 'rush'...

Saturday, November 10, 2007

I got my mind set on you - self control, honey

Πολύ 80's πέφτει στα πέριξ ή εγώ επηρεάστηκα.
Θα 'ναι η εποχή. Μας λείπει το flashy ..
I got my mind set on you και 'γω ταξιδεύω πίσω.
Πολύ.
Ιντερκοντινένταλ στο πάρτυ, τέτοιες μέρες θα 'τανε ακριβώς 20 χρόνια πριν, περιμένοντας τη Νέλυ.
Στο φουαγιέ με την καρδιά μου να χτυπάει μήπως είχα αργήσει..
Δεν ήρθε.
Κοιτώ γύρω μου.
Γυαλιστερά φώτα, γυαλιστερά υφάσματα, βάτες, φράντζα τζελαριστή και
Γυαλί, μαλλί και παντελόνι Lee-[το οποίο παρεμπιπτόντως ξανάρθε στη μόδα].
Χορός πολύς και κέφι και πατεράδες που ούρλιαζαν όταν την κοπανάγαμε με ρεφενέ ταξί για τσάρκες.

Έχω κολλήσει στις ντισκομπάλες στην πίστα: στη Barbarella, στη Divino, στα πιο λαϊκά μας κατεβαίναμε οι βόρειοι στην πλατεία Αμερικής στην ABC.
Και στα τρυφερά μας οι σκατύφλωροι που το παίζαμε κι αλάνια κολλάγαμε από τη φωνή της Laura Branigan :
Oh, the night is my world
City light painted girl
In the day nothing matters
It's the night time that flatters
In the night, no control
Through the wall something's breaking
Wearing white as you're walking
Down the street of my soul
(You take my self) you take my self control
You got me livin' only for the night
Before the morning comes, the story's told
(You take my self) you take my self control
Another night, another day goes by
I never stop myself to wonder why
You help me to forget to play my role
You take my self, you take my self control
(I) I live among the creatures of the night
I haven't got the will to try and fight
Against a new tomorrow
So I guess I'll just believe it
That tomorrow never comes
A safe flight
(You take myself, you take my self control)
I'm living in the forest of my dream
(You take myself, you take my self control)
I know the night is not as it would seem
(You take myself, you take my self control)
I must believe in something
(You take myself, you take my self control)
So I'll make myself believe it
(You take myself, you take my self control)
That this night will never go.
Ετσι ένιωθα όταν την είχα στην αγκαλιά μου- πως η νύχτα αυτή-εκείνη δεν θα φύγει ποτέ.
Πως πρέπει να πιστέψω σε κάτι..
Στην αγάπη ασφαλώς!

Επανέρχομαι.
Back 2 the future.
Δεν έχω τον θανατηφόρο πειρασμό της νιότης μπροστά μου.
Είναι χθες και είμαι στο envy, στο πάρτυ. Στη μέση μιας ομήγυρης που διασκεδάζει.
Πείθοντας -με δυσκολία- το γλυκύτατο πλάσμα πως όταν φοιτούσα στο τμήμα του, πιθανότατα εκυοφορείτο.
Χαμογελάει. Είναι γλύκα. Της χαμογελώ κι εγώ-δεν υποπτεύεται το γιατί. Δεν βλέπει πως τα μισόκλειστα μάτια μου κεντράρουν πολύ πίσω από το τιτίβισμα της.
Αχ αγάπη μου..
! που λέει και το γνωστό ηχητικό μπλοκμπάστερ που κυκλοφορεί εσχάτως στα κινητά.
Θέλω να πάρω αέρα.
Κάνοντας μια γύρα στο μαγαζί πέφτω τη Σύλβια. Μετά από πολλά χρόνια.
Μου εξήγησε εν συντομία πως κλείνουν 1ο χρόνια σχέσης. Της. Με κραδασμούς.
Την καταλαβαίνω-she will survive.
Γυρνώντας το ξημέρωμα πέρασα από το μαγαζί του φίλου που μόλις άνοιξε για τη σαιζόν. Δυό σφηνάκια κι έφυγα.
Έλα αύριο, μου πε. Έχει υγρασία, αισθάνομαι, πολύ-στη γειτονιά μου.

Απόψε στο 11 με τον Αντώην (sic) και τις Λαρισαίες.
Στο έργο, είμαι ξέκωλο ή θέλω να γίνω.
Λικνίζομαι στους ρυθμούς του ντεκ απέναντι από τη μπάρα-κάνω νοήματα επιδοκιμασίας στον Παύλο που σέρνει το χτυπημένο από τη μηχανή 'αριστερό του πόδι' όταν ανεβάζει τη θερμοκρασία
un movimento sexy, un movimento sexy..!, με το ένα μάτι στην ξανθιά και το άλλο στην απέναντι (ξανθιά, νομίζω..).
Το μαγαζί γεμίζει.
Η στάθμη του Haig υποχωρεί απειλητικά.
Ο φίλος μου είναι ευτυχής-ή τουλάχιστον έτσι δείχνει.
Η φιάλη εκκενώθηκε.
Φιλώ γλυκά-και πατρικά την ξανθιά που 'χει πέσει όλη πάνω μου. Ιπποτικώ τω τρόπω της βάζω το παλτό.
Γιατί όχι ρε;; μου 'κανε ο άλλος. Και γιατί ναι; ψιθύρισα.
Γύρισα με ροκ ρεπερτόριο τσίτα. Οδεύω στο ξέστρωτο κρεβάτι μου.
To πρωί στις 12 για καφέ με τον Στάθη.

Τη Δευτέρα στη δουλειά φαίνεται να κληρώνει το 13άρι.
Η ζωή μας σε νούμερα-ή μήπως είμαστε τα νούμερα σε μια ζωή που κυλάει ερήμην μας;
Οψόμεθα.

7 Comments:

Blogger Αθήναιος said...

Όπως θα έχεις καταλάβει είσαι στο τοπ of my black list τον τελευταίο καιρό λόγω της συμπεριφοράς σου κι ας λες σε κοινούς γνωστούς ότι έχω χαθεί. Αλλά σε ξέρουμε είκοσι χρονια τί αδαμάντινος χαρακτήρας είσαι.

Αυτό με τη νεολαία είναι της ηλικίας μας και της φάσης μας. Μιλώ σοβαρά.Όσους συνομιλήκους μου δεν χτύπησα στα 22-25 γιατί τραβολογιόμουν με τους πατεράδες τους, έχω χτυπήσει τώρα.

In-I got my mind set on them-mode

Πάω στο γραφείο και πάρε κανα τλφ, ρε ρεμάλι.

11/11/2007 09:05:00 AM

 
Blogger Αθήναιος said...

Πάντως ρε πούστη μου μου αρέσει ότι κάθε φάση τη ζεις στ'αλήθεια, πιστεύεις κι εσύ ο ίδιος τις μούφες που λες στις γκόμενες, τα λες και τα νιώθεις. Σε αυτό σε ζηλεύω!!

Μμμμμμμμοοοοοουτς!

11/11/2007 09:09:00 AM

 
Blogger suigenerisav said...

αγορίνα,
σ' αγαπάω-όπου κι αν με τοποθετήσεις.
Μαυροπινακισμένος ή όχι..!
;-)

Ετσι είμεθα ημείς οι "αδαμάντινοι"..
Υψηλόφρονες και ευσυνείδητοι!

Όσο για .."τις μούφες που λέω στις γκόμενες"-ασφαλώς ζηλεύεις που δεν πιάνεις το επίπεδο τους!
Θα ήθελα, πάντως, ειλικρινα δλδ να είμαι γυναίκα!
Για να συγκινηθώ από έναν άντρα σαν κι εμένα
LoL, lol, LoOoL ..!

YΓ. Για να ξέρεις πάντως:μεταξύ μας-και στο λόγο μου, δεν τους λέω πια τίποτα..
Τραγουδάω τη σιωπή μου.
Και σηκώνουμε και κανα τηλ, λέω...

11/11/2007 01:10:00 PM

 
Blogger Suspect said...

disco was too great and too much fun is gone for ever...

11/11/2007 06:04:00 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Xtypisa fleva?

11/16/2007 01:51:00 AM

 
Blogger suigenerisav said...

@
suspect
unfortunately mate.. the show must go on..

@
anonymous
Φλέβα βαθειά και το αίμα πίδακας πετιέται .. ;.
Θα στο ξηγήσω εγώ το όνειρο!
[LoL]

11/16/2007 02:59:00 AM

 
Anonymous Anonymous said...

kavliari sui
kai sto afronero isoun monos?

12/13/2007 01:11:00 PM

 

Post a Comment

<< Home