Ιστορίες με στρας, σκέψεις, ρεύσεις, παύσεις, τράς, αλλά χωρίς 'rush'...

Friday, April 21, 2006

grey - white ..




Σηκώθηκα βαριεστημένος.
Απ' το παράθυρο μου του 6ου, η πόλη έχει μια άλλη όψη: ασχολούμαι με τις σκεπές και τον ορίζοντα.
Πόσες αποχρώσεις έχει πια αυτό το γκρίζο;
Προσπαθώ να αποφασίσω αν μ' αρέσει.
Έντεκα χρόνια μετά το ερώτημα επανέρχεται, αλλά το context είναι τόσο διαφορετικό..
Η απάντηση έχει αντίκρυσμα.


Κατηφορίζω downtown. Αίφνης η πιτσιλιά γίνεται ψιχάλα και βρόχα.
Βρίσκω -πρόσκαιρα- καταφύγιο έξω από τα Debenham's.
Κοιτάω λοξά την πιτσιρίκα που αλλάζει τις βρεγμένες γόβες με άλλες -πιο τακουνάτες- μπροστά στο λερό πλακόστρωτο.
Μου χαμογελάει αυτάρεσκα: Do u like 'em?
Ξεμυτίζω στον πεζόδρομο-η καταιγίδα σταματά-ο κόσμος πυκνώνει.
Στο fashion πιάνω θέση παράθυρο και βυθίζομαι στο Guardian.

Σκέφτομαι πως αυτή η εβδομάδα με καταθλίβει στην πατρίδα-έχω κάνει Πάσχα σε διάφορα μέρη, αλλά ποτέ Αγγλία.
Η ορθόδοξη εκκλησία είναι δίπλα, αλλά μένει μια κρίσιμη λεπτομέρεια: ΤΙ ώρα θα κλείσει ο παπάς το fish & chips του, ώστε να αρχίσει τη λειτουργία;
Κατά τα λοιπά, ελπίζουμε -όλοι- ότι η Πόπη θα καθαρίσει τον πίσω κήπο για να στήσουμε την ψησταριά για τα παϊδια..

Όλα αυτά με τη σκέψη μου στο τηλεφώνημα του Kieran.
Η γνωριμία της προηγούμενης Πέμπτης σε μια uneasy πτήση της Easyjet προς το Louton, είχε μέλλον.
Από τα μαίηλ πήγαμε στα τηλέφωνα και εκεί από εκεί στην επαγγελματική πρόταση.
Αναμένεται ο αρραβώνας για να προχωρήσουμε στο γάμο.

Δευτέρα-Τρίτη σκάει το δαχτυλίδι.
What the fuck do I want..;





7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

On your rocking back & forth, you're bound to find out!

4/21/2006 06:11:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

Probably, one way or another..
;-)

Μη μου πεις,ότι διάβασες τόσο πίσω..

4/21/2006 08:39:00 PM

 
Blogger Γιουτζίν said...

Κάποιο πάσχα έκανα ανάσταση στον Άγιο Παύλο κι εγώ (Άγιος Παύλος δεν είναι;). Πόσοι μαυροντυμένοι έλληνες, πόσες αποχρώσεις του γκρι στον αέρα και πόση βροχή (παιδί μου, είχαν φυτρώσει τα σωθικά μου, τόση βροχή συνέχεια μέσα και έξω, ορατότητα μηδέν)
Η ώρα η καλή :-)

4/22/2006 01:54:00 PM

 
Blogger suigenerisav said...

@
νύχτα που καταναλώνεται στη ζωή
gimme more.. lol
[2 rock alonng]

@
u-τζίν
Τι να σου πω..;
Δεν είμαι Λονδίνο-είμαι Nottingham.
Και μια πινακίδα Παναγία η Ελεούσα έχω δει απέξω [μεγάλη η χάρη της.. ;-)]
Όσο για το μαύρο, αγαπημένο χρώμα ανδρών τε και θήλεων της μαρτυρικής μεγαλονήσου, θα το σπάσω απόψε..
Θα ντυθώ στα ροζ-σαν μπομπονιέρα..

Για δε την 'ορατότητα', βοήθησε και λίγο ο Κούρκουλος και βελτιώθηκε..

Τέλος, σε ευχαριστώ-απο καρδιάς.
Θα εξαρτηθεί βέβαια από το 'μονόπετρο' τη Δευτέρα το βράδυ..

4/22/2006 03:03:00 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Τα σέβη μου. Βρέθηκα εδώ ακολουθώντας κάποιο σχόλιό σου, τσίμπισα στη λέξη Μικρογιαννάκης κ όταν είδα κ την ηλικία σου είπα να διαβάσω μερικά ποστ. Είναι ωραία. Περιεκτικά κ με στυλ κ είναι κ βέρα μπλογκοκείμενα.

4/26/2006 10:00:00 AM

 
Blogger suigenerisav said...

@
Αθήναιον

Δεν θέλω να το κάνουμε εδώ πέρα Mutual Admiration Society .. ;-), αλλά με τιμά το σχόλιο σου.
Ειλικρινά. Άσε που το κονάκι σου εκτός του να ομορφαίνει το χώρο [και να τον νοστιμίζει δηλαδή..], είναι απ' αυτά που κατεξοχήν με έλκουν [θέματι άμα και διατυπώσει lol].

4/26/2006 11:52:00 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Opws sou yposxethika, tha ta diavasw OLA ta keimena sou. Exw mia erwtisi omws (kserw oti argisa 2 xronia, alla ti na kanw pou eisai polygrafotatos???) kai se parakalw POLY na mou apantiseis: YPHRXE POTE PERIPTWSH NA KANOUME PASXA KAI TA DWRAKIA TOY DAREIOU STIN AYLH NA MAS KANOUN PAREA???? Dil. Se poia eikoniki pragmatikotita den tha frontiza o kipos na einai apla TELEIOS wtse n' apolausoume anenoxliptoi ta pasxalina mas kopsidia? Pote sas/se exw apogoiteusei?

Na ksereis oti poly lypithika....

3/30/2008 09:49:00 PM

 

Post a Comment

<< Home