Ιστορίες με στρας, σκέψεις, ρεύσεις, παύσεις, τράς, αλλά χωρίς 'rush'...

Wednesday, March 29, 2006

Ο ήχος του κούκου















BOTERO, Fernando

Still Life with Watermelon1992Oil on canvas95 x 116 cm


Botticelli, Sandro: Primavera
Primavera c. 1482 Tempera on wood 203 x 314 cm Galleria degli Uffizi, Florence.


Χθες βεβαιώθηκα.
Μπήκε η άνοιξη.

Καθένας έχει τα κριτήρια του.
Για μένα το αδιάψευστο τεκμήριο είναι εκείνος ο νοσταλγικός θόρυβος ενός -συγκεκριμένου- κούκου στο ψηλότερο πεύκο της γωνίας. Μολονότι, είναι καμιά τριανταριά μέτρα από το παράθυρο μου, ακούγεται το ίδιο έντονα απ' όσο θυμάμαι τον εαυτό μου.
Σταματάω ότι κι αν κάνω και βυθίζομαι στην προσωδία της στριγγής λαλιάς.

Δεν ξέρω πως γίνεται αλλά τα πιο αυτονόητα πράγματα δεν μπορούν ποτέ να γίνουν τετριμμένα.
Επίσης, δεν έχω καταφέρει να δώσω απάντηση, αλλά (μου) συμβαίνει:
Ξυπνάω -κάπως- καλύτερα, αυτοπειθαρχώ περισσότερο, μπορώ να προγραμματίσω τη ζωή μου-μόνο όταν μυρίζω τις ηλιαχτίδες.

Και δοκιμάζω να κινηθώ-κάπως ληθαργικά ακόμη, είναι η αλήθεια, αλλά δοκιμάζω..


Η παρέα στο Nottingham με περιμένει να αναστήσουμε στην πιο ιερή περίοδο του χριστιανικού καλενταριού.
Από το καθολικό, στο ορθόδοξο Πάσχα.
Φέτος, πέρα από τα πατροπαράδοτο αρνοσούβλινγκ, μου τάξανε περιοδεία στη Big District. Να δω, λέει, Pride and Prejudice πρώτα για να μπω στο κλίμα..

3 Comments:

Blogger Τζων Μπόης said...

Σοβαρολογείτε; Μένετε στο Belize, την πρώην Βρετανική Ονδούρα, στον κόλπο του Μεξικού;
Μα υπάρχουν κι εκεί Έλληνες;
Ωραίο blog...

3/30/2006 03:15:00 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Peak District, oxi Big District, tha thymwsei o Mr. Darcy! To kalo pou sou thelw na exeis dei to Pride and Prejudice prin ertheis - tha kanw erwthseis kai to ksereis!!! >:)(na aisthanesai tyxeros pou de se vazw na to diavaseis kiolas!)Kisses honey, se perimenoume pws kai pws!!!

3/31/2006 03:05:00 AM

 
Blogger suigenerisav said...

Προφανώς καταλάβατε τι πατατιά είχα διαπράξει..
Άλλα αντ' άλλων settings- moderation στα comments..
(-;

Σημειώνω εδώ, για τους λησταντάρτες της επικράτειας του Robin, ότι τέτοια καφρίλα.. ούτε η Ελενίτσου να 'μουνα lol, lol.

@
miumiu
Θα τη δωώ.. το 'παμε.

@
angelos
κλείνω, κλείνω εντός της σήμερον..
[Και που 'σαι? βρήκα κάτι 'καλές' ιδέες για το jubilee σου.. :-)]

@
armiriki
Νοητά, αγαπητέ.
Το πνεύμα μου παντως είναι εκεί.
Να σας πω, και το σώμα μου τα τελευταία δυό χρόνια ψιλοσυχνάζει ενίοτε στην ευρύτερη γεωγραφική περιοχή.. ;-)

Όσο για το σχόλιο σας για το blog, με _πάσα_ ειλικρίνεια, ανταποδίδω εκθύμως.
Μόλις έριξα μια ματιά στο δικό σας και το βρήκα έξοχο..

3/31/2006 12:04:00 PM

 

Post a Comment

<< Home