Ιστορίες με στρας, σκέψεις, ρεύσεις, παύσεις, τράς, αλλά χωρίς 'rush'...

Thursday, March 09, 2006

Ες αύριον τα σπουδαία..

Αυτό το αυχενικό πια..
Σκούριασα μου φαίνεται-έφαγα κι αργά απόψε.
Τέλειωσε και το πετρέλαιο-η θερμοκρασία αργά αλλά σταθερά μειώνεται εδώ μέσα.
Αφού τηλεφώνησα στην εταιρεία, τόνισα στην κυρία που παράγγειλα πετρέλαιο, ότι μου χρωστάνε κανα 2 πόντους από την τελευταία φορά.
"Μείνε ήσυχος", μου είπε. "Πες στο Μπάμπη, ότι η Ιωάννα είπε να φορτώσεις λίγο 'παραπάνω'". Αν είναι τόσο απλό, απορώ πως δεν το ΄λεγα τόσο καιρό που με κλέβανε.. (?)

Πάντως, αν δεν έρθει αύριο έγκαιρα ο Μπάμπης, η μόνη αισθησιακή στάση που μπορώ να σκεφτώ με την Άννα το απόγευμα είναι το 'πιγκουινάτο'..

Η άχρηστη πληροφορία της ημέρας.
Εδώ και καιρό προσπαθώ να αποφασίσω αν μ' αρέσει το TGI Friday's περισσότερο από το Applebee's. Νομίζω ότι κατέληξα απόψε TGIF. [Πολύ καλύτερη μαργαρίτα και πιο γευστικές fagitas].

Σκέφτηκα κι άλλα πολλά ισαξια σχόλια, αλλά τείνω να οριζοντιωθώ.

2 Comments:

Blogger Γιουτζίν said...

Αγαπητέ,
βλέπω ότι διαπιστώνετε μέρα με τη μέρα ότι ο μπάμπης, η ιωάννα και γενικώς η μαστοράντζα, επικοινωνούν σε κώδικα ακατάληπτο για τους λοιπούς μη εγγράμματους και γνώστες του κώδικα αυτού, κοινούς θνητούς.
Πείτε του εσείς το συνθηματικό "είπε η Ιωάννα να το φορτώσεις λίγο παραπάνω", αλλά φοβάμαι ότι δύσκολα θα υιοθετήσετε τον τόνο που απαιτείται.
Αφήστε, αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα συνεχώς.
Και ας μην είμαι ιστορικός κι εγώ:):) (εκδηλωθήκατε βλέπω αγαπητέ και τα μαχαίρια σας από ότι διέκρινα είναι ακονισμένα)

3/09/2006 11:03:00 AM

 
Blogger suigenerisav said...

Φιλτάτη,
Βγαίνω περιοδικά από τον γυάλινο πύργο στον οποίο κατοικώ και -ένεκα η ζωή, που λεγε κι ο Τσιφόρος- συσχετίζομαι με το Μπύθουλα.
Τον πνευματικό, εννοώ, γιατί ο άλλος είναι μια χαρά..

Φαίνονται από τοόσο μακριά τα μαχαίρια μου; Ναι, ε??

Εσείς, για να 'χουμε και καλό ρώτημα [και εφόσον μας επιτρέπετε δηλαδής..], τι είστε;

3/09/2006 12:06:00 PM

 

Post a Comment

<< Home