Ιστορίες με στρας, σκέψεις, ρεύσεις, παύσεις, τράς, αλλά χωρίς 'rush'...

Thursday, March 02, 2006

way to boredom - the very meaning of waisting..

Apogeyma.
Νιώθω ψιλο-βαρύ το στομάχι μου.
Θέλω να πάω για μπάσκετ-αλλά βαριέμαι..
Δεν είμαι σίγουρος για το πως πέρασε η μέρα μου..
Ώρες-ώρες, απλά δεν είμαι εδώ.

Για να δούμε (αν θυμάμαι καλά..):
ήπια καφέ-έκανα σεξ-(τα σεντόνια του ξενοδοχείου, μου φάνηκαν πολύ καλά κολαρισμένα.. παρεπιπτόντως!)-
διάβασα εφημερίδα-
έφαγα-ξαναδιάβασα εφημερίδα-
-κοιμηθηκα αργά το μεσημέρι-
εξακολουθώ να απαντάω σε τηλέφωνα, αλλά γιατί όχι..?

Η γραβάτα του Παυλόπουλου στο μόνο δελτίο ειδήσεων που ξεκινάει νωρίς στο γαμ0-κουτο, φαντάζει εντελώς πεθαμενατζίδικη [παρεπιπτόντως..].
Είμαι καλεσμένος για φαγητό-να πάω/να μην πάω..
που να ξανα-παραγγέλνεις delivery τώρα.. άσε που μου 'πε πως θα χει μαγειρέψει ψαρικό..
[τι διάολο, ξενοδοχείο υποτίθεται πως έχει, ένα ψαράκι δεν θα "το 'χει"..?]

Μάλλον πρέπει να πάω για μπάσκετ-η παρέα στο Κολλέγιο περιμένει..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home